İyi Okumalar Genç Büyücüler...
-İblis Kapısı-
Gece kadar karanlık kanatları, kan kadar kırmızı gözleri, bir ölü kadar beyaz ve yapılı vücuduyla karşısındaki cılız yaşlı adama bakan şeytan kral, kanatlarıyla aynı renk uzun saçlarını eliyle geri attı.
"Her şey istediğiniz gibi yapıldı efendim" dedi yaşlı adam
Korkudan titreyen yorgun mavi gözlere bakan şeytan kral, elini diz çöken yaşlı adama uzattı. Elini tuttuğu anda ayağa kalkmasına yardım edip bir adım daha yaklaştı. "Neden korkuyorsun Heimdal" diye sorduğunda karşısındaki adamın hiç bir şey demeden öylece gözlerinin içine baktığını gören şeytan kral, bir adım arkasındaki yaratığa bakıp uzaklaşması için başını hafifçe salladı.
Etraftaki herkesin kendisine baktığını gören şeytan kral, siyahların içinde öylece duran kadını gördüğünde gülümsedi. Sevdiği kadın ile göz göze geldiği anda kona birisinin dokunduğunu hisseden kral, dikkatle dokunan kişiye baktı.
"Kapı" dedi Heimdal "kaderin kapısını açma vaktiniz geldi"
Yaşlı adamın söylediği sözle gülmeye başlayan kral, kolunu çektiği anda yaşlı adamın etrafında dönmeye başladı. "Size gönderilen yazıtların hepsini onun yolladığını sanıyorsun demek" dedi şeytan kral, "Kaderin kapısı, nihai huzur, yeni bir düzen siz insanlar gerçekten elde ettiğiniz özel güçlere rağmen zayıfsınız"
"Ne demek istiyorsunuz efendim"
"Kendi isteğinle torunlarını ve kızını bana getirdin Heimdal. Sen hepsini kullanarak huzura kavuşmayı hedefledin, bunun için sana teşekkür ederim"
Beyaz tenli şeytan kralın kendisine teşekkür etmesiyle gülümseyen yaşlı adam, titremesi durduğu anda ağzından birkaç damla kan süzüldü. Eliyle akan kanı silen yaşlı adam karşısındaki görkemli adama baktığında elindeki hançerin bir kısmının kanlanmış olduğunu gördü. Gözlerinin bulanık görmesiyle bir iki adım geri giden yaşlı adam karnında hissettiği acıyla yere düştü.
Şeytan kralın işareti üzerine hırlayarak yerde yatan yaşlı adama yaklaşan Cerberus, derin yarasına rağmen ölmeyen adamı ağzına alıp keskin dişlerini bastırdı. Kılıç kadar keskin dişlerin acısıyla bağıran yaşlı adam dakikalar sonra öldü. Ağzındaki et parçasını yutan kırmızı gözlü yaratık tekrar ulumaya başladı. Öfke dolu bakışlarını tavana çevirdiğinde, siyah duman bir hortum gibi hemen arkasında yere kadar indi.
Dakikalardır siyah kıyafetlilerin arasında öylece duran kadına bakan kırmızı gözlü adam, yüzüne yerleştirdiği gülümsemeyle ilerlemeye başladı. Sarışın kadının etrafında yavaşça dolanan beyaz tenli adam kırmızı gözleriyle büyük bir özlemle incelemeye başladı. Vücudunun her bir noktasını ezberlemeye çalışıyormuş gibi bakan şeytan kral, yapılı kollarıyla cılız vücudu bir kanat gibi sardığında, hemen karşısındaki kırmızı gözlü adama bakan Lily yavaşça ellerini kaldırıp pürüzsüz yüzüne dokundu.
"Sonunda yeniden karşılaştık Lily" dedi şeytan kral etrafındaki büyücüleri umursamadan
"Yine ne yapıyorsun?" dedi Lily büyülenmiş gibi bakıp
"Dünyayı değiştiriyorum" dedi şeytan kral
Ψ
İkizlerin içinde olduğu daireye giren Max kendisi gibi beyaz tenli oğlunu uyandırmaya çalıştı. Attığı sert tokatlara rağmen uyanmadıklarını gördüğünde sert bir yumruk attı. Üzerinde büyük bir yük varmış gibi gözlerini yorgunlukla açan Kavin, hemen başucunda duran beyaz tenli adama baktı. Dudaklarını kıpırdatan adamın dediklerini anlamayan Kavin umursamazca bakışlarını çevirdi. Özel oymaların olduğu yerde bulunan siyah bulutlara bakan Kavin vücudundaki enerjinin yavaşça geri gelmesiyle yavaşça dirseklerinden destek alarak oturdu. Sarışın kardeşinin hala uyanmadığını gören Kavin, kolunda hissettiği baskıyla bakışlarını yana çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncak Melekler #Wattys2016
FantasíaRuhlar, Kurt adamlar, Vampirler, periler ve farklı taraflardaki büyücüler 18 yaşındaki Kavin Smith kardeşinin bir partide esrarengiz şekilde ortadan kaybolması aklına gelmezdi. Hele ki, bu nedenle gizemli aile sırlarının an sızın içinde bulur. Sığ...