İki ile Dokuz
Kapıdan içeri giren yaşlı adam ahşap masanın kendine ait yerine oturdu. Masanın etrafında kendisine bakan dokuz öğrencisine tek tek gözlerinin içine baktı. Sekizin içeri girdiği andan itibaren hala soru sormadığına dikkat eden yaşlı adam öylece gülümseyen sekize baktı. "Bir şey mi oldu Sekiz" dedi yaşlı adam "bu gün çok neşelisin"
"Yakın bir süre içerisinde savaşacağımı hissediyorum" dedi Sekiz yüzüne düşen sarı saçlarını arkaya atıp
Yüzüne küçük bir gülümseme yerleştiren yaşlı adam başındaki şapkayı masanın üzerine bıraktıktan hemen sonra siyah uzun kabanının altından her zaman yanında taşıdığı eski deri kaplı kitabı masanın üzerine bıraktı. Bacak bacak üstüne atan yaşlı adam kollarını hafif kilolu göbeğinin üzerinde birleştirdi. Yorgun gözleriyle İki'ye bakan yaşlı adam bir şey anlatmasını bekler gibi hafifçe kaşlarını kaldırdı. "İki, mağaraya girenlerden haber var mı?"
"Uzun zamandır kullanılmayan girişten birilerinin girdiğini, torununuzu kaçırdığını önceden size iletmiştim" dedi İki sürekli yüzünü sakladığı kapüşonunun altından bakıp "kaçıranın diğer torununuz olduğunu düşünüyoruz efendim"
"Biliyorum" dedi yaşlı adam yüzüne sadist bir gülümseme yerleştirip "tüm çıkışlar kapatıldı ve bu zamana kadar dışarı çıkan olmadı. İki ve Dokuz iyi bir iz sürücü olduğunuz için dağın içinde yer alan tüm koridorlarına bakmanız gerekse bile kaçmaya çalışan torunlarımı yakalayın"
İtiraz etmeden oturdukları yerden kalkan İki ve Dokuz sessizce odayı terk ederken, yaşlı adam Sekize baktı. Yaşlı adamın çocukluğundan itibaren ikinci kez sadist bir şekilde güldüğünü gören Sekiz sessizce söyleyeceklerini beklerken, korkunç gülümsemesini küçük bir tebessümle üzerini örten yaşlı adam sakin bir tavırla konuştu.
"Sana özel bir görev vermiştim Sekiz hatırlıyor musun?"
"Evet" dedi sarışın adam hafifçe başını sallayarak
"İki ve Dokuz eğer başarısız olursa sırada sen olacaksın"
"Peki" dedi Sekiz heyecanlı bir şekilde
Odadan çıkmaları için işaret veren yaşlı adam elinin altındaki kitabı açıp okumaya başladığı sırada Dört yanına geldi. Siyah saçlı güzel kadının uzattığı dosyayı alan yaşlı adam kısa bir süre göz gezdirip daha sonra güzel kadına baktı.
"İkinci aşama sona erdi efendim ve öğrencilerin hepsi hazır" dedi Dört omuzlarından aşağıya süzülen siyah saçlarını geriye atıp "şimdi ne yapmamızı istersiniz?"
Rahat bir şekilde arkasına yaslanan yaşlı adam her zamanki gülümsemesini takındı. "İki ve Dokuza yardım etmeleri için arkalarından yollayın"
Anlamış gibi elindeki dosyaya not alan Dört dosyanın el altından çıkardığı fotoğrafı yaşlı adama uzattı. Eline aldığı fotoğraftaki kişinin sorun çıkaran çocuk olduğunu gören yaşlı adam ne demek istediğini anlamış gibi elindeki fotoğrafı öylece yere fırlattı.
"Çocuğu hazırlayın"
Ψ
Karanlık koridorda ilerleyen İki iz sürücü yeteneğini ortaya çıkarmış keskin gözleriyle etrafı inceliyordu. Koridorları teker teker kontrol eden İki ve Dokuz ağır adımlarla yürümeye devam ederken, birkaç metre ileride kırmızı bir iz gördü. İz bulucu büyüsü ile gözlerini hassaslaştıran İki, birden fazla kişinin ayak izini bulduğunda yere eğilip saymaya çalıştı.
"Buradan geçmişler" dedi İki ayağa kalkıp "sanırım beşten fazla kişiler"
Yüzündeki yarısı kırık maskeyi aşağıya indiren Dokuz sağ elindeki siyah deri eldiveni çıkarıp mağara duvarına dokundu. Elinin üç katı büyüklükte bir daire çıktığı anda içinde sonradan oluşan ters üçgen hoş bir ışıkla parıldarken, Dokuz duvara doğru yaklaşıp İki'nin duyamayacağı şekilde mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncak Melekler #Wattys2016
FantastikRuhlar, Kurt adamlar, Vampirler, periler ve farklı taraflardaki büyücüler 18 yaşındaki Kavin Smith kardeşinin bir partide esrarengiz şekilde ortadan kaybolması aklına gelmezdi. Hele ki, bu nedenle gizemli aile sırlarının an sızın içinde bulur. Sığ...