Katson kun Aleksi kaivaa avaimia taskustaan. Joku jäsenistä ehtii kuitenkin avata oven meille ensin. " moi mä oon Joel, se tunnetuin meistä varmasti" Joel aloittaa itsensä esittelyn. " Joel haista vittu mä kuulin ton" joku toinen huutaa sohvalta. "Ja toi huutaja on Joonas, tunnetummin Porko" Joel lisää perään. Aleksi toivottaa minut tervetulleeksi kämpälle. " Moi mä oon sit Niko, Et sä Aleksi ny mitää iha huonointa muijaa sit kai valinnu" Niko vihjailee Aleksille. " Noni joojoo niko kiitoksia nyt, Alice on mun tyttöystävä nyt, pidä huoli sun kuvioistas vaa " Aleksi puolustelee minua. Vaikuttaa siltä että pojilta ei ainakaan huumoria puutu.
"Voitko ny vittu ottaa ne jalat pois sen Ollin perseestä Joonas" Niko sanoo Joonakselle joka makaa sohvalla rennosti. "Jaa haittaako se sua häh, Olli ei ainakaa valita et joku koskettelee sen persettä" Joonas kettuilee Nikolle. "Noni jätkät iisisti, jos ny haluutte jotai sanoo nii tässä on ALice, mun tyttyöystävä" Aleksi pelastaa tilanteen. " Juu moi mä oon Alice, älkää antako mun häiritä työtänne ja sori jos varastan Aleksin usein" sanon heille vitsaillen ja katson Aleksiin päin. Aleksi punastuu hieman ja pussaa minua otsalle nopeasti. "Ohoh Aleksi, flirtti päällä selkeesti" Joel ilmoittaa perään.
A: Tuu Alice, näytän sulle vähä paikkoi jos haluut
M: tottakai, mielelläni nään missä miesluolassa te teette teiän masterpiecet.
JH(joel): haha toi oli kova,
Aleksi vie minut ensin niin sanottuun äänitys huoneeseen. Siellä on hyvin monta tietokonetta, vielä enemmän johtoja ja useita mikkejä. Myös kitarat ovat seinällä. " Tää on tälläne meiän musiikin teko huone. Mä yleensä hoidan sit nää miksaukset ja kaikki tietokone jutut" Aleksi esittelee ihan kuin omia taskujaan esittelisi. Tuttu paikka hänelle selvästi. Huoneessa on seinällä heidän UMK pysti sekä kuvia heistä. Huoneesta löytyy myös mini jääkaappi sekä musta iso sohva.
Sitten Aleksi johdattaa minut vessan luo. Se on ihan vaan perus vessa jossa on myös pieni suihku. Keittiö on vessan vieressä. Keittiö on pieni mutta moderni. Musta tapetti sopii sinne hyvin. Pojat katselevat olohuoneesta meitä, koska olohuoneen ja keittiön välissä ei ole muuta kuin pieni baaritaso. Ruokapöytä löytyy vielä keittiön ja olohuoneen välistä. Olohuoneessa on Musta sohva, kaksi nojatuolia, iso televisio, Ps4, hyllyjä ja piano. "Soittaako teistä joku vai pianoa" hämmennyn nähdessäni pianon. "no en mä sitä meiän biiseissä kyllä soita, mut muuten kyllä soitan mielelläni" Niko vastaa kysymykseen. "Tuu Alice, mennää istuu sohvalle, kunhan Porko vaa väistää ku sen olemus ylettyy kaikkialle" Aleksi tokaisee. Kävelen pitäen Aleksin kädestä sohvalle ja istun suoraan hänen syliinsä. Joonas päättää hakea kitaran ja alkaa soittaa jotakin epämääräistä.
JH: noni joko sujuu
JP(joonas): Jaa tää soittamine vai
JH: nii, kuulostaa vähä hankalalta
JP: no pikkuhiljaa ny, oo vittu kärsivällinen nii kyllä tää tästä
T(tommi): hei oliks se mun rumpujen osuus ok* tommi kääntyy Aleksiin päin nojatuolissa*
A: aa juu se oli hyvä, sitä pitää ehkä vähä kattoo et kuinka nopee soitat et se nopeus viel saattaa muuttua.
Pojat keskustelevat uudesta biisistään ja lupaavat että saan kuulla siitä vielä osan tänään. Biisi kuulostaa ainakin ihan hyvältä kun siirrymme äänityshuoneen puolelle ja Joel laulaa koneelta tulevan ääniraidan mukana. Katson sohvalta kun Aleksi säätelee miksauksia, Tommi hakkaa kapuloilla Ollia niinkuin rumpuja, Joonas yrittää edelleen opetella kitaran osuutta välillä huutaen agressiivisesti "VITTU" ja Joel ja Niko opettelevat sanoituksia ja melodiaa Aleksin vieressä. Olli on hieman väsynyt joten häntä ei ilmeisesti haittaa Tommin hakkaaminen. Väitän että Olli on tainnut juoda hieman liikaa yöllä. "Onks Alice ok siellä jätkien kaa" Aleksi kääntyy tarkistamaan tilanteeni. " juu kuulostaa hienolta ja Joonaksen kiroilu taustalla kruunaa kaiken" nauran Aleksin kanssa. "Vitun joonas" Joel tokaisee.
Kun pojat ovat äänittäneet noin tunnin verran kaikkia osuuksia niin päätämme lähteä syömään. Krapulassa oleva Olli haluaa hakea ehdottomasti mäkkäristä ja Niko yhtyy ideaan. Ei hänkään kai ihan täysin virkeä ole yön jäljiltä. Päätämme ahtautua kaikki Aleksi kian kyytiin. Sanoisinko että se oli ehkä huvittavin, mutta tyhmin idea ikinä. Aleksi ajaa ja minä istun apukuskin paikalla. Tommi ottaa Ollin syliinsä, Joel on keskimmäisellä paikalla, Niko istuu reunassa ja Joonas istuu molempien heidän sylissään. Hetkeen en kyllä oo nähnyt näin täyttä autoa. Nyt vaan toivotaan että poliisit ei huomaa meidän ihme järjestelyä.
"Ai vittu Joonas sä istut vitun huonossa kohtaa" Niko valittaa Joonakselle joka ei pysy paikallaan hetkeäkään. Joonas senkun heiluu vittuillakseen Nikolle. Väitän että pojat eivät osaa olla ikinä hiljaa.
SORI ET EILEN EI TULLU OSAA, KATOIN JALKAPALLOO NII EI EHTINY KIRJOTAA JA JULKASEEN. YRITÄN TÄNÄÄN SAADA VIEL TOISEN OSAN ULOS ILLALLA JOTEN STAY TUNED. SIELLÄ TAPAHTUU JOTAIN HAUSKAA. JA HEI KIITOS TAAS IHANASTA LUKIJA MÄÄRÄSTÄ,OOTTE IHANIA!
YOU ARE READING
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
RomanceMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...