- Nie wierzę że tu jesteś. - Allison przytuliła mnie po raz kolejny, zaśmiałam się.
- Szczerze też nie wierzę że tu jestem. - Powiedziałam i usiadłam na krześle na przeciwko Allison która również usiadła.
- Na ile zostajesz? - Zapytała.
- A na ile mnie przyjmiesz? - Zapytałam unosząc jedną brew.
- Zostań ile chcesz, tylko potem nie marudź że później cię stąd nie wypuszczę. - Powiedziała, przyłożyłam rękę do serca i się wyprostowałam.
- Przyrzekam nie będę marudziła. - Oznajmiłam i zaczęłam się śmiać, Allison również do mnie dołączyła.
- Jak wam się mieszka w tyle osób? - Zapytałam przkekrzywiając głowę.
- Nie jest źle. - Przyznała i wstała z krzesła po czym podeszła do kuchni nalewając nam wody do szklanek.
- A no właśnie, gdzie reszta? - Zapytałam ciekawa.
- Pojechali na zakupy. - Przerwała kładąc szklanki z wodą na stół. - Na dość duże zakupy, opowiadaj co w Beacon Hills? - Zaczęłam jej opowiadać o wszystkim o czym nie wiedziała, widziałam że było jej smutno że nie wiedziała o tym wszystkim ale później zmieniłyśmy temat na coś przyjemniejszego i razem się śmiałyśmy.
Po jakimś czasie usłyszeliśmy trzaskanie drzwi, a póżniej cała grupa stanęła wryta na mój widok.
- Co tu się dzieje? - Zapytał Issac, uśmiechnęłam się w ich stronę. Mieli rozchylone usta i byli zdziwieni moim widokiem najbardziej Derek.
- Hej. - Odezwałam się wstając z krzesła.
- Sky. - Cora, Issac i Boyd podeszli do mnie i przytulili, a Derek dalej stał w osłupieniu.
- Chłopak ci się zawiesił. - Powiedział prześmiewczo Issac, kiedy się ode mnie odsunęli, podeszłam do swojego chłopaka i musnęłam jego usta.
- Hej, jestem tu naprawdę. - Derek natychmiast wpił się w moje usta za sobą usłyszeliśmy gwizdanie, oderwaliśmy się od siebie i nagle wszyscy wybuchneliśmy śmiechem.
Kilka minut później Derek pomógł mi z moimi rzeczami i zaniósł je do swojego pokoju, zamknełam drzwi i od razu się do niego przytuliłam.
- Nie wierzę że tu jesteś, tęskniłem za tobą, kocham cię. - Wyszeptał w moje włosy obejmując mnie mocniej.
- Też cię kocham i też tęskniłam. - Odchyliłam się i go pocałowałam.
- Zabieram cię gdzieś wieczorem. - Wyznał patrząc mi w oczy, uśmiechnęłam się i lekko przekrzywiłam głową.
- Dopiero przyjechałam, a ty mnie już gdzieś zabierasz? - Zapytałam obejmując jego szyję rękami.
- Jakiś problem? - Natychmiast pokręciłam przecząco głową, Derek pocałował mnie w czoło. - No własnie o dwudziestej badź gotowa, a teraz oglądnięmyy film - Powiedział biorąc laptopa do ręki.
***
Nie wiedziałam gdzie ma się odbyć nasza randka ale dziewczyny wiedziały i to one mnie przygotowywały. Założyłam rzeczy które dały mi dziewczyny czyli czerwoną sukienkę i czarne szpilki.
- Dziękuję - Powiedziałam, gdy Allison skończyła mnie malować, a Cora kręcić mi włosy.
- Wyglądasz olśniewająco, Derek padnie z wrażenia. - Zaśmiała się Allison, a my razem z nią.
- Dobra idź bo Derek się już nie cierpliwi. - Odparła Cora, pokręciłam głową.
- Wcale nie. - Usłyszałyśmy krzyk Dereka, a ja się uśmiechnęłam.
CZYTASZ
WOLF SHADOW II DEREK HALE (POPRAWA)
FanfictionSkaylar Argent przeszła przez wiele trudności ale nikt o tym nie wie, ponieważ nikt by tego nie zrozumiał. Kolejna przeprowadza i kolejne nowe życie tylko że ta szczególna przeprowadzka zmieni wiele. Rozpoczęcie: 24.10.2020 Zakończenie: 01.05.2022