56.Bölüm

4K 193 2
                                    

Erkek kalkmış evde dolanıyordum. Bir baktım beni ki jilet gibi giyinmiş işe gidiyor.
Bende kıskançlık hormonlar tavan tabi bu ne yakışıklılık böyle işe mi gidilir dememle kahkahayı basması bir oldu.
Çıplak mı gideyim aşkım dedi dudağıma yapışdı ve çıktı.

Demirkan benden uzaklaşıyormuydu yoksa bunlar benim paranoyalarım mıydı bilmiyorum ama, geceleri artık benle yatmıyordu, ya da beraber uyuduğumuzda sabah yanımda olmuyor diğer odalardan birinden çıkıyor, yada salonda uyuyordu ona bunu niçin yaptığını sorduğunda gece çok dönendin rahat et diye çıktım diyordu.
Benim yanımda olmaması benim sinirlerimi daha çok bozuyordu.

4. ayımıza girdik. Demirkanı arayıp doktor saatini hatırlattım tamam orda buluşuruz dedi bir an önce cinsiyetini öğrenmek ve alış veriş yapmak istiyorduk.
Doktorun muayenehanesine gittim beklemeye başladım randevu saatimiz geldiğinde Doktor beni içeri aldı ama Demirkan hala ortalarda yoktu aramalarıma da cevap vermiyordu.
Ofisi aradığımda çıktığını henüz gelmediğini söylediler bu kadar heyecanlı bir şekilde çocuğumuzun cinsiyetini öğrenmek için heyecan yapan adam ortalarda yoktu.
Doktor başka randevularında olduğunu bir an önce muayenenizi tamamlamalıyız.
Bir dahaki sefere geldiğimde görür bebeğini dediğinde yapabileceğim hiçbir şey yoktu Bebeğimin cinsiyetini tek başına öğrendim.
Bir kızımız olacaktı.

Eve geldim koltuğa oturdum Demirkan'nın aramasını beklemeye başladım Saat 3 olmuştu ve hala o kadar aramama geri dönmemişti eve de gelmemişti.
Telefonum çalmaya başladığında Demirkan'ın aradığını gördüm.
Alo dediğimde .
Hayatım çok özür dilerim yeni bir müvekkille toplantıya girmiştik.
Telefonlar sessizdeydi saatinde nasıl geçtiğini anlamadım çok özür dilerim muayne oldun mu. Öğrendin mi neyimiz olacağını.
Kısa ve net bir cevap verdim.
EVET KIZIMIZ.

Sevinç çığlıkları eşliğinde hey millet kızım oluyor diye bağırıyordu.
Ben se buz gibi kapatıyorum dedim ve kapattım.
Yaptığına kırıldığımı anlar en azından bir çiçekle eve gelir diye düşünürken gece 11 olmuşdu hala ortada yokdu.
Gidip yattım.

Uyumuşum saat 4 de su içmeye kalktım yanımda yoktu. Halamı gelmedi diye düşündüm. Aşağı kata indiğimde ortalarda yoktu.
Yatak odalarına bakarken küçüm misafir odasında uyuduğunu gördüm kapıyı çekip odama gittim, sinirlerim çok bozuktu ağlmaya başladım ağlarken gene uyımuşum .

Bir kaç gün bu şekilde geçti, gece geç geldi arkadaşlara rastladım muabbet ederken saati farketmedim. Sabah uyuyodun uyandırmadım. Akşam yemeğinemi bekledin ay ben yedim gibi artık kendini aşan  hareketler yapıyordu.

Gözümü açtığımda saat 8:30 du yavaşça kalkıp giyindim. Salona indim hiç ses yoktu uyanmamışdı kahvaltıdan sonra karşıma alıp konuşmaya niyetliydim.
Mutfağa gittiğimde Nevin abla ile günaydınlaşıp kahvaltıya krep yaparmısın Demirkan çok sever yesin dedim.

Demirkan beycimle ben saat 8 de kapıda karşılaştım. İşi olduğunu söyledi ve gitti dediğinde. Tüm dünyam yıkılmış gibi hissettim. Bende kahvaltı etmiycem hazırlama dışarda işlerim var dedim ve çıktım.
Önce biraz sahilde yürüdüm havalar artık soğumaya başlamıştı.
Sonra mağzaları gezmeye başladım. Saat 1 civarıydı beyimizin aklına geldi ve beni aradı.
Açmadım.

Üst üste her 10 dakikada bir aradı ne hissettiğimi anlasın diye telefonumu kasıtlı sessize alıp, biraz merak ette ne hissettiğimi anla dedim.

3 saat sonra annem aradı annemi fazla merak ettiremezdim kesin Demirkan aramışdır diye açıp efendim anne dedim. Kızım nerdesin Demirkan delirmiş seni arıyor.
Ya evet anne sesizde kalmış şimdi farkettim ararım dedim.

Yarım saat daha bekleyip aradım.
Feyza nerdesin öldüm meraktan.
Kusura bakma telefonum sessizde kalmış saate bakmak için çıkardığında annemin aramasıyla fark ettim.
İyiyim bir şey yok alışveriş yapıyorum herhalde birkaç saate eve dönerim.
Feyza iyi misin diye sordu.
Ben de gayet iyiyim sen nasılsın dedim.
Sesini duyunca iyi oldum çok korkmuştum.
Korkacak bir şey yok buralardayım iyiyim.
Senin işin vardır  meşkul etmiyim görüşürüz telefonu kapattım artık bir şeyleri konuşarak değil yaşatarak anlatmaya karar vermiştim.

Nevin abla  akşam üzeri beni aradığında  akşama ne pişirmemi istersiniz dedi. Bende Demirkan Beyi arayıp sorun evdeyse pişirin ben bu akşam  arkadaşlarımla dışarda olacağım dedim.

Saat 5 civarı telefonum  deli gibi çalıyordu açtım.
Aşkım ne yapıyorsun.
İyiyim.
Evde geldinmi dediğinde.

Aaa ben seni aramayı unuttum alışveriş yaparken birkaç arkadaşımı gördüm onlarla birlikte akşam yemeği yiyip biraz sohbet muhabbet sonra geleceğim eve.
Nevin ablaya söyledim istediğin bir şey varsa sana pişirecek haber vermişdir herhalde dediğimde.
Evet aradı diye çok durgun bir sesle cevap verdi.

Eeee Demirkan Bey ne demiş mevla...

Yaşattığını yaşatmadan canını almam.

Bende bana yaşattıklarını yaşatayımda aklın başına gelsin dedim.
Kim o arkadaşların ben tanıyormuyum.
Yok tanımazsın.
Akşam evde görüşürüz bekliyorlar ayıp olmasın.

Öyle sesin kesilir işde.
Önce yemek yiyim sonra sinemaya gideyim saat 11 gibi çıkar  eve giderim.

  Saat 11.30 olmuş ay yoruldum bugün  valla. Bakalım eve gelmişmi. Evet ışıklar yanıyor beyimiz gelmiş.

Merhaba hayatım ne zaman geldin.
8'de.
İyi bende bugün bir yoruldum sorma duş alıp yatıcam.
İyimisin Feyza.
Evet kötü olmam için sebep varmı.
Yok tabi.
İyi o zaman ben duşa kaçar.

İşde böyle Demirkan Bey  kuzu kuzu az sonra yatağada gelirsin.
Sen uyu sabah kalktığında yanında değil başka odada bul beni bak nasıl oluyor.
Tam tahmin ettiğim gibi beni beklerken uyuya kalmış.

Feyza günaydın.
Günaydın Demirkan ne oldu neden uyandırdın.
Yatakta uyandım yanlızdım baktım yoksyn sonra bu odada buldum neyin var.
Ay Demirkan bende bir şey oldu sandım uyandırınca. Yok ya akşam uyuyamadım dönüp dururken seni  rasız etmiyim diye burda yattım.
Feyza gerçekten iyimisin garip davranıyorsun.
Benmi alla alla ne gibi gayet iyiyim.
Madem uyandık kahvaltı edelim çok acıkmışım, gel bebeğim bakalım Nevin Ablamız neler yapmış bize. Demirkan'ı odada bırakıp banyoya ordanda sofraya indim dut yemiş bül bül gibiydi hiç sesi çıkmıyordu.

Bir kaç gün köşe kapmaca oynadık bana yaptıklarının aynını yaptım.
Aradı dönmedim, geldi istifimi bozmadan hoşgeldin dedim, yemek yerken sürekli telefonumla oynadım, bir şey izlerken kulaklığımı takıp tabletime bakıp güldüm, yemek sofrasında telekonferans yapıp kızlarla görüştüm.
Bana o ay ne yaptıysa aynısını yaptım ve son darbeyi indirme zamanı gelmişti sabah 8 de kalktım Nevin ablaya Demirkana kahvaltı hazırlamasını benim işim olduğunu söyleyip çıktım.  Önce sahile gittim.
Biraz yürüdükten sonra kahvaltı etmek için bir kafeye oturdum doktor günaşırı yürümemin normal doğum için çok iyi olacağını söylemişti.
Onun için hem fiziğime hem de bebeğimi dikkat etmeliydim.
Telefonum 9,da çalmaya başladı Demirkan uyanmış Nevin ablayla konuşmuş olmalıydı. Bekle bakalım paşam 2 saat sonra anca cevap alırsın dedim.

Kahvaltı ettikten sonra  önce kayınvalidemi arayıp, annemlere geçeceğim gelmek istermisin Filiz anne dedim tamam dediğinde önce gidip onu aldım. Sonra da annemlere doğru yola çıktım. Annem bize muazzam bir sofra hazırlamıştı o kadar çok yedim ki nefes alamıyordum.

Demirkan 15 kez aramışdı aynen bana yaptığı gibi.
Efendim aşkım dedim.
Öyle bir Feyza diye bağırdı ki. Kulağım çınladı.

Evet dememle.
Sen beni çıldırtmaya mı çalışıyorsun nedir kaç gündür süren tavrın sabah kalkıyorum evde yoksun kahvaltı hazırlatmışsın işim var demişsin çıkmışsın.
Arıyorum açmıyorsun senin benden daha önemli ne işin olabilir.
Bir sakin olur musun Demirkan annenle birlikte annemlere oturmaya geldik bu kadar celallenmene  ne gerek var.
Nevin ablaya sana kahvaltı hazırlamasını söyledim ve akşam geç geldin konuşma fırsatım olmadı.
Ne yapsaydım mesajımı yazsaydım telefon girişde kalmış şimdi Telefonu çalıyor diye geçirdiler baktım bu kadar bağırman çok saçma.
Feyza bir yere kıpırdama geliyorum. Peki.......
Beğeni ve takip lütfen.

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin