2. Bölüm:Uyandın Mı Güzelim?

1K 125 56
                                    

İlk bölümler kısa olabilir. Genel olarak soft olacağı için pek fazla kaos yapmayı düşünmüyorum.

İşittiğim gürültüyle yüzümü buruşturmuş ve gözlerimi yavaşça açmıştım. Gözlerimi açtığım anda Hoseok ve Seokjin'i bağıra bağıra tartışırken bulmuştum. Rahatsızça yerimden kıpırdandığım zaman Hoseok beni fark etmiş ve yanıma oturup "Uyandın mı güzelim?" Demişti.

Daha yeni uyandığım için hiçbir şeyi kavrayamamış ve öylece suratına bakmıştım.

Seokjin "Gerizekalı, aptal. Uyandı işte görmedin mi? Hem sen neden hala siktir olup gitmiyorsun?" Diye sinirli bir şekilde söylenmişti. Her zaman olduğu gibi yine Hoseok'u etrafımdan uzaklaştırmak için çabalıyordu. Oysaki Hoseok ile Seokjin yakın arkadaşlardı.

Cidden artık daha fazla bu konu hakkında bir şey duymak istemiyordum. Bir yıldır aynı konuydu ve bıkmıştım. Oflayarak sıradan kalkıp sınıftan çıkmıştım. Arka cebimden telefonumu alıp notlar kısmına girdim.

30.09.2020:Az önce Seokjin ve Hoseok yine tartışıyordu -sanırım yine benim yüzümdendi- Onların arkadaşlığını bozduğum için çok üzülüyorum. :(

Telefonumu kapatıp yeniden arka cebime koyduktan sonra sınıftan Seokjin çıkmış ve yanıma gelmişti.

"Yoongi, sana bir şey yaptı mı? Yaptıysa söyle, ağzının payını veririm." Demişti, anlaşılan o ki hala sinirliydi.

Aklıma dün okuldan sonra ne olduğu gelmişti ama bu durumu omegaya anlatmak yerine saklamayı tercih edip "Uyuyordum, bir şey yapmışsa da farkına varmadım. Ayrıca şu konuyu kapatalım lütfen, canımı sıkıyor." Deyip Seokjin'in yanından ayrılmıştım.

It's Daddy's Son | Sope | OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin