Sabah yatakta gözlerimi açtığımda Demirkan yanımda yoktu. Etrafa şöyle bir göz attım, sonra aşağı kata çıkıp seslendim etrafta gözükmüyordu hemen gidip cep telefonumu alıp aradım saate baktığım da saat 10'du.
Bu kadar saat nasıl uyumuştum Demirkan'ı aradığımda ofiste olduğunu ve çalıştığını söyle ben de beni almadan ne için gittin dedim.
O da aşkım artık hareketlerine dikkat etmesin. Haftada bir iki gün gelmen yeterli. Dinlenmelisin sabah melek gibi uyuyordum o yüzden almadım seni seviyorum hadi dinlen dedi ve telefonu kapattı.
Yatakta biraz ağandıktan sonra aşağı kata Nevin Ablanın yanına gittim. Biraz sohbet ettik, ona söylemek için çıldırıyordum ama annemlere söylemeden söylemek de haksızlık gibi geliyordu sustum.
Akşam üzere Demirkan arayıp yeni bir müşteri ile akşam yemeği yiyeceğini eve geç geleceğini, benim beklememi yemeğimi yememi söyledi.
Şimdi durduk yere bu akşam yemeği nereden çıkmıştı bu müşteri neden ofiste görüşmüyorda dışarı çıkıyorlardı, zaten bütün gün evde tek başına sıkılmıştım biraz daha mı sıkılmaya devam edecektim.Koltukta onu beklerken uyuya kalmışım. Demirkan'nın aşkım hadi yatağınıza demesinle uyandım. Saat'e bakdığımda gece 1'di bu saate kadar nasıl bir müşderiymiş ki sabah olmak üzere anca eve geldin.
Feyza abartma karşıdan buraya zaten 1 saat de anca geçtim yorgunum ve uykum var duş alıcam yat sen hemen geliyorum. Birde duş alıcaksın öğlemi.
Feyza saçmalama terlediğim zaman hep duş alırım ne oluyorsun dedi.Demirkan haklımıydı ben gerçekten saçmalıyor olabilirmiydim, daha dün gece benimle deliler gibi sevişen adam.
Bugün işe gidip de akşama başkasınla sevişecek biri değildi.Demirkan'nın bu zamana kadar beni asla ikinci plana atacak, aldatacak yalan söyleyecek bir hareketi de olmamıştı.
Ama neden böyle hissediyordum duygularıma bir türlü engel olamıyordum.Demirkan yatağa girip arkamdan bana sarıldı. Boynumun boşluğunu öptü elini göğsüme koyup geceliğimin üzerinden okşadı sonra uykuya daldı ama ben gözümü kırpmadan düşündüm ama hayır yapmazdı saçmalıyordum.
Sabah erkenden kalkıp hazırlandım. Demirkan beyazları giymiş spor bir şekildeydi beni görünce Feyzam nereye seninle işe tabii ki nereye olacak dedim.
Aşkım dinlen senlik bir iş yok bu ara ofiste, hem zaten diğerleri ne güne duruyor çalışıp halletsinler sen bebeğimizle mi ilgilen sen dediğinde.
Birden sinirlendim Demirkan sanki çocuk doğmuş da ben onu beşiğinde bırakıp senin peşine düşmüşüm gibi konuşma benle, o da benimle geliyor zaten daha mercimek kadar bir şey nasıl ilgilenebilirim ne yapmamı istiyorsun diye bağırdım.
Aşkım sakin olur musun ben senin iyiliğin için dedim geçen gün ofiste düşüp bayıldın belki bünyen'e ağır gelecek daha hiçbir şey bilmiyoruz ha seni düşünmekle suç oldu.
Peki sen bilirsin gel bakalım dedi beraber iş yerine gittik rutin bir gündü gelenler gidenler görüşmeler benim anlamadığım.
Her gün gömlek ceket işe gelen adam neden bugün keten beyaz bir pantolon üzerine merserize uzun kollu bir kazak giymişti hava o kadar soğuk da değildi ve zaten Demirkan sıkıntıya gelecek kıyafetler giyemezdi.Asiye Demirkan da bir değişiklik fark ediyormusun bu günlerde.
Evet yüzü daha sık gülüyor, hatta bazen espri bile yapıyor, iş robotundan insana dönüyor herhalde. O da sayende diye düşünüyorum. Onun dışında her zamanki bildiğimiz Demirkan.Demirkan'nın beni aldatacağına. 1'den 10'a kadar bir sayı versen kaç verirdin.
