80.Bölüm SON

6.3K 223 14
                                    

2 yıl sonra...

Dışarda lapa lapa kar yağıyordu pazar sabahı elimde sıcak çayımla evin camımdan dışarıyı izlerken, burnuma önce o mis kokusu geldi sonra arkamdan belime sarılıp yanağıma günaydın öpücüğünü konduran kocam erkenciyiz dedi.
Çocuