36.Bölüm

54 4 0
                                    

Aidan'ın Gözü

Arç'ın etrafında toplanan herkes kendi aralarında bir şey konuşurken sarışın adam ne tür bir plan yaptıklarını umursamıyormuş gibi esnedi. Konuşmalarının bittiğini gören sarışın adam büyücülerin hemen birkaç adım önüne geçen kurt sürüsüne baktı. Uzun köpek dişleri, keskin pençeleri ve her zamankinden daha renkli gözleriyle öfkeli bir şekilde baktıklarını gördü. Bel çantasından küçük bir taş çıkaran Hellie taşı ayakucuna atıp üzerine bastı. Ayağının altında oluşan küçük yeşil duman havaya karışıp yok olurken, kurt adamlar işaret verilmiş gibi aynı anda koşmaya başladılar.

Kendine doğru gelen kurt adamların birkaç adım kala hep birlikte saldıracaklarını fark eden sarışın adam iki elini yumruk yapıp bir birine vurdu. Sarışın adamın hazır bir şekilde beklediğini gören Dain hemen yanında ki arkadaşlarına göz ucuyla bakıp gülümsedi. Keskin pençelerden ve sert yumrukları ustaca bloke eden sarışın adama bakan Kavin küçükken izledikleri asyalı filmlerindeki ustalar gibi olduğunu düşündü.

Laira ve Amylee bir fırsat yaratmak için iki tarafından aynı anda saldırdı. İki tarafından saldıran kızlardan birisine yumruk atarak durduran sarışın adam sırtında hissettiği acıyla yüzünü buruşturdu. Dain ve diğerleri de hayati organlarına derin bir kesik attıklarında ceplerindeki kâğıtları hızla ayakucuna bıraktı. Vücudunu saran acıyla gözlerini açan sarışın adam öfke dolu gözlerle hemen önündeki kurt adamın kolundan tutup sağ tarafındaki kızlardan birisine sert bir tekme attı. Tek tek sert yumruk ve tekmeleriyle kurt adamları yere düşüren sarışın adam profesyonel bir dövüş makinesi gibi her birini tek hamlede yere yığmıştı.

Kurt adamların yere düşmesiyle büyücülere doğru dönen sarışın adam iki kişinin orada olmadığını gördü. Hemen arkasında duvarlara yakın şekilde duran Cristal ve Clara'ya bakan sarışın adam koşmaya hazırlanırken, Dylan'ın mırıltılı sesini duydu.

Duvarda bulunan birkaç kâğıdın parıldamasıyla tuzağın tam ortasında olduğunu gören sarışın adam koşmak için bir adım attığında diğer ayağının yakalandığını gördü. Bağlayıcı kâğıtlarla hem kolları hem de ayaklarının sarmaşığı andıran mavi şeylerle saniyeler içinde yakalanan sarışın adam kurtulmak için kollarını oynatmaya çalıştı.

"Sanırım kıpırdayamıyorsun?" dedi Arç kollarını göğsünde birleştirip

Hemen karşısına geçen Arç elindeki beyaz kâğıdı mavi sarmaşıklarla yakalanmış adamın göğsüne yerleştirdi.

"Göğsündeki kâğıdı aktif hale getirdiğim anda vücudun yavaşça buzla kaplanacak ve sonunda tamamen bir buz küpüne benzeyeceksin" dedi Arç kaşlarını çatarak "yaşlı adamın ne tarafta olduğunu söyle"

"Nerede acaba" dedi sarışın adam alaycı tavırla

Arç'ın yanına gelen Kavin konuşmayacak olan sarışın adamın karnına sert bir yumruk attı. Karnına sert yumruk alan sarışın adam nefesi kesilmiş bir şekilde gözlerini ardına kadar açtığı sırada yüzüne bir yumruk daha geldi. Birkaç yumruk darbesinden sonra ağzında biriken kanı yere tüküren sarışın adam karşısında duran şeytanın oğluna baktı.

"Yaşlı adam nerede?" diye sordu Kavin öfkeli bir şekilde

"Gerçekten onlara yardım edecek misin?" dedi sarışın adam Arç'a doğru bakıp "Ustalarına karşı gelecek misin? Yeni bir düzenin getirilmesine karşı mı çıkacaksın?"

Dediklerini anlamak için Arç'a bakan Kavin neler olduğunu düşündü. Kavin'ın bir açıklama beklediğini fark eden Arç umursamazca sarışın adama bakarken, hemen arkasından gelen Dylan, Arç'ın yakasından tuttu.

Oyuncak Melekler #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin