44.Bölüm

5.1K 214 1
                                    

Sabah kızlarla program yaptık. Onlar düğün için kendilerine alışverişe gideceklerdi.

Ben ise Demirkan'ı arayıp eve geçeceğimi söylemiştim.
Eve geldim o akşam bıraktığım eşyalarımı  kendi düzenime göre yerleştirmeye başladım.

Saatlerce iş yapınca çok yoruldum havada çok sıcaktı bikinimi giyip havuza girmeye hazırlanırken, bahçedeki çiçeklerin çok susuz kalmış olduğunu gördüm.
Hortumun musluğunu açıp bahçeyi sulamaya başladım.

Demirkan...

Feyza beni aramış eve geçip eşya yerleştireceğini söylemişti,bende işimi halledip bir an önce yanına gitmek istiyordum, çok özlemiştim kaç gündür ayrı uyuyorduk.

Düğüne az kalmışdı ama bende hasret özlem  tavandı.

Güvenlikten geçip arabayı yola bıraktım evde yiyecek yokdu onu alıp yemeğe götürürüm diye düşünüp park yerine girmedim.

Kapıyı açıp içeri girdim ceketimi  çıkarttım, seslendim ama evde değildi veranda, teras, derken havuz tarafına döndüğümde, Allahım sana geliyorum dedim.

Feyza üzerinde yok denecek bir bikiniyle çiçekleri suluyordu. Onu gördüğüm an benim erkeklik özlemle  pantalonumu delip çıkacaktı. O şirin gözlükleriyle salaş topladığı saçları ile lolita gibiydi.
Aşkım napıyorsun dememle sıçradı suyu kapayıp bana koştu boynuma sarıldı öpüşmeye başladık nasıl bir özlemedi bu sanki yıllardır görmemiştim.

Ellerim kalçalarınla poposunu sıkarken hadi soyun yüzelim dedi benim daha iyi bir fikrim var diyerek onu içeri doğru öperek götürdüm güldükçe onu daha çok arzuluyordum.

Gözlüklerini çıkarttım, bikinisinin önündeki ipi çözücektim kapı çalmaya başladı, buda kim ,delikten bakarak geri yanıma geldi annem ve Başak dedi napıcaz diye panikledim sakin ol ne olacak benimle burda olmanda ne sakınca var, bizim evimiz dedim yok illa olmaz utanırım yüzlerine bakamam demeye başlayınca,  sen havuza git yüz bende şimdi gelmiş  seni görmemiş gibi yapıcam dedim. Hızlan kaçtı bende kapıya gittim.

Annem ay ağaç ettin oğlum dedi, bende  anne şimdi geldim lavoboya girdim anca çıktım dememe kalmadan Başak Feyza nerde demezmi.
Bilmiyorum evde olucam demişdi bende geldim  öğlen yemeğe götürürüm diye evde yok dememe kalmadan Feyza havluya sarılı içeri girdi Aaaa hoşgeldiniz ne zaman geldiniz demezmi vallahi içimden.

Tek  kişilik dev kadro sahnelerde dedim.

Ben geldim sana seslenirken lavoboya girdim annemler kapıya geldi baskın var ayol diğen Başak'ı bir ara kesecektim.

Feyza bende odaları yerleştirdim çok yoruldum sıcakda havuza girdim duymadım dedi.

İşler bittiyse hadi hanımlar açım yemeğe gidelim dedim.

Sevdiceklerimi Boğazda bir yere yemeğe götürdüm, masamıza geçerken akonfetiler patladı diz çökmüş bir adam  zıplayan bir kız. Ben masaya annemi oturtmuşdum ki Başak ve Feyza  onlara kitlenmiş tebessümle bakıyordu.

Hasiktir dedim içimden, ben Feyza'ya evlenme teklif etmemiştim ki sevişirsek benim olursan benimsin karım olursun demiştim.

Bunu nasıl atlar nasıl unuturdum  hemen aklımı  kullanıp bu işi bu gece halletmeliydim.

Hadi kızlar ne yapıyorsunuz orda demiştim. Geldiler yemek yedik Feyza'nın yüzüne baktığımda hiç birşey belli etmiyordu ama ben hemen birşeyler  yapmalıydım.

Annemleri eve bıraktım Feyzayı da kendi evlerine saat 5 olmuştu.
Hemen bir tasarım yüzük aldım. Marinaya gidip bir tekne kiraladım güzel bir masa kurdurdum. Feyza'nın sevdiği yemekleri sipariş ettirdim.

Benimle evlenirmisin çikolataları aldım. Saat 8 olmuştu  Feyzayı aradım bir iş  daveti olduğunu ona söylemeyi unuttuğumu  hazırlanmasını yarım saat içinde onu alacağımı söyledim.....

Demirkan beni eve bırakmışdı yiğenlerimle oynuyordum kızların aldığı şeylere bakıyorduk. Telefonum çaldı. Demirkan arıyordu aşkım dememle Feyza sana söylemeyi unuttum katılmam gereken bir davet var hemen hazırlanırsan sevinirim yalnız katılmam  beraber katılmamız gerek dedi..........

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin