Aleksi keskittyy tarkasti ajamiseen. Joel haastattelee minua kaikilla mahdollisilla kysymyksillä iästä lempiväriin asti. Muut joko vitsailevat toisilleen tai vittuilevat. Radiosta alkaa soida Dark side. Silloin ei ole epäilystäkään siitä mitä tehdä. Katson Aleksia kysyvästi ja käännän radiota kovemmalle. Alamme kaikki laulamaan niin kovaa kun ääntä lähtee dark sideä. Joel kuvaa videota heidän instagramiinsa. Tämä fillis on vaan jotain niin hienoa. Vaikka euroviisut ovat jo ohi niin biisi senkun soi radiossa. Uskon että laulumme kuuluu kauas ulos autosta.
Vihdoin saavumme risteykseen josta käännytään mc donaldsin parkkipaikalle. Ajamme sinne ja alamme luetella vuorotellen mitä otamme. " Jätkät ja Alice luuletteko et mä tosiaan muistan jokasen teiän tilauksen ja pystyn tilaa ne tästä, ehkä kuitenki mennää sisältä tilaamaa ja tilaatte ite" Aleksi toteaa. "Entäs jos siel on innokkaita faneja, en usko et se on hyvä idea" sanon heti vastaan. "No toi on iha totta, jos me kirjotetaa sulle lapulle mitä otetaan ja sä haet meille ne ruuat Alice ja me ootetaan tääl autossa kiltisti ku pikku lapset" Joel ehdottaa. " joo käy lapset, jos tuon teille vaikka happy meal ateriat lelujen kera" vitsailen. " joo meiän pikku Aleksi varmaan on innoissan" Niko vitsailee mukana.
Lopulta nousen ulos autosta lappu kädessäni. Kävelen sisälle. Toivon, että pojat siisrsivät jo minulle hieman rahaa, koska he saavat ihan itse kyllä maksaa. Tai no ainakin muut saavat maksaa itse paitsi Aleksi. Nostan maskin naamalleni. Ulkona on niin lämmin, että sisälläkin on hullun kuuma. Menen jonoon ja odotan vuoroani. Yritän lukea tilausta läpi mahdollisimman monta kertaa, jotta muistaisin eikä tarvitsisi kokoajan katsoa paperilta.
M: Moi mä ottaisin kaksi tuplajuusto ateriaa toinen fantalla ja toinen colalla, sitten yks 6 nugetin ateria bbq dipillä ja colalla, sitten 3 big mac ateriaa colalla ja yks juustoateria fantalla.
MY(myyjä): okei tuleeko muuta?
M: Ei kiitos
MY: okei eli 24,50€ kiitos *maksan* okei tässä on tilauksen numero, voit mennä pöytään oottaan tuon ruuat sinne.
Kävelen pöydän ääreen istumaan. Huomaan joidenkin nuorten katselevan minua. En anna sen häiritä. Menen instagramiin ja katson ystävieni instagram tarinoita. Emilyn tarinassa on kuva missä hän on hyvin vähissä vaatteissa ja hän suutelee Lucasta. Ihan ihme touhua. Blindchannelin instagram tarinaan on ilmestynyt se video jonka Joel kuvasi autossa meistä. Hymyilen ja mietin että miten olen ansainnut tämän kaiken. Huomaan että minulla on alle 10% akkua eli laitan puhelimeni pois. Silloin kuulen edessä olevasta pöydästä dark side laulun ja meidän videon. Yllättäen nämä tytöt alkavat katsoa minua. Ehkä he tajusivat että olen kyseisessä videossa. No voi voi. Ainoa ongelma on se, että he eivät tiedä miksi olen kyseisellä videolla.
Voi luoja. Nythän minusta voi tulla tunnettu, koska olen Alex Mattsonin tyttöystävä. Siitä emme kyllä ole vielä puhuneet että tehdäänkö tästä suhteesta julkinen vai vain läheiset saavat tietää. Vaikeita asioita varmasti julkkiksille nämä parisuhteet.
Havahdun ajatuksistani kun ruuat toimitetaan pöytään. Lähden ulos kohti autoa ja näen jo Aleksin Kian. Kävelen sinne 3 kassin kanssa jossa ruuat odottavat. Minun pitää puhua Aleksille heti tästä.
M: Noniin teidän ruokalähettinne saapui.* Istun auton penkille*
A: noni vihdoin, eihän siinä menny ku melkein 15minuuttii.
JH: älä nyt, pitäähän suurperheen saada ruokaa
M: no jep. Hei Aleksi meiän pitää puhuu sit ku päästään kämpille.
JH: ohoh mitäs nyt
JP: eikai vaan heti erota
A: *Aleksi katsoo hämmentyneenä minua* Mitä nyt? Kaikki ok?
M: juu, on
A: no hei pystytkö puhuu täs vai haluutko yksityisyyttä *kaikki hiljenee*
M: joo voin mä sen nytkin sanoo, aattelin vaa et jos sä haluut yksityisyyttä tai jotai
A: joojoo ei en tarvi kerro nyt vaa mist on kyse
M: Siis siinä videossa minkä Joel kuvas nii mähän näyn siinä ja oon just sun vieressä. Äsken kun hain noita ruokia niin tosi monet nuoret katso mua ja katto sitä videota ja jutteli kavereilleen siitä. Mietin että halutaanko me puhua tästä suhteesta vielä julkisesti. Vai pitäiskö pitää vielä tavallaan matalaa profiilia?
JH: hei sori kaverit mä en ees ajatellu tota sillon, Sori Alice* Joel pyytelee anteeksi*
M: Joo ei se mua haittaa, haluun vaa et sovitaan miten tää jatkuu, Aleksi? *Aleksi on hiljaa*
JP: no sano nyt skidi jotai *Joonas viisastelee omaan tapaansa*
T(tommi): tajuutko porko ei toi ehkä oo nyt oikee hetki vitsailla
A: noni pliis. Mä sanosin että on parempi pitää alkuun matalaa profiilia. Vaikka kylllä kumpikin ollaan varmoja tästä suhteesta. * aleksi silittää olkapäätäni* mut ikinä ei voi tietää mitä tulevaisuudessa käy. Ja hei haluun vaa suojella sua ettei ihmiset ala pommittaa sua kaikilla kommenteilla somessa tän takia. Julkisuus on hankalaa joskus.
SEURAAVASSA LUVUSSA ON SITTEN TAAS VÄHÄN LISÄÄ TAPAHTUMIA, MÄ YRITÄN NYT KIRJOTTAA MONTA LUKUA "VARASTOON" JOTTA MUN ON HELPOMPI JULKASTA NIITÄ NOPEE. ELI SAATTAA TULLA USEAMPI LUKU PÄIVÄSSÄ. JA TARVIIN OIKEESTI IDEOITA LISÄÄ KOSKA EN KEKSI PALJOO ENÄÄ MITÄÄÄÄÄÄÄ
YOU ARE READING
Odottamatonta (Aleksi Kaunisvesi)
RomanceMitä on Alicen ja Aleksin välillä? Pitkä aikaiset kaverit ja bändin menestys. Mihin se johtaa jos rakkaus sisällytetään siihen? Se on mielenkiintoinen kysymys 19 vuotiaalle Alicelle. Blind channelin elämä on muutakin kuin musiikkia. Voiko parhaalle...