58.Bölüm

4K 175 0
                                    

Demirkan günlerdir deli gibi çalışıyordu bu davadan kendine aklamazsa hapse girmesi an meselesiydi.
Kadir Bey, Osman abinin arkadaşları, polis hatta abinin eli uzun arkadaşları bile bu olayı başımıza açan avukatı arıyorlardı.
Her geçen gün mide bulantılarım daha çok artmış 1 saatte bir kusuyordum.
Artık o kadar kötü olmuştum ki Demirkan'ın kucağında hastaneye gidip serum takıldım o kadar işin arasında benimle bir  bebek gibi ilgilenmesi.
Onu her geçen gün daha çok sevmeme sebep oluyordu, yattığım yatakta kendi kendime şükreder oldum iyi ki benim, iyi ki benim kocam, İyi ki çocuğumun babası diye şükrediyordum.
  Bugün ilk duruşma günüydü Demirkan  onu evde beklememi söyledi.
O Kapı Çalacak ve ben senin yanına geleceğim buna emin olabilirsin bana güven dedi.
O gittiğinden beri neredeyse 4 saat geçmişti.
Elim ayağım titriyor yerimde duramıyordum kapının çalmasıyla koşarak kapıyı açtım karşımda.
Abin ve Başak vardı, onun gelmediğini görünce elimi ağzıma kapatarak geri geri yürümeye başladım ve hayır hayır bu olamaz onun hiçbir suçu yok.
Niçin buna izin veriyorlar.
Neden onu tutukladılar diye ağlıyordum.

Abim sakin ol Demirkan zaten bunu biliyordu bütün tedbirleri almıştı merak etme birkaç gün içinde onu oradan çıkaracağız şerefsizi bulacağız abim sana söz veriyorum diye  beni sarıp sarmalıyordu kendimi kaybetmişim gözümü açtığımda.

Filiz anne ve Başak baş ucumdaydı ağlamamı durduramıyordum.

Başak bana bir zarf uzattı bunu abim sana yazmış bana sadece yerini söyledi ve sana vermemi iyimisin dedi.
Kafamı  salladığımda.
O zaman biz annemle aşağıya inicez sen  rahat  oku diyerek odamdan çıktı.

Aşkım

Bu mektubu neden yazdın diyeceksin romantik olmaya çalışıyorum.
Seni güldürebildiysem en azından şu an üzgün olduğunu bildiğim suratında  birazcık tebessüm oluştuysa ne mutlu bana.
Aşkım , bu sabah evden çıkarken tutuklanacağımı  bilerek gittim o mahkeme salonuna, sana bana güven dedim.
Yemin ederim ki ilk ve son yalanımdı  Senin üzülmene ağlamana dayanamıyorum birkaç gün içinde eminim ki gerçekler gün yüzüne  çıkacak kesinlikle ne karakola nede hapishaneye gelmeni istemiyorum.
Beni  o parmakların arkasında. Görmeni istemiyorum o adam bulunacak Ben çıkacağım ve sana kavuşacağım ben gelene kadar bebeğimize eve kendine iyi bak senden tek isteğim bu seni çok seviyorum.

Delirtmeye çalışıyor beni birde bile bile gittim demezmi ruh hastası  yatakta saatlerce ağladım.
Abim yanıma geldi. Aşağıda bir ziyaretçimiz var dedi.

Kim gelmiş olabirdi  yataktan çıkıp aşağı kata indim. Osman Abi en son görmeyi beklediğim kişiydi.
Onu kaçırılmamdan beri görmemiştim ağlayarak ona sarıldım daha yeni belli olmaya başlayan karnıma bakıp aman allahım ne kadar şişko bir hamile olşmuşsun demesiyle kahkahayı bastım.

  Biraz konuştuk bana.
Sana söz veriyorum en fazla 2 gün içinde o kişiyi bulup Demirkan Bey'i ordan çıkartacağım dedi.
  Abim bana eşyalarımı toplayıp Demirkan çıkana kadar onlarda kalmamı istedi bende bu evde onsuz yapamazdım zaten.
Abimlere geldim.

  Ailem pervane oluyordu.
Filiz annemlee Başak sürekli arıyor kendi üzgüntülerini bir kenara bırakıp bana destek olmaya çalışıyorlardı.

Daha kötü ne olabilir derken sabah çok şiddetli bir sancıyla uyandım yataktan kalkmaya çalışdığımda her yerimin kan olduğunu gördüm.
Çığlıklarıma annem babam ve yengem odama koştular hemen ambulansı aradılar.
Sadece ambulansın gelip sedyeye alındığımı hatırlıyorum gözümü açtığımda. Serum takılı hastane odasında uyandım.
Annem ve yengem Filiz anne başımdaydı.
Bebeğim dediğimde herkezin gözünü kaçırmasıyla  ağlamaya başladım. Neden ben neden diye. Annem sakin ol hala karnında ama her an kaybede bilirsin yaşadığın stres üzüntü yüzünden tutunmaya çalışıyor dedi.
O sırada odama giren doktorumla göz göze geldim.
Feyza Hanım merhaba nasıl oldunuz. Merak etmeyin ben her şeyi kontrol ettim bu tarz ara kanamalar bazı aylarda olabilir ama bebeğimiz 19 haftalık olduğu için düşük riskini azaltmak için yapılması gereken herşeyi yapdık. Yatıcaz, ilişkiye girmiycez kendimizi üzmiycez o annesi gibi güçlü bir kız  yaklaşık 4 ay sonra bize merhaba diycek dinlenin  yeterli dedi ve gitti. 

Gece hastanede ağlamamak için Demirkanla milyonlarca güzel anımızı göz önüne getirdim. İlk tanışmamızı , ilk öpüşmemizi, bana ilk dokunmasını onu ilk kıskanmamı. Herşey güzel olacak diye karnıma dokunup kızımdan güç alarak dua ettim.

Hastanede 2. günümü geçirdim. Doktor şimdilik iyi 2 gün daha yatalım hafta başı çıkartıcam sizi dedi. Annem benle kalıyordu. Bu aralar en büyük istediğim bebeğimin iyi olması  Demirkan'nın  çıkıp bir birimize kavuşmamızdı.

 
Demirkan:

Günlerdir Feyzadan köşe bucak kaçıyor çok  zor bir dava ile uğraşıyordum, şirketimin avukatlarından biri para karşılığında davayı karşı tarafta satmıştı.
Karşı tarafta.
Hem benden hem'de hukuk büromuzdan şikayetçi olmuşdu. Bende haftalardır kurtulmak için var gücümle çabalıyordum.

Emsal davalara bakarak ne yapabileceğimi araştırıyor.
Bunu yaparken de Feyza'nın duymaması için mümkün olduğu kadar ondan uzak duruyordum.

Duyarsa üzülmesin diye çabalarken dengeyi kuramadım ve onu daha çok üzdüm.

Feyza bana kızarak ailesinin eski evine git gitmiş kendin oraya kapatmıştı.

Mehmet abimin gerçekleri anlat, güçlü bir kadın olsun demesinle herşeyi anlattım.

Hapse gireceğimi bile bile davaya gittim ve ona bekle geleceğim diye ilk yalanımı söyledim.

Dava görüldü tamda beklediğim gibi tutuklama kararım çıktı, dava günü yanımda olan  Başak'a Feyza'ya bir mektup yazdığımı onu oradan alıp vermesini söyledim.
Gelip beni  hapishanede görmesini bu  istemiyordum anılarında Parmaklıkların arkasında bir Demirkan olsun hiçbir zaman istemedim.
Levent görüşe gelip beni gülerek karşıladığında.......

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin