74.bölüm

3.1K 171 7
                                    

Demirkan

İş yerinde yeni alacağımız dava için Levend ile konuşuyorduk Nezahat Hanım beni aradı ve akşam erken çıkması gerektiğini eşinin hasta olduğunu bildirdi. Bende Feyzayı aradım bana Yağız Beyle yemekte olduğunu söylediğinde tüm bedenim buz kesti Baharı bile söylemeden kapattım.

Levend bana ne oldu kötü habermi dedi yok dedim ve çıkmam lazım Baharın bakıcısın eşi hastalanmış eve geçiyorum dedim.
Yolda giderken kafamda kurup duruyordum ben neden bu kadar kıskanıyordum bu kadını.
O sırada telefonum çalmaya başladı baktığımda Kenan Abi arıyordu efendim abi dedim.

Demirkan Bey Feyza Hanımı hastaneye kaldırdık hemen gelin dediğinde frene öyle bir bastım ki arkamda ki araç az daha bana vuruyordu acı bir kornayla bana iyi bir küfür ettiği kesindi.
Neyi var ne oldu Kenan diye bağırdığımda yemekte bayılmış tüm bilgim bu gelin dedi.

Annemi aradım ve hemen Baharın yanına git işimiz var dedim. Tam gaz köprüye sürdüm akşam trafiği öyle çok tu ki emniyet şeridine girip biran önce köprüden geçmeliydim. Emniyet şeridinde gidenbir sivil polis aracının peşinde 4 lülerim yanık tam gaz gidiyordum tam bir sapaktan çıkıcaz araç durdu bende durdum 2 adam indi ve camıma geldi neden emniyet şeridindesin derdin ne dediler suçtu cezaydı konuşurlarken arabadan indim. Bakın memur bey her konuda haklısınız ama eşim karşıda bir restoranda bayılmış yanına gitmeye çalışıyorum ben avukatım yasaları biliyorum cezaysa ceza kesin ama ne olur zaman kaybettirmeyin delirmek üzereyim dedim.

Polislerden yaşlıca olan bin arabana takip et bizi dedi.
Sirenleri açarak onlar önde ben arkadan 20 dakikada köprüdeydim aracın resmini çekip kaydettim hiç bir iyilik karşılıksız kalmamalıydı.
Çıkışda kornalaştık.

Özel İkitelli Batı Bahat Hastanesine doğru konumu açıp tam gaz devam ettim ikitelli nerdeyse istanbul çıkışında olduğundan 2 saate yakın sürede anca ulaştım.
Vardığımda Kenan abi beni karşıladı nasıl dedim iyi serum takılı odada dedi yanına çıktığımda Yağız odada oturuyordu Feyza yatakta oturur pozisyonda yatıyordu.
Feyzam diye odaya girdiğimde gözlerinde yaşlarla Demirkan dediğinde bacaklarım tutmadı gidip sarıldım yüzünü ellerime aldım ağlama ne oldu dedim. Yemekte kötü oldum kusmaya başladım sonra wc gittim çıktığımda bayılmak üzereydim Yağız Bey ben uzun süre çıkmayknca wc nin kapısında beklemiş beni onu gördüğümde en son hatırladığım Beni tutmasıydı dedi sonra gözümü açtım burdayım doktorlar tahlil yaptılar bekliyorum serumla desteklediler dedi. Yağız Bey siz geldiniz bana gerek kalmadı tekrar geçmiş olsun Feyza Hanım tez zamanda iyileşirsiniz inşallah dedi.
Ayağa kalkıp elimi uzattım teşekkür edip geçirdim ve Feyza ya döndüm....

Gözümü açtığımda bir odada yatıyordum doktor gözlerime ışık tutuyordu şuurum yerindemi diye bakıyorlardı Feyza Hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz dediğinde İyiyim dedim.
Doktor hemşireye tam bir kan sayımı yapalım değerlere bakılsın ve bir serum sıkılsın kusmaktan kaynaklı vücut direncini dengeleyelim.
Biraz kendini toplamasına yardımcı olur dedi.
Tüm tahlillerinin çıkması 2 saati bulur istirahat edelim herhangi bir şeyle buradayız dediğinde Teşekkür ettim, hemşire gelip damar yolu açıp sorumu taktığında Yağız yanıma gelip yatağın yanında dikildi ve elimi tutup iyimisin beni çok korkuttun Feyza dedi.
ilk defa Feyza Hanım demedi.
Ben de teşekkür ederim Yağız Bey iyiyim.
Ne oldu bana bilmiyorum birkaç gündür kusuyorum zaten bir rahatsızlığım vardı ama aralıklarla olduğu için çok önemsememiştim. Üşüttüm herhalde diye düşünmüştüm.
Aman dikkat edin siz bize lazımsınız diyip tebessüm etti o sırada Kenan abi odaya girip Demirkan bey yolda Feyza Hanım merak etmeyin eli kulağında neredeyse gelir dedi.
Ben de keşke paniklendirmeseydin Kenan abi İyiyim dedim.

O da olur mu o sizin eşiniz ne demek haber vermemek dedi ve çıktı bir müddet sonra kapı açılıp Demirkan Feyzam ne oldu sana diye içeri girdiğinde kalbim yerinden çıkacak gibi oldu göz yaşlarım akmaya başladı bana öyle bir sarıldı ki tüm sinirim kırgınlığım uçtu gitti kalbi öyle hızlı atıyor du ki sesini duya biliyordum, bu adamı deli seviyordum oda beni.
Serumum bitmiş yatakta uzanmıştım Demirkan burdan çıkıp kendi doktorumuzada baktıralım dediği sırada.
Doktor içeri elinde tahlillerle birlikte girdi Feyza Hanım Korkulacak bir şey yok.
Gözünüz aydın aydın hamilesiniz bayılma ve kusmanız buna bağlı dediğinde.
Nasıl bir tepki vereceğimi bilemedim hamile mi dedim.
Evet hamilesin size bir kadın doğuma yönlendirelim dedi.
Demirkan'ın gözlerindeki mutluluğun pırıltısı Bahar'a ilk hamile olduğumu söylediğim zamanki pırıltı ile aynıydı hamile miydim ama daha çok erkendi daha Bahar 1 yaşına bile girmemişti.

Ne diyeceğimi bilemedim ağlamaya başladım gözyaşlarım kendiliğinden akıyordu.

Doktora hiç görünmeden kedi kadın doğumcumdan ertesi güne randevu aldım.
Demirkanla birlikte gittik 11 haftalık yani 2/5 aylık hamileydim yani aldığım sinyaller doğruymuş ama test yapmışdım hamile çıkmamıştım dedim, bazen testler yanlış çıkabilir kesin bilgi kandadır dedi.
Doğurup doğurmama kararı size kalmış 2.5 aylık 1 ay içinde kararınızı verin dediği zaöan Demirkan tabiki doğuracak o bizim kanımız ona kıyıcağımızı nasıl düşünürsünüz diye sinirlendi.
Ben erken olduğunu düşünüyordum ama aldırmak benimde aklımdan geçmiyordu hayır tabi ki doğuracağım dedim.
Doktor konurol pilanımızı yapıp çıktık.
Demirkan ne düşünüyorsun daldın de di.
İçimde patlamaya hazır bir bomba vardı ama sustum kavga etmek artık hiç birşeyi değişdirmezdi.
Ofise gidelim işlerimi toparlamam lazım dedim.
Ofiste işlerimi diğer çalışanlar arasında bölüştürüp son anlara bırakmamak için program yaptım nasıl bir hamilelik geçireceğimi bilmiyordum tedbirli olmam gerekliydi.
Durunun telefonu ile kafamı dosyalardan kaldırdım.
Çağla tep ki vermeye başlamış dudaklarını kıöışdatıyormuş ve elide harekrt etmeye başlamışdı çok mutlu oldum Demirkana haber verip hastaneye gittim.
Kapısında polis ve bir kaç kişi dışında Duru ve Çağlanın babasını görünce kotkuyla ne oldu dedim.
Duru Çağla kağıda tek tek harflerle. Birşeyler yazdı polisler içerde dedi sabırla 1 saate yakın kağıda bekledik.

Polisler çıktığında Bülent amca memur bey ne dedi bunu ona kim yapmış diye sorduğunda.

Feyza kim onu bulmamız lazım lafından sonra gözlerim karardı sonrası yok tu.

Kendimi Antalyada bir otelde güneşe yüzümü dönmüş ağaçları havuzu izlerken sıcak  beni ısıtırken görüyordum ama  Feyza Feyza sesleri kulaklarımdaydı......
 
Son 5 bölüm!!!!!! arada hayat belirtisi verip yorum yapında  başka kitaplar yazayımmı yoksa. Bunca zaman dinlediğim insanları gözlemlediğim hayatları, kurgularımı kendimemi saklıyım......

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin