31. Bölüm:İnmiyor Bu (M)

408 25 94
                                    

Selamlar.

Başlangıçta birkaç bir şey söylemek istiyorum çünkü bölüm sonunda söylemeyi unutuyorum.

İlk önce az önce 30. bölümle ilgili reels attım.

Link:https://www.instagram.com/reel/CyOa_n5Lcge/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Birde Sung, bence gereksiz bir karakter oldu. Sung'u daha geri plana atacağım. Zaten 7 kişiler, çok kalabalık olunca yazması zor oluyor. Ama ara sıra görürüz. Küs falan olmayacaklar.

Son olarak aylar önce biri "Bence Merlin ile Yoongi aynı zamanda hamile kalacak." Demişti. Bu doğruydu ama Yoongi'nin yaşı ufak diye arkadaşlarım istemediler. Hatta "Merlin üçüncü bebeğe hamile kalsın." Dediler, onu da ben istemedim.

He, birde geçen bölüm öğlende sevişmişlerdi, uyandıklarında akşam olmuştu. Akşam evi temizleyip yeniden uyudular falan. Şu an sabah.

Bu kadar.

İyi okumalar. 🩷💜

Min Yoongi'den...

Sabah uyandığımda yataktan hiç kalkmak istemiyordum. Saatlerce uyumuştum ama hala uyumak istiyordum. Çünkü bu his aşırı hoşuma gidiyordu. Evli çiftler gibi beraber uyumak ve gözlerini açtığın gibi sevdiğin adamı görmek.

Kurdum mühürlü olmamamıza rağmen sanki mühürlüymüşüz gibi sıcak ve samimi hissediyordu. Hoseok'un kurdunun kurduma verdiği koruma kurgusu paha biçilemez bir şeydi. Bu sabah diğer sabahlara nazaran duygum daha bi' sevecen ve sevgi dolu hissediyordu.

Bu mutlulukla birlikte ağzımdan birkaç kıkırtı çıkmış ve çıplak bedenin boynuna iyice sokulmuştum. Elimi ise göğsünün üzerine yerleştirmiştim.

Hoseok'un tam olarak üzerinde yatıyor olduğumdan dolayı tenime sertliğin değmesi kaçınılmaz bir son olmuştu.

Kızgınlığa girmesine az mı kalmıştı?

Battaniyeyi hafifçe kaldırmış ve bakışlarımı Hoseok'un erkekliğine doğru çevirmiştim. Giymiş olduğu eşofmanın altından ne kadar şişmiş olduğu belli oluyordu.

Tanrım, uyurken bile azıyordu. Kim bilir rüyasında neler neler görüyordu? Nereden geliyordu bu azgınlık?

Hoseok'un şişmiş olan aletiyle bakışırken kurdumun içgüdülerine yenik düşmüş ve elimi eşofmanın altına geçirip aletini yavaş yavaş okşamaya başlamıştım.

Uykusunda bir şeyler mırıldanmıştı ama o kadar karmaşık söylemişti ki anlayamamıştım. Anlamak için çaba sarf etmemiş ve kaldığım yerden okşamaya devam etmiştim.

Eşofmanın lastiğini kavramış ve yavaşça aşağı doğru indirmiştim. Böylelikle uykusunda bile şişmiş olan penisini gözler önüne sermiştim. Bakışlarım penisinin üzerinde gezinmişti, hiç dikkatli bir şekilde inceleme fırsatım olmamıştı.

Hem utandığım için fazla dikkatli bakamıyordum. Buna ek olarak genellikle içime soktuğu için zaten görme şansım olmuyordu.

Penisini bırakmış ve parmak uçlarımı alt karnına doğru sürüklemiştim. Alt karnında olan biçimli kaslarda parmak uçlarımı gezdiriyordum. Bu biçimli kaslardan etkilenmemek elimde değildi. Kurdum adeta kuduruyordu.

Hoseok'u uyandırmamaya çalışarak bedenimi yavaş yavaş aşağı, battaniyenin altına doğru sürüklemiştim. Hoseok'un bacak arasına oturmuş ve yavaşça dudaklarımı karın kaslarıyla buluşturdum.

Dudaklarımın hemen altında duran biçimli kasa minik bir öpücük kondurduktan sonra emmeye başlamıştım.

Uzun zamandır bunu yapmanın hayalini kuruyordum ama ona dokunmak için fazla utangaçtım, biliyorum bu aşırı saçma.

It's Daddy's Son | Sope | OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin