Demirkana o kadar kızgındım ki hiçbir şey söylemeden sabah ofisteki arkadaşımı arayarak.
Bir hafta boyunca ofise gelmeyeceğimi yeni anlaşma yaptığımız şirkette çalışacağımı bildirdim.
Demirkana hiçbir açıklama yapmak istemiyordum çünkü o kendi kafasında saçma sapan düşünceler kurup sonra da bana trip atıp beni üzüyordu.
Yeni şirkete gittiğimi nasılsa Kenan abi yada şirkettekiler söyliyeceklerdi oda sinirlerine hakim olmayı öğrenecekti.Kenan abi beni şirkete bıraktı çıkınca arayacağımı bildirdim. Zeynep beni karşıladı 2. kattaki odamıza çıktık yeni yapacakları anlaşma ile ilgili dosyaları beraberce incelerken, odamın kapısı vuruldu ve içeriye Yağızbey girdi.
Hoşgeldiniz Feyza Hanım nasılsınız dedi ve ayaküstü biraz sohbet ettikten sonra.Karşı şirketten gelen belgelerle, bizim istediklerimzi karşılaştırdığımızı.
Bazı açıklar bulduğumu ve bu açıkları karşı şirketin avukatı ile görüşeceğimi bildirdim.
Yağız Bey de bana akşam 6.00 gibi karşı şirketin avukatları ve Ceo su zaten burada olacak sizde toplantıda olursanız sevinirim dedi.
Tamam görüşmek üzere dediğimde odamdan çıkıp gitti evi arayıp Nezahat hanıma Demirkan gelene kadar Bahar'la kalması için ricada bulundum.
Demirkanada bir mesaj attım.Feyza: Bu akşam bir toplantıya katılacağım. O yüzden geç gelirim Bahar'ı sen gelene kadar Nezahat Hanım yalnız bırakmayacak.
Demirkan: tamam
Buz gibi bir cevap bekliyormuyduk evet.
Şaşırdıkmı hayır.Demirkan
Zahmet edip arama gereği bile duymamış sadece bir mesajla bildiriyor bu kadar da kızacağı derecede kötü davrandığımı düşünmüyorum hiç yanılmadığımı düşünmeye başladım
Feyza başıboş dolaşmaya hal ve hareketlerinde değişiklikler baş göstermeye benden daha çok agresif olmaya başlamıştı.Şuna bak zahmet edip aramadı bile insana arar nerdeain ne yapıyosun der nerdeee egoist ne olacak.
Akşam üzeri toplantıya girdim 3 saat sürdü saat 9za geliyordu toplantı bittiğinde çıkarken Yağız Bey illa yemek yiyelim sizi bu saate kadar aç tutduk dedi.
Teşekkür edip eve geçmem gerektiğini 1 yaşında bir kızım olduğunu ve Ben olmadan uyumadığını söylediğimde ısrar etme yerek bana çıkışı işaret etti. Kenan abi yerine taksi çevirdim.
Eve geldiğimde saat neredeyse 10'a geliyordu Nezahat Hanım çoktan gitmiş Bahar uykuya dalmış Demirkan da salonda bir şeyler okuyordu. İyi akşamlar diyerek salona gitti sadece göz teması kurduk o kadar acıkmıştım ki bayılmak üzereydim mutfağa gittim kendime bir şeyler hazırladım o sırada Demirkan'ın yanına gidip yrmek yedinmi dedim, evet diyince ben de kendime dolaptan bir şeyler ısıtıp mutfakta yemeye başladım sonra üzerimi değiştirmek için odama çıktım üstümü değiştirdim bir duş alsam fena olmaz diye düşündüm ama kolumu kaldıracak halim kalmamıştı sonra usulca yatağa girdim ve yattım.
O kadar yorgundum ki hemen uykuya dalmışım yattıktan sonra kaç saat geçti bilmiyorum gece 2'de bir mide bulantısı ile gözlerimi açtım Demirkan yanımda yatıyordu tuvalete doğru koşup kusmaya başladım.
Demirkan arkamdan gelerek ne oldu? ne yedin, nedokundu dediğinde.
Evde yediğim yemekten başka yemek yemedim dediğimde seninle yarın mutlaka bir hastaneye gideceğiz dedi.Bana yardım ederek yatağa yatırdı bir bardak su vererek ateşimi kontrol etti sonra yanıma uzandı. Ben gözlerimi kapatırken anlımı öptü, gözlerim kısık şekilde bakıyordu bende seni seviyorum dedim ve yan döndüm demirkan arkamdan sarılarak yanıma yattı.
Bu sabah çok zinde bir şekilde kalktım şirkete 11 de gidecektim o yüzden önce Baharımla oynadım birşeyler yedirdim öptüm kokladım duş aldım sonra salona indim Demirkan oturmuş diz üstünde birşeyler bakıyordu sen gitmedinmi dedim hayır dediğinde neden diye sordum hastaneye gidiyoruz dedi.
Kabul etmedim Demirkan peki dedi ve devam etti.
Birdaha Kenan abi nereye gidersen götürecek getirecek bu yüzden bizimle çalışıyor gece yanlız bir daha taksiyle dönme gibi bir hata istemiyorum dedi.Bende tamam dedim ve işe gitmek için çıktım bir kaç gün bu şekilde geçti.
Şirkette artık bana iş kalmadı gibiydi son günlerimdi. Antlaşma yapılmış protokol imzalanmışdı sadece bir kaç yeni teklif belgesini inceliyordum Yağız Bey odama gelip benle sohbet etti öğle yemeğini birlikte yememiz konusu da israr etti bu adam ba a asılmıyordu ama sanki birşey söyliyecekte söyleyemiyor gibiydi.
Ben gerek olmadığını söylesemde ısrar etti şirkete yürüme mesafesinde bir restoranta gittik.
Kenan abiye yanlız değilim şurdayım diye gösterdim.
Peşimizden gelip kapıda beklemeye başladı Yağız Bey neden Feyza korumaya ihtiyacım var tehtit altındamısın dediğinde, başımıza gelenleri küçük çaplı biraz anlattım sohbet sohbeti açtı ve onunla 3 saat yemek yediğimizi, sohbet ettiğimizi hiç fark etmedim. Kesinlikle bana asılmıyordu ama benden birşey saklıyordu.
Telefonum çalmaya başladığında Demirkan'ın aradığını gördüm Ona cevap verdim Yağız Bey ile yemek yediğimi birazdan çıkıp eve geleceğimi söyledim.Sesindeki soğukluk tüm bedenimi ele geçirmiş bana karşı kutupları oynamaktaydı.
Yemek için teşekkür etmiş kalkalım demişdim ki bir mide bulantısı beni gene esir aldı wc gitmek için müsade istedim yediğim ne varsa gene kustum tam tuvaletten çıktım kapıda Yağızın beklediğini gördüm başım öğle dönüyordu ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI
Teen FictionHikaye 🔞 İçeriklidir. +18 Yaşını doldurmamış kişilerin okuması tavsiye edilmez. 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Delirmiş gibiydi, kolumdan çekerek odaya götürdü. Kapıyı kapatıp beni kapıyla bedeni'nin arasına sıkıştırdı. Okşanmakmı istiyorsun dedi. E...