Feyza saçmalama delirdin herhalde Demirkan'dan bahsediyoruz. Sen duyarsan huzursuz olursun diye benide yanında götürdü.Neyi duyduğumda huzursuz olurum diye seni yanında götürdü anlamadım ki anlatır mısın şunu doğru düzgün Asiye...
Ya bu bizim Yeni avukat Deniz Hanım var ya o büyük bir demir şirketinin işini bize bağlamak istiyor.
Dün akşam da adamlar karşıda Kilyos'ta bir yerde toplantı düzenlemişler gelin görüşelim diye Deniz Hanım da dün Demirkan'a gidiyor muyuz dedi.
Demirkan da beni de aldı dedi ki Feyza zaten Deniz'in tipinden hoşlanmıyor. Şimdi bunu duyarsa bir de arıza çıkartır Sen de benimle geliyorsun dedi Beraber gittik kesinlikle yanında oturmadı Hatta çaprazında oturdu yüzüne bile bakmadı sadece adamlarla ilgilendi.Yerimden kalktım Asiye arkamdan Feyza Sakın saçma sapan bir şey yapıp Kendini de beni de Demirkan'ı da rezil etme diyordu.....
Demirkan'ın odasına koşarak girdim. Kafasını masadan kaldırıp gözlerime bakıyordu kapıyı kapattım yanına hızla gidip. Ne oldu aşkım dediği an dudaklarına yapışıp boynuna sarıldım bir müddet öpüştükten sonra çılgın karım yine ne oldu dediğinde.
Seni çok seviyorum Demirkan gerçekten çok seviyorum dedim.
Ben de seni seviyorum hayatım ama anlamadım bu şimdi neyin sevinci neyi kutluyoruz.
Aşkımızı bebeğimizi yarın için çok heyecanlıyım.
Akşam biraz erken çıkıp bir bebek mağazasına gidip bir mavi'de pembe patik alıp paket ettirelimmi aşkım birini annenin birini annemin kucağına bırakarak paketleri açmalarını isteyip yüzlerini görmek istiyorum.
Nasıl çılgın ve fikir değil mi dediğimde. Evet aşkım zaten senden normal bir süpriz beklenemezdi dedi.Cumartesi günü benim ailem ve Demirkan Ailesi bize akşam yemeğine gelmişlerdi, herkes gayet güzel bir şekilde sohbet muhabbet yemeklerimizi yedikten sonra sofrada muhabbetimizi devam ediyorduk.
Annemlere anneciğim kahvemizi salonda içelim mi dediğimde hepimiz hep beraber toplanıp salona geçtik.Demirkana bakıp hayatım. Annemlere aldığımız hediyeleri getirirmisin dedim.
Demirkan minik paketleri kucağıma bıraktığında kalkıp birini Demirkan'ın annesine birini de kendi annemin kucağına bıraktım. İkisi de yüzüme bakıp nedir bu diyordu.
Ben de size birer minik hediye vermek istiyorum dedim.Annem paketi açtığında çığlığı bastı Demirkan'ın annesi korktu ne var içinde bu kadar korkacak dediğinde Annem aç da görürsün dedi.
Filiz annem kutuyu açmasıyla. Ay inanmıyorum kızım diye bağırarak boynuma sarıldı. Mücahit baba ne oluyor yahu biri çığlık atar biri haykırır dediğinde annem kutudan mavi patikleri çıkartıp salladığı da herkez aya kalkıp sevinç sözleri söyleyerek bize sarılıyordu.
Nevin abla içeride ki gürültüye dayanamayıp Feyza Hanımcım ne oluyor dedi. Bende gel Nevin Hanım birşey olduğu yok hamileyim ona sevindik dediğimde oda tebrik etti.Aileler gidip yalnız kalınca kocam durup durup bana sarılarak beni öpüyordu.
Haftalar geldi geçti 3 aylık konturollerimiz tahlilerimiz tamamlandı hiç bir sıkıntı yoktu. Biz merak ettikçe o cinsiyetini göstermiyordu tüm aile merakla yeni aile bireyimizi beklemekteydi.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI
Novela JuvenilHikaye 🔞 İçeriklidir. +18 Yaşını doldurmamış kişilerin okuması tavsiye edilmez. 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Delirmiş gibiydi, kolumdan çekerek odaya götürdü. Kapıyı kapatıp beni kapıyla bedeni'nin arasına sıkıştırdı. Okşanmakmı istiyorsun dedi. E...