- Derek, wstawaj - budziłam swojego chłopaka, lecz on obrucił się plecami do mnie, przewróciłam oczami i sama wstałam, poszłam wziąć poranny prysznic i się ogarnąć. Po tych wszystkich czynnościach poszłam zrobić śniadanie, na blacie kuchennym zobaczyłam kartkę.
Nie będe ci zawracać głowy i przenoszę się do Scotta, zrobiłem śniadanie dla ciebie i Dereka, smacznego. Issac
Uśmiechnęłam się i spojrzałam na blat na którym były dwa talerze z jajecznicą i klucze od domu, poczułam ręce na swoich biodrach obróciłam głowę i zobaczyłam uśmiechniętą twarz swojego chłopaka plus był bez koszulki, wszystkie rany mu się już zagoiły
- Co czytasz? - spojrzał na kartkę którą miałam w ręce.
- Kartkę od Issaca napisał że przenosi się do Scotta i zrobił nam
śniadanie - powiedziałam.- Okej - przed misją Derek zdążył przeprosić Issaca i jest już wszystko w porządku.
Derek wziął swoją porcję i usiadł przy stole co też zrobiłam. Gdy skończyliśmy jeść, posprzątałam po nas, a Derek wrócił do loftu. Ja zabrałam się za przeglądanie pudełka, wzięłam do ręki naszyjnik z czerwonym kryształem, naszyjnik był otwierany, więc go otworzyłam w środku były trzy zdjęcia moje gdy byłam mała, jakiejś kobiety i Evelyn, nie rozwodziłam się bardziej nad naszyjnikiem i przeszłam do następnej rzeczy którą była wyrwana kartka była napisana w języku łacińskim, który znam.
Mage darach est ad sinistram vertit. In mythologia: reus interfectorem darach est lex sacrificii et darach occidendum, id nigra. Et hoc est contra verbum Druias eunti, id Magi vero quercus terrenis et ea quae isti faciunt. Divulgandam potius bona servulae dum darach potius malit occidere innocentem ut vires sunt. Ritualia ibi aliquot lineamenta habentur in sacris darach posset acquirere potentiam. Darach oportet colligunt et occidit tres victimas, virginibus: bellatorem, gratias curationum, custodes ac philosophorum. Darach habet vim indere supernam partum phantasmata decepturus est, cum regeneratur velox, telekinesis, deformetur elementa, teleportation, variabilis celeritate. Et magni sunt idem languores, et montem cinis sumptis remediis vomentes.
Darach jest druidem, który przeszedł na złą stronę. W mitologii Darach to zabójca odpowiedzialny za rytualne morderstwa Darach oznacza Mroczny Dąb. Jest to przeciwieństwo do słowa Druid, które oznacza Mądry Dąb, a także tym co robią. Druid preferuje dobro oraz jej szerzenie, a Darach wręcz przeciwnie i woli zabijać niewinne osoby, aby czerpać z nich energię. Rytułały są charakterystyczne dla Daracha dzięki rytułałom może on zdobywać moc. Darach musi zebrać i zabić po trzy ofiary, dziewice, wojowników, uzdrowicieli, filozofów i opiekunów. Darach dysponuje nadprzyrodzoną siłą, tworzeniem iluzji, szybką regeneracj, telekinezą, manipulowaniem żywiołami, teleportacją, zmiennokrztałtnością. Jego słabościami są popiół górski i jemioła.
To tej kartki brakowało w książce którą Evelyn mi zostawiła, tylko czemu ta kartka była wyrwana? Wyciągnęłam kolejną rzecz którym był pamiętnik, otworzyłam go przeleciałam strony ale zatrzymałam się na jednej.
''Kolejny dzień ciężkich treningów znowu ojciec faworyzuje mojego brata, a ja czuje się bezsilnie. Dzisiaj jest pełnia, trzęsą mi się ręce i boli mnie głowa, strasznie się boje nigdy tak nie miałam ale kiedy jutro skończę szesnaście lat będę musiała się z tym zmagać aż do transformacji którą odbędę niedługo. Muszę iść mój głupi starszy brat mnie woła pewnie znowu czeka mnie trening, do napisania".
Megan Shadow 06.07.1996r.
CZYTASZ
WOLF SHADOW II DEREK HALE (POPRAWA)
FanfictionSkaylar Argent przeszła przez wiele trudności ale nikt o tym nie wie, ponieważ nikt by tego nie zrozumiał. Kolejna przeprowadza i kolejne nowe życie tylko że ta szczególna przeprowadzka zmieni wiele. Rozpoczęcie: 24.10.2020 Zakończenie: 01.05.2022