Öğrencilerin Savaşı...
Kardeşini teselli edercesine sarılan Hellie gözleriyle hala yerde yatan kuzeninin cansız bedenine bakarken, sarışın kız arkadaşına sarılan Kavin kulağına eğilip bir şey fısıldayacağı sırada şehir sokaklarında yankılanan bir patlama sesi yükseldi. Esen sert rüzgârla beraber şehir sakinlerinin acı çığlıkları tekrar gün yüzüne çıkmıştı. Sesin geldiği yöne doğru koşan Kavin ve diğerleri köyün girişinde iki tarafa büyü yapan onlarca öğrenciyi gördüğünde oldukları yerde durdular. Etrafa öylece saldırmaya devam eden öğrenciler Kavin ve Paul'u gördüğü anda kırmızı gözleri bir yaratık gibi parıldadı.
Televizyonda annesi, kardeşi ve Cristal ile izledikleri bilim kurgu filmlerinden birsinin içinde olduğunu düşünen Kavin kaşlarını çatıp kendisine doğru koşarak gelen öğrencilere bakıyordu. Birbirlerinin yanında duran öğrencilerin cübbelerinin altından çıkardıkları kesici silahlar ve tabancaya benzeyen özel silahları gören Kavin kırık kılıcını havaya kaldırıp beklerken, Brook diğerlerine bir sokak arkadaki küçük arada beklemelerini söylüyordu.
Sokağın ortasında öylece etrafa rastgele büyü yapan öğrencilerin şans eseri attıkları bir ateş büyüsüyle pantolonunun küçük bir kısmı yanan Kavin eliyle bacağında yanan küçük ateşi sündürdü. Arkasına bir anlık bakan Kavin herkesin kaçtığını gördüğünde cebinden çıkardığı iki sis bombasını yere attı. Diğerlerinin girdiği ara sokağa son anda giren Kavin derin nefes alarak duvara yaslandığında, Brook, Kavin ve Paul'u göstererek konuştu.
"Onların buradan çıkarmamız gerek yoksa tuzağa düşeceğiz" dedi Brook telaşlı bir şekilde
"Ne yapmamızı önerirsin kurt lideri?" diye sordu Arç alaycı bir tavırla
"Ayrılmalıyız" dedi Brook "iki gruba ayrılalım. Bir grup burada kalıp şu acemi büyücüleri oyalarken diğer grup Kavin ve Paul ile birlikte bu işin arkasındaki kişiyi öldüre bilir"
"Kimler gidecek?" diye sordu Hellie sessiz denilecek şekilde çıkan sesiyle
"Burayı bize bırakın" dedi Brook yüzüne yerleştirdiği gülümsemeyle "Kurt adamlar büyücülerden daha iyi savaşır sonuçta"
"Anlaştık" dedi Arç işin ciddiyetini ifadesiz yüzüyle gösterip
"Clara'yı da yanınızda götüreceksiniz"
Sevdiği adamın son sözünü duyan Clara itiraz etmek için dudaklarını araladığında ara sokağa aniden giren acemi büyücülerle küçük bir çığlık atmıştı. Clara'nın koluna giren Paul çekiştirerek ara sokağın diğer tarafına doğru koşarken, Clara omzunun üstünden son kez Brook'a baktığında beyaz teninin gece kadar siyah ve kısa tuttuğu saçlarının bir anda büyücüğünü görmüştü. Ara sokaktan çıkan Clara kolundan tutan Paul'un çekiştirmesiyle taş şehrin tek giriş ve çıkış noktasına koşarken, inandığı tanrıya küçük bir dua yolladı.
Clara'nın özel kokusunun yavaş yavaş uzaklaştığını fark eden Brook dar ara sokaktan yaraladığı ya da öldürdüğü genç büyücülerin arasından çıktığında sokağın iki yanınında acemi büyücülerin doldurduğunu gördü. Hemen arkasındaki kurt arkadaşlarına bakan Brook hepsinin öldürme isteğiyle baktıklarını gördüğünde önüne dönüp saldırmaları için bir gerçek bir kurt gibi uludu.
Köyün girişinden çıktıkları anda uluma sesiyle bir anlık duran Clara şehrin ortalarından gelen patlama sesleriyle gözlerini oraya çevirdi. Şehrin ortasından yükselen siyah dumanı gören Clara tanrıya küçük bir dua daha yolladı. Kolunu hafifçe çeken sarışın çocuğa bakan Clara anlamış gibi belirli belirsiz kafasını salladıktan hemen sonra koridorun karanlığında bekleyen diğerlerine yetişmek için koşmaya başladı. Yol ayrımına geldikleri anda sağa dönen Kavin elini tuttuğu kız arkadaşıyla en önden koşmaya devam ederken, mağaranın derinliklerine kırmızı ışık ortaya çıktı. Kırmızı ışığa her adımda biraz daha yaklaşan Kavin havada uçuşan kırmızı ışıkların peri olduğunu gördüğünde öylece durdu.
Minik mırıltılarla kendilerine doğru gelen perilere bakan Kavin büyük bir koloninin hemen karşısında olduğunu gördüğünde küçük perinin geniş bir aileye sahip olduğunu fark etti. Küçük mırıltıyla Cristal'in etrafında uçuşan küçük peri üçüncü turdan sonra güzel kızın omzundaki yerini aldığında Kavin'a bakıp kocaman gülümsedi.
"Neden geri döndün?" diye sordu Kavin
"Çünkü size yardım etmek için geldik" dedi havada öylece uçuşan diğer kırmızı perileri gösterip "size diğer insanların olduğu yere götürebiliriz"
Yüzüne küçük bir gülümseme takınan Kavin küçük perinin sevimli yüzüne bakıp fısıldadı. "Önden buyur"
Ψ
Zaman gelmiş gibi oturduğu yerden kalkan yaşlı adam odadan çıktığında kapının hemen yanında duvara yaslanmış siyah saçlı adına baktı. Hiç bir şey demeden koridorda yürümeye devam eden yaşlı adam güzel kadın ile bulundukları yer altı şehrinin en geniş odasına doğru ilerlerken, merakla mırıldanan öğrencilerinin sesinin yankılandığını duydu. Geniş odadaki kendisine ayrılan yere çıkan yaşlı adam ayakta öylece kendi aralarında mırıldanan diğer öğrencilerine baktı. Öylece susmaları için yavaşça elini kaldıran yaşlı adam tekrar odak noktası olduğunda ortalık bir anda sessizleşmişti. Küçük bir öksürükten sonra kabanının altından çıkardığı iki fotoğrafı havaya kaldırdı.
"Bu ikisi şeytan kralı çağırmamız için gereken tek şey" dedi yaşlı adam soğuk sesiyle "şimdi büyük ihtimal İki ve Dokuz tarafından getirilecektir ama eğer kaçmayı başardılarsa buraya bizi durdurmak için geleceklerdir"
Sözünü bitirdiği anda siyah giyimli kalabalık bir ağızdan 'Hayır' diye bağırdığında yaşlı adam tekrar susmaları için işaret verdi.
"Eğer bu koridorlarda ikisiyle karşılaşırsanız hemen yakalayın ve son ayinin olacağı yere getirin" dedi yaşlı adam
Konuşmayı bitirdikten sonra odadan çıkan öğrencilerine bakan yaşlı adam hemen yanında duran Dört'e baktı. Güzel kadın her zamanki gibi elinde dosyayla öylece kendisini beklediğini gördüğünde bir an öz kızının o olmasını istedi. Elindeki iki fotoğrafı yere atan yaşlı adam odadan çıktığında birkaç adım arkasında duran güzel kadına omzunun üzerinden baktı. "İki ve Dokuzdan bir haber var mı?"
Avucunun içindeki dokuz noktadan ikisinin kaybolduğunu gören Dört kendisine bakan yaşlı adamın göre bileceği şekilde avucunu gösterdi. Dokuz ve İki'nin kaybettiğini gören yaşlı adam tekrar önüne dönüp mırıldandı.
"Şeytan ruhlu ikizlerimiz güçlenmiş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncak Melekler #Wattys2016
FantasyRuhlar, Kurt adamlar, Vampirler, periler ve farklı taraflardaki büyücüler 18 yaşındaki Kavin Smith kardeşinin bir partide esrarengiz şekilde ortadan kaybolması aklına gelmezdi. Hele ki, bu nedenle gizemli aile sırlarının an sızın içinde bulur. Sığ...