61.Bölüm

3.7K 163 0
                                    

Demirkan...

Kafam o kadar doluyduki iş  yerine gitmek yerine Mehmet abime gittim.
Ben geldim  dediğimde hoşgeldin Demirkanım hayırdır sabah sabah dedi başladım anlatmaya.

Feyza'nın kıskançlıkları artık beni iyice germeye başladı bu ay içinde çıldırmazsam daha da çıldır mam diye düşünüyorum.
Artık çevredeki kadınları bıraktı beni kendi kız arkadaşlarından bile kıskanır hale geldi.

Bana güvenmiyor  bu zamana kadar ben bir şey yapmış olsam anlarım ama oda yok.
İnan çıldırmamak elde değil bu sabah artık dayanamadım kalbini kırma seviyesine geldim arkadaşı şehir dışından bize gelmiş kız bir gece kaldı aynı evin içinde beni onunla her pozisyona soktu.
Ben de kızı aldım götürdüm pansiyonuna bıraktım.
Ondan sonra da işte senin yanına geldim kafamı toplayamıyorum hamilelik hormonları diyor ama artık bu hormon işini geçti biz Okan'a saplantılı derken Feyza  Saplantı konusunda beni korkutmaya başladı tamam bende kıskanıyorum ama  karımı hiç bir erkekle düşünmem o nasıl bana yakıştırıyor  abi deliriyorum.

Demirkan biraz daha sabret kadınlar hamileyken depresyona girerler, kendilerini yetersiz görürler o yüzden az daha sabret yoksa oda sende yıpranırsınız. Kız doğunca zaten tüm enerjisini ona verecek sende rahat edeceksin
Abi inan bilmiyorum sakinleşmezsem çok kötü kırıcam.
Al onu bir yetlere götür evet abi haklısın bebek gelmeden biraz rahatlaması lazım iyice bana  sarmasın.
Alo Feyzam hazırlan gelip seni alıcam.
Gidip onu 2 gün Şileye kaçırayımda biraz kafamız dinlensin.....

Nasıl sürprizim beğendin mi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıl sürprizim beğendin mi. Bayıldım hayatım.
Doğuma çok az kaldı biraz dinlen kafan dağalsın istedim, en azından ayakların çime bassın elektriğin gitsinde beni çarpıp durma.

Of ya Demirkan  sana diyorum elimde değil.
Tamam biliyorum hayatım kızımız gelince sende ratlayacaksın ben de, artık bir baba olduğuma göre sana ve kızıma daha çok zaman ayırmam gerekecek bu da senin beni kıskanmanı aza indirecek diye düşünüyor.

Sen böyle giyinirken ben biraz zor kıskançlıktan vazgeçerim.
Feyza yapma ne olur bırak işyerindeki çalışanları ben her gün toplantılarda her mahkeme salonunda, her adliyede, her danışan da her gittiğim firmada bir sürü kadınla muatabım benim gözüm onları görmüyor artık anla.
Onlardan biriyle olmak istesem zaten senle işim ne  ve ben bu kadar macerayı, bu kadar acıyı, bu kadar üzüntüyü gidip çapkınlık yapmak için mi katlandım seviyorum da anla kimseyle işim olmaz senle kızımdan başka.
Seni seviyorum.
Bende gidip sana portakal suyu getireyim.

Nasıl güneş hoşuna gittimi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıl güneş hoşuna gittimi.
Bayıldım burası çok iyi geldi.
İki gün Şilede geçirip eve dönmek bana çok iyi gelmişti, sakinleşmiş üzerimde  ki  bu saçma hormonlardan kurtulmuş gibiydim.
Annemler geldiler kızımızın odası nerdeyse hazırdı tüm hazırlıklar birmiş doğuma sayılı gün kalmışdı.
Demirkan akşam eve gelip yarın gece katılması gereken bir yemek olduğunu ve  Deniz Hanımla gideceğini bak açık seçik söylediğini Duru ve Selçuk da katılacak ondan en ince dedi koduları alırsın diye benle şakalaşıyordu içim içimi yiyordu ama  kocama güvenmeliydim.
Ertesi akşam oldu  Demirkan hazırlanıp çıktı  bense gülümseyerek onu uğurladım ya bu oyunculukla kesin altın portakal benimdi.
Duru ya mesaj çektim o Deniz denilen hatun kocama yakınmı.
Hemde ne yakın.

Tam karşımdalar ama korkma alkol almıyorlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam karşımdalar ama korkma alkol almıyorlar.
İyi de kocam zaten içmez ki benim derdim samimilermi.
Yok herkez kadar.
Nasıl herkez
Ya patron çalışan işde.
Duru beni çıldırtma.
Sende çıldırma adam sessiz sakin işinde.
Ben burdayım rahat ol.
Demesi kolay.
Demirkan Akşam eve döndüğünde gecesini nasıl geçtiğini sordum.
O da iyi  Duru ben Selçuk falan sohbet muhabbet iyiydi  sen nasılsın dedi.
Sırıtarak iyiyim dedim ama gel sen onu bana sor.
Karnımda bir var ama ben dokuz doğurdum nasıl denir.
  Sabah Demirkan  beni öperek işe gitti.
Gözümü   telefonumun sesinle açtım efendim dedim ama ses vermiyordu bir kaç saniye dinledi ve kapandı yanlış numaradarı diye umursamadım.
Kahvaltımı etmiş Nevin abla ile sohbet ediyordum telefonum çaldı  bilinmeyen bir numara  açıp gene alo dedim ama ses yokdu dinleyip kapattım.
Nevin Abla hayırdır Feyza Hanımcım ne oluyor dediğinde bilmiyorum Nevin Abla sabahleyin de aynısı oldu çaldı açtım dinledi kapattı ya biri şaka yapıyor ya da yanlış düşüyor.
Aman Feyza hanım Demirkan beye söyleyin baktırsın başımıza gelenleri unutmayalım.
Yok Nevin abla Allah korusun Okan hapiste.
Ayrıca telefon numaram değişti bulmasına da imkan yok.
Nereden bulacak benim telefon numaramı da beni oradan arayacak. Ayrıca arayamaz ki nasıl arasın hem aradığı numara çıkardı yanlışdır dedim ama içimede bir kurt düşmedi değil........

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin