21.Bölüm

7.4K 244 6
                                    


Selammmmmmm nasıl gidiyor???? okurken beğenme butonuna basarsanız ve yorum yaparsanız,  hikayeyi ona göre devam ettireceğim.

Demirkan...

Tüm gece sevişmiş, tatlı bir yorgunlukla uyuyordum.

Bacağımda ıslak bir  sıcaklık, sırtımda yumuşak bir beden hissettim.
Gülerek gözümü açtım. Ona doğru dönüp ruhumm, yanıyorsun dedim ve Feyza'yı  üzerime aldım.

Öpüşmemizle erkekliğim heme uyandı.
O nasıl beni arzuluyorsa bende ona dokunduğum an yanıyordum. Bu kadar üst üste birliktelik canını yakacak üzülüyorum derken dudaklarıma kapanarak bana cevap verdi ve içine girdim.
Üzerim'de ileri geri hareketlerle onu tahrik ederken, gel gitlerimle zevke getiriyor bende kendimden geçiyordum.

Tüm ilkleri benimle yaşadığı için, hem doyumsuz hem istekli oluşu, ikimizide yakıyordu.

Boşalmak üzere olduğumu anladığımda  onu üzerimden kaldırmak için uğraşırken o  beni daha çok içine almaya çalışarak baskı yapıyordu. Sert bir şekilde onu üzerimden attım ve göbeğimle boşladım.

Kendime gelip Feyza'ya çıkışdım.
Bana kırıldı banyoya gidip duşa girdi.
Yanına girdiğimde duşun  ortasına oturmuş üzerinden suyun akmasını izliyordu.

Bende içeri girdim çenesini kaldırıp aşkım çok genciz bir hata yapıp hayatımızı maffetmek istemiyorum dedim.

Beni anlamaz gözlerle bakıyordu, Feyza'ya bazı şeyleri anlatmam gerekliydi.
Duştan çıkıp giyindik onu kahvaltıya  çok şirin bir yere  götürdüm ama hala bana kırgındı.

Yürüyüş yapalımmı dedim. Bostancı sahilinde yürüyüş yaptık. Hava  Mart ayına göre gayet güzeldi.

Bir banka oturduk. Feyza...
Yüzünü bana döndü.
Aşkım özürdiledim senden artık uzatma üzülüyorum...
Bak içinden ne geçiyorsa söyle ne istiyorsan söyle konuşarak sorunlarımızı çözeriz böyle anlaşırız.

Demirkan  ben sadece-
Evet sen sadece ne utanma artık biz o evreyi senle çok oldu aşalı.
Ben sadece içime boşalmanın nasıl bir his olduğunu öğrenmek istedim başka bir amacım yoktu.
Feyzaaaa  aşkım  herşeyin bir sırası var.

Henüz evli değiliz ve senin, 1 sene daha okulun var.
Bazı şeyleri öğrenmek için acele etme.
Bu hissi öğrenmek i bünyene geriksiz ilaçlar yüklemek çok saçma.
Düşün bir hamile kalmak istermisin, bir bebek istermisin.

O zaman tedbirli olmak zorundayız hem ailen, hem ailem hemde geleceğimiz için....

Feyza...

Demirkan konuşurken  yüzde yüz haklı olduğunu anlıyordum.
Aklıma olur olmadık şeyler takılıyordu ve bu düşünceleri  ona sormaya utanıyor ve kuruyordum.
 
Her şeyi konuşmalıyız dediğinde, peki sen şimdiye kadar hiç kimseye-

Feyza hiç kimseye ne, soracaklarını bir kerede söylesen.

Hiç kimsenin içine boşalmadınmı bu zaman kadar.

Gülmesene merak ettim. Bir çok ilişkim oldu dedin, herkezi ben gibi düşündünmü.

Feyzam bitanem, benim daha önce ilişkim olan kadınlar, benden önce teccübe yaşamış nasıl korunacağını bilen kişilerdi.
Benim  seni senden çok, düşünmem gerek,  o yüzden bu aptal konuları bırakalım.
Ailene  söyledinmi bu hafta sonu  geleceğimi.

Hayır söylemedim...
Ne bekliyorsun Feyza söylesene.
Hem biraz korkuyorum,  hemde  biraz heyecanlanıyorum....
Söyle biran önce aşkım artık gizli saklı yapamam ben tüm dünya bilsin....

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin