23. Bölüm:Seokjin İle Çok Fazla Takılmışsın

235 32 278
                                    

İyi okumalar bebeklerim. 💝

Soğuk bir cumartesi akşamıydı. Dışarıda rüzgarlar esiyor, yağmur yağıyordu. Sokaklarda minik minik göller oluşmuş ve herkes kendi evine çekilmişti. En azından çoğu kişi için böyleydi.

Bugün akşam yemeğini Namjoon, Taehyung, Jungkook ve Jimin'in kaldığı evde yemiştik. Çeşit çeşit pizzalar sipariş etmiş ve siparişler gelir gelmez yemeğe koyulmuştuk.

Pizzalar neşeli sohbetler eşliğinde yenmiş, sıra akşam ne yapacağımızı karar vermeye gelmişti. Herkesin ağzından farklı bir fikir çıkıyordu.

Jungkook "Film izleyebiliriz aslında, güzel olur." Diye öne atılmıştı.

"Uno falan oynasak da güzel olur. Uzun zamandır uno oynamıyoruz." Demişti Seokjin.

"Bence içelim." Diye konuştu Namjoon.

Ve bu şekilde devam etmişti. Ben ise öylece duruyordum, çünkü bu tarz arkadaş gruplarına yeni dahil olduğum için sosyalleşmekte biraz kötüydüm. Ama sosyalleşmem gerektiğini de biliyordum.

En son Hoseok "Çakmak oynayalım." Demiş ve cebinden iskambil kağıdı gibi görünen çakmağı çıkarmıştı.

Cebinden çıkardığı çakmağı görür görmez sigara içtiğini anlamıştım. Çünkü sigara içmeyen bir insanın yanında çakmak taşıdığını henüz görmemiştim.

Her ne kadar sigarayı sevmiyor olsam da şimdi bunun sırası değildi. Hoseok'un elinde bulunan çakmağı kavradım ve "Çok garip görünüyor. Nasıl çalışıyor bu?" Dedim.

Elimde bulunan çakmağı evirip çevirdim, yanlışlıkla yakmak istemediğim için oldukça dikkatli davranıyordum. Çünkü yanlışlıkla herhangi bir yeri(mi) yakmak istemiyordum.

Esmer olan nasıl çakmağı yakmam gerektiğini göstermiş, bu sayede çakmağı dikkatli bir şekilde yakmıştım. Ancak alevinin turuncu değil de neon yeşil olması beni oldukça şaşırtmıştı.

"Hep keşfetime böyle çakmakların video çıkardı, gerçekten çok havalı." Demiştim çakmaktan çıkan neon yeşil alevi izlerken.

"Zaten o videolardan görüp almıştım. Elime ulaşalı çok olmadı." Diyerek aramızdaki konuşmayı devam ettirmişti.

Bu sırada Taehyung araya girmiş ve "Madem öyle, çakmak oyununu oynayalım." Demişti.

Bakışlarım Taehyung'a dönmüş ve "İyi de nasıl oynanır bilmiyorum ki." Demiştim.

"Çok basit." Diye başladı Taehyung. "Bir soru soruyorsun ve çakmağı yanındaki kişiye uzatıyorsun. Çakmağı verdiğin kişi soruyu cevaplıyor ve böyle devam ediyor."

Jimin "Tamam, o zaman yere çember şeklinde oturalım." Diye konuşmuştu. Herkes yere yerleştikten sonra Jimin oturduğu yerden ayağı kalkmış ve salonun ışığını kapatmıştı. Yeniden yerine otururken "Karanlık ortamda oynamak daha eğlenceli oluyor." Dedi.

Namjoon ise pek memnun olmayarak "Saçma..." Şeklinde mırıldanmıştı.

Oturma sırası şöyleydi:Ben, Seokjin, Jimin, Hoseok, Taehyung, Namjoon ve diğer yanımda Jungkook oturuyordu.

Jungkook bana dönmüş ve "İlk ben başlasam olur mu?" Diye sormuştu.

Bakışlarımı Jungkook'a çevirmiş ve "Elbette." Dememin ardından kavramış olduğum iskambil şeklinde olan çakmağı Jungkook'a doğru uzatmıştım.

Jungkook uzatmış olduğum çakmağı kavramış ve ilk sorusunu sormuştu. "Hiç yakın arkadaşının sevgilisinden hoşlandığın oldu mu?" Ve daha az önce benden aldığı çakmağı yeniden bana doğru uzatmıştı.

It's Daddy's Son | Sope | OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin