43.Bölüm

5.4K 217 1
                                    


Uyandığımda telefonumdan saate baktım. saat 8.25 di. Yana döndüğümde yastık boşdu. Bu adam uyumazmıydı yahu. 

Evin içinde dolandım ortalarda p8yoktu araba garajdaydı oraya doğru bakındım orada  da yoktu. Havuz tarafına döndüğümde ileri geri yüzen mükemmel kaslarıyla onu gördüm.

İnsan sevdiğini her gördüğünde etkilenirmiydi, yoksa bu bana özel olan birşeymiydi.
Demirkan'ı her gördüğümde Bedenimde ki her organ ayrı bir sinyal  veriyordu.

Kalbim yerinden çıkıcak gibi çarpıyor, soluğum kesiliyor belden aşağım yanarken üstüm buz tutuyor.

Havuzun kenarına gelip deli ormanlarına bana dikerek gelsene dedi. Burda hiç bikinim yok  dediğimde çıplak gel dedi. Gülmeye başladım. Hadi işimiz çok çok ordan koca adam dedim.

Beraber düğünün yapılacağı yere baktık. Pek eksik yoktu. Gelinlik damatlık işi tamamdı. Davetiyeleri alıp dağıtılması için Annemlere ve Filiz annelere bıraktık. İş çevresi ve arkadaş çevremizde göndereceğiniz gönderdik zamanımız azdı zaten bu kadar kısa sürede fazla şansımız yokdu.

Telefonum çaldı. Duru otobüs terminaline gelmek üzere olduğunu onu almam gerektiğini söyledi.
Demirkanla birlikte onu almaya gittik. Canım arkadaşım Onu çok özlemiştim Duru'yu terminalden alıp benim evime götürdük.

Hem evde yapmam gereken bir sürü iş vardı Demirkan bizi eve bırakarak kendi işlerini halletmek için dışarı çıktı.
Duru ile biraz sohbet ettikten sonra evde olan özel eşyalarımı bavullara yerleştirmeye başladık.
Saat bir hayli geç olmuştu, Demirkan aradı bir şey yiyip yemediğimizi sordu. Ben de işten koşturmaktan sohbetten yemek yemek aklımıza gelmez zaten evde de bir şey yok dedim.
Tamam hayatım diyerek telefonu kapattı Duruya  dönerek ne kadar düşünceli bir nişanlım var, yemek yiyip yemediğimizi  sormak için aramış sordu ve  telefonu kapattı dediğimde, kahkahalarla gülüyorduk.
Tüm evdeki kişisel eşyalarımı almıştım sadece mobilyalar kalmıştı.
Artık evi boşaltmaya hazırdım bu eve bu son gelişimdi.

Kapı çaldı kapıyı açmamla, Demirkan elinde bir sürü poşet de içeri girdi Allah'ım seni hak etmek için ne yaptım acaba derken Duru az evet adama giydiriyordun, dediğinde yine kahkahalarla gülüyorduk.
Demirkan demek öğle aç kalda aklın başına gelsin demesiyle seni yerim diye üzerine atladım.

Aşkım bize yiyecek almıştı hep beraber oturup evimde son yemeğimizi yedik eve veda edip çıktık. Eşyalarımı Demirkan'ın evine bıraktık. Duru ile annemlere  geçtik.
Düğüne çok az bir zaman kalmışdı hazırlıklar koşdurma derken. 3 gün kaldığına inanamıyordum.
Çağlayı  almaya Duru ile beraber gittik. Sabiha Gökçen Hava alanı otoparkında uçağın inmesini bekliyorduk.

Telefonum çaldı aşkım arıyordu.
Çağla'nın uçağının öğlen 2 de İneceğini  onu beklediğimizi söyledim.

Neden haber vermeden gittin diye bana çıkıştı, ben de zaten sen kaç gündür koşturuyorsun en azından bu işleri ben yapayım diye düşündüm aşkım dedim.

Ben senin aşkım diyen dilini yerim, çok özledim kaç bu gece evimize gel  yalvarırım dedi.
Ben imkansız ev insan dolu hem kızlar var sabret  şurda 3 gün kaldı. Deliriyordu söyleniyordu gülüyordum. Allahım çok seviyor, seviliyordum.

Çağla aramış almaya gidiyoruz kapatmam lazım dedim koynuma gel diye bağırıyordu ki kapattım.

Gülerek Durunun yanına gittim Hayırdır Feyza neden muz görmüş maymun gibi sırıtıyorsun dediğinde.

Demirkan her zamanki gibi beni yine güldürüyor dedim, Ne istiyor Ne olmuş dediğinde ne olabilir çok özlemiş dedim ve Çağla'yı almak için terminale doğru yürümeye başladık.
Çağla'ya al hoş sohbet muhabbet et Eve gel Yemek yedik saat 4 geliyordu.
Annem hadi kızlar çıkıyoruz dedi. Nereye dedim bizim kızlarında elinde poşetler falan hayırdır dememe kalmadı. Annem gidince görürsün dedi.  Evden çıktık  bir baktım Tarihi Sarıyer Hamamındayız anne Allah aşkına ne yapıyorsun dedim. Hamam girdik soyunduk üzerimize peştamallarımızı giydik kapı açılıp içeri girdiğimde şok geçirdim.  Her yer kırmızılı yeşilli meyveli dolmalı kurnalar mermerlerde göbek atan kızlar, Filiz annem Başak bir kaç akraba liseden arkadaşlarım kuzenlerim bir müzik başladı bune dedim sana hem kına gecesi hemde gelin hamamı yapıyoruz demelerine kahkahalara büründüm. Önce güzelce keselemdik ovulduk yıkandı dökündüm. Sonra kınam yakıldı, Filiz anne gelininiz el açmıyor kayın valide denildiğinde avucuma büyük bir altın koydu kızlar böyle kaynana hepimizin başına  diye gülüşüyolardı. Kınam ve Gelin Hamamım. Yüksek tepelerden uçan kuşlara, rakkas gelen meydanlardan,geçerek saati 12 yapmıştı. Filiz anne hamamda çıkarken yarın dinlen cuma günü öğleden sonra sana bohça alış verişi yapacağız dedi.

Eve geldiğimizde odama gidip aşkımı aradım.
Demirkan aşk diye telefonu açtı.

Nasıldı gecen sürprizimizi nasıl buldun dedi, çok güzeldi çok mutlu oldum dedim.

İçinde hiç bir eksiklik kalmasın sevgilim dedi.
Beni mutlu edip, mahrum bırakmadığın her duygu  için, iyi ki seni sevmişim dedim.
Bende seni seviyorum dedi, yarın eve gelip eşyalarımı yerleştireceğim haberin olsun dedim. Tamam aşkım görüşürüz iyi geceler dedi ve kapattı........... 

Takipde kalın yeni hikayem RUBANU çok YAKINDA.............

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin