15.Bölüm

260 41 2
                                    

Okucuğunuz Bölümleri Beğendiyseniz Oy vererek Destekleye Bilirsiniz.

İyi Okumalar...

                                                    Ayna

       Evin kapısını kapatan Arç kardeşi ve sevgilisinin yanına gitti. Sıcak güneş ışınları yavaş yavaş yerlerini ayın soğukluğuna bırakırken, gökyüzü hiç olmadığı gibi boş gözüküyordu. Esen rüzgâr kahverengi saçlarını dalgalandırdığında Kavin, mavi gözleriyle hemen yanında ki sarışın kıza baktı. Rüzgâr ile birlikte dans eden sarı saçlar ve kararlı zümrüt yeşili gözlere bakan Kavin, sessizce hemen yanında duran iri vücutlu çocuğun cübbesini tuttu.

Cübbesinin gerginleştiğini hisseden Arç kendisine bakan Kavin'a 'Ne var?' der gibi bir bakış attı.

"Planımız ne?" diye sordu Kavin

"Öncelikle bir planımız yok" dedi Arç "sadece aynanın yanına gitmeden Dylan'a haber vereceğiz. Sonrada aynanın önünde planı açıklayacağım"

Arç'ın soğuk sesi esen rüzgârla tiz çıkmıştı. Enstitünün doğusunda bulunan acemiler köyüne doğru ilerlemeye devam ederken, köyün etrafını saran küçük ormanın içinden çıkan kızlar ile erkekler konuşarak ellerindeki bavulları ve sırt çantalarıyla sınıflarının bulunduğu yol ayrımına kadar bir birlerini son kez görüşleri gibi bakarak yoluna devam ediyorlardı. Kavin, Arç ve sarışın sevgilisi Cristal ile acemiler köyüne girdiğinde, birkaç sokak ileride hemen sokak lambasının altında Dylan'ın kendi yaşıtlarında sarışın bir çocukla çok samimi konuştuğunu gördüler. Dylan'ın samimi olduğu çocuğa bakan Kavin, kaşlarını kaldırıp yanında duran kıza baktı.

Dylan'ın ilk defa bu kadar samimi birisiyle konuştuğunu gören Cristal kendisine bakan buz mavisi gözleri umursamadan yürümeye devam ederken, Dylan'ın gülümserken kızardığını gördü. Dylan sadece utandığı zaman kızaran birisi olduğunu bilen Cristal şaşkınlıkla açılmış ağzının farkına varıp kapattığında, abisinin otoriter dolu sesi boş sokakta yankılandı.

"Dylan"

Arç'ın soğuk sesini duyan Dylan, yanında duran sarışın çocukla sesin geldiği yöne baktıklarında gülümseyen yüzlerinin yerini soğuk bakışlara bırakmıştı. Yanına gelen Arç'ın iri vücudu bir et duvar gibi önünü kapatan Dylan, bakışlarını yanındaki çocuğa çevirdiğinde öfke dolu baktığını gördü. Yanındaki çocuğun kolundan tutan Dylan sessizce fısıldadı. "Sakinleş"

"Ne istiyorsunuz?" diye sordu Dylan umursamaz bir tavırla

"Dylan, benimle geleceksin" dedi Arç

Dylan bunu umursamadı.

"Cristal, sınıf seçimlerinden sonra ortalıklardan kaybolman bir yana" dedi Dylan kızgın ses tonuyla "bir de şimdi kas yığını abin ve sevgilinle karşıma geçip sizinle gelmemi istiyorsun"

"Neden sizinle gelmesini istiyorsunuz?" diye sordu sarışın çocuk

"Kardeşim" dedi Kavin "onun kaçırıldığını duymuşsunuzdur"

"Evet," diye onayladı Dylan "gerçekten çok üzüldüm ama benim... Bizimle ne ilgisi var?"

"Sadece" dedi Arç "benimle gelin"

"SENİNLE HİÇ BİR YERE GELMEM" diye bağırdı Dylan "sen lanet olası bir ikiyüzlüsün, senin yüzünden takım arkadaşların öldü ve senin cenazede bize söyleye bildiğin tek şey -Onlar kendi seçimini yapıp yollarını çizdi ve sonunda öldürüldüler- olmuştu... Bu nedenle seninle hiçbir yere gelmiyorum" diye ekledi

Oyuncak Melekler #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin