Mültimedia- Arç
'Evinizin önündeyiz mi? Kiminle?' diye düşündü Paul.
Tuttuğu nefesini verdiğinde telefonun karşısındakinin görmemesine rağmen gülümseyip, "Arka bahçede oturuyorum" dedi nazik sesiyle "Hadi gelin"
Telefonu kapattığında tekrar cebine koyan Paul yanında dikkatle yüzüne bakan annesi ve kardeşine baktı. "Ne var? Cristal yanında birisiyle buraya geliyor" dediğinde arka bahçe kapısı açıldı. Kapıdan içeri giren Cristal ve uzun boylu iri vücutlu bir çocuk kapıyı kapattıklarında, yan yana büyük meşe ağacının altında oturan çekirdek ailenin yanına doğru yürümeye başladılar. Kavin yanlarına gelen Cristal ve koluna girdiği uzun boylu çocukla göz göze deldiklerinde kaşlarını çatıp oturduğu yerden kalktı. İçinde hiç hissetmediği bir öfke dakikalar içinde büyümeye başlamıştı.
"Merhaba çocuklar" dedi Cristal neşe saçan gülümsemesiyle
"Hoş geldiniz Cristal ve ...", "Arç" diye ekledi genç çocuk
"Paul bu sana bahsettiğim abim Arç" dedi Cristal kocaman gülümsemesiyle yanında duran abisine baktı. "Buda sana bahsettiğim arkadaşım Paul ve kardeşi Kavin"
"Memnun oldum" dedi Paul elini karşısında duran iri vücutlu çocuğa uzatıp
Yerdeki minderlere oturan Arç ve Cristal güler yüzleriyle ikizlere bakarken, Lily oturduğu yerden kalkıp bir şeyler hazırlamak için mutfağa doğru ilerlediğinde, Cristal kocaman gülümsemesiyle konuya girdi. "Arç, üç yıldır görüşmediğimiz için Plymouth'a gelmiş bizde dışarıda yemek yiyip biraz zaman geçirelim dedik ve buradan geçiyorduk. Bende sizinle tanıştırayım dedim" dedi Cristal "Ama yarım saattir evin ziline basıyorum ve hiç kimse açmıyordu. Bende seni aradım. Ağabeyim biraz korkutucu görüne bilir ama siz bunu boş verin, çünkü çok naziktir" dediğinde Arç karşısında duran bir birine benzemeyen iki kardeşe sahte bir gülümseme attı.
'Bu sahte gülümsemede neydi?' diye düşündü Paul karşısında gülümseyen çocuğa bakıp, "Peki, ne zaman gideceksin Arç?"
"Aslında gitmeyi istemiyorum ama anneme yardım etmeliyim, sadece bir ay için izin alabildim. Sonra geri dönmeliyim" dedi Arç elini kardeşinin omzuna koyup kendine çekti.
Meşe ağacının altında oturan Paul karşısında büyük görkemli vücudu ile oturan yaşça büyük çocuğa bakarken, Cristal ve Kavin'ın artık birbirine ısındıkları ya da annesinin getirdiği içecekleri umursamadan karşısında ki çocuğu izlemeye devam ediyordu. "Hadi bir yerlere gidelim" dedi Kavin oturduğu yerden kalkıp karşısında oturan şaşkın yüzlere bakıp güldü.
"Sakin ol Kavin saat on oldu" dedi Paul
"Saat umurumda bile değil gidip bir şeyler içmek istiyorum" dedi Kavin
Cristal'de destek çıkıp oturduğu yerden kalktığında, yakışıklı biricik ağabeyine bakışlarıyla ikna etmeyi başardığında, Kavin beyaz minderde oturan sarışın kardeşine baktı. "Hadi ama Paul" dediğinde, Cristal birkaç adım arkasından seslendi. "Hadi ama Paul çok eğlenceli olacak"
Kardeşinin ve arkadaşının ısrarına dayanamayan Paul oturduğu yerden kalktığında başını iki yana sallayıp, "Ben fazla içmek istemiyorum" dediğinde Kavin ve Cristal birbirine bakıp gülümsedi. Evin bahçesinden çıkan Paul kapıyı kapattığında, evin karşısında ki kaldırımda bekleyen kardeşi ve diğerlerinin hızlıca yanına gitti. Taksi'ye atlayan çocuklar Cornwall caddesindeki IMAGES adlı bir cafe'ye giderken, Paul dikiz aynasından sürekli kendisini izleyen sarışın çocuğun gözlerine bakmaktan kendini alamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncak Melekler #Wattys2016
FantasyRuhlar, Kurt adamlar, Vampirler, periler ve farklı taraflardaki büyücüler 18 yaşındaki Kavin Smith kardeşinin bir partide esrarengiz şekilde ortadan kaybolması aklına gelmezdi. Hele ki, bu nedenle gizemli aile sırlarının an sızın içinde bulur. Sığ...