62.Bölüm

3.8K 162 2
                                    

Telefonum çaldığında ekrana baktım Nevin Abla arıyordu korkuyla efendim Nevin Abla dedim.

Korkmayın Demirkan Bey sadece bana Feyza'nın önemli dediğil dediği her konuyu söyleyin demiştiniz vebali sizin üstünüze olur demiştiniz.
Evet dinliyorum sabahtan beri 2 kez bilinmeyen numara arayıp Feyza Hanımın sesini dinleyip kapatıyor huzursuz olduğunu hissettim, ama yine de size bir şey söylemeyeceğine eminim  bilin istedim.
Tamam Nevin Abla çok teşekkür ederim ben ilgileneceğim.
Levent bu ara koşdurmaya daldık Okanın akıbeti nerde hangi. Ceza evinde yatıyor bir yokla.

Alo aşkım nasılsın napıyorsun.
İyiyim en iyi yaptığım şeyi yapıyorum oturuyorum.
Sen ne yapıyorsun
Seni almaya geliyorum dışarı çıkartacağım hadi hazırlan.
Demirkan evde yesek hiç halim yok kımıldamak istemiyorum.

Hadi ama nazlanma sıkıldığını biliyorum geliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hadi ama nazlanma sıkıldığını biliyorum geliyorum.
Peki tamam nereye götüreceksin beni.
Süpriz söylenmez ki.
Aşkım çok güzelsin.
Aman Demirkan bey size layık olmaya çalışıyorum hamile bir kadın ne kadar güzel olursa  o kadar güzelim.
Feyza saçmalama sen her halinle çok güzelsin Öyle diyorsan öyledir.
Peki beni nereye götüreceksin.
İlk önce bir  yemek yiyelim sonrasına bakarız.

Aşkım dans edelimmi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşkım dans edelimmi.
Saçmalama Demirkan  hamileyim nasıl dans ederim.
Sadece benimle bir iki sallan gözlerini kapat hamilesin diye hayatı küsmeni istemiyorum.
Küsmedim ki.
Ama küsmüş gibisin.
Öylemi görüyorsun.
Bilmem kendini kapatma doltor sana hızlı yorucu hareketler yapma dedi  kımıldama demedi.
Tamam daha hareketli olurum. Aşkım herşeyi yanlış anlıyorsun.
Demirkan yoruldum eve dönelim.
Sen doğurana kadar ben çıldırmam inşallah.
Akşam eve gittiğimizde Demirkan çalışma odasına bende salonda tv karşısına geçtim.
O sırada Asiye nasıl olduğumu sormak için mesaj attı. Onla biraz konuşunca yarın yorucu bir gün olacağını söyledi neler oluyor dediğimde ünlü Ajda hanım hatırlarsın yarın buraya gelicek bize kan kusturur artık dedi konuşup kapattım.
Nasıl hatırlamazdım gögüsler fora kalça dışarda  32 diş ağız açık ne yapıp edip  şirkete gitmeliydim.

Sabah Demirkan işe gitti bende kalktım üstüme kısa  bir elbise giydim ojelerimi sürdüm makyajımı saçımı yaptım kısa topuklu bantlı bir ayakkabı giydim.

Hemen taksi çağırıp önce bir avm ye gidip bir kaç bebek kıyafeti birde kravat alıp  ofise gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen taksi çağırıp önce bir avm ye gidip bir kaç bebek kıyafeti birde kravat alıp  ofise gittim.
Asiye beni görünce allahım bune güzellik dedi.
Demirkan müsaitmi desiğimde  Ajda hanım ve sekreteri ile  odasında dedi. Bende bir uğrayım dedim. Kapısını çalıp içeri girdim Demirkan beni görünce hayatım diye ayağa kalktı.
Bende haberim yokmuş gibi ay aşkım toplantınmı vardı asistanını  kapıda görmedim haberim yoktu çok pardon dedim olsun  gel dedi.
Yakşaşıp Ajda kaşarına hoşgeldiniz dedim karşındaki  ofis koltuğuna oturup bacak bacak üzerine attım Demirkan şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Ben sizi bölmiyim dışarda beklerim dedim.

Ajda lütfen önemli değil iş görüşmesi ve hamilesiniz hayırlı olsun dedi.
Teşekkür edip onları bölmemek için sessizce bakledim. Yaklaşık bir saat sonra gittiler. Demirkan aşkım saatlerdir gözümü senden alamadım bu ne güzel süprizdi dedi. Bendw ağırlaşmadan bir kaç eksiğim vardı onları aldım sonra sana minik bir hediye almak istedim hep sen süpriz yapacak değilsin ya bende yapayım dedim geldim ama toplantını bilemwdim dedim.
Pembe yalandan birşey olmazdı.....

2 hafta sonra......

Demirkan zaman yaklaştıkça  tüm önlemleri almış iyice pipirikli bir koca olmuşdu.
Doğuma 1 hafta kadar zaman kalmıştı  artık çantalarım hazırdı annem bizde kalıyordu kapıda sürekli şöförü içinde bir araç bekliyordu.

Demirkan işe gitmişdi uzanmış  tv ye bakarken kasıklarımda şiddetli bir ağrı başladı çığlık atmaya başladım ve annemle Nevin abla koşarak yanıma geldi şöfere seslenerek beni arabaya taşıdılar. Annem Demirkanı aradı hastaneye gittiğimizi söyledi ben nefes nefeseydim.
Acıbadem Hastanesine girmemle  doğuma alınmam bir oldu. Ağlıyarak kocamı istiyordum. Ve içeri hızala girip korkma burdayım diyordu zaman geldi  aşkım kızımıza kavuşacağız dedi elimi tutuyordu. Doktorum doğuma girip hazırsın açılman yeterli  doğum başladı hadi duyduğum son sözdü.

Gözümü açtığımda Demirkan   koltukta oturmuş elini anlına koymuş öylece duruyordu.
Sesim zor çıkarak Demirkan dedim.
Aşkım diye sıçradı kızımız diye gözümden yaşlar süzülüyordu.
Korkma çok iyi ve tatlı annemlerle birlikte hemşire doyurup altını temizlemeye götürdü dedi ya gözümden daha çok yaş aktı.
Kendime gelmeye başlamıştım annemler  hemşire ile içeri girip bahtaniyeyi kucağıma bıraktığında onla ilk karşılaşmamdı dünyanın en güzel şeyi gözleri yumuk yumuk Bahar gibi kokuyordu.
Hoşgeldin Baharım dedim ve o an ismi ile gelmişdi.
Tanıştırayım babası kızımız  BAHAR dedim Demirkanın gözlerinden yaşlar akıyordu........

 

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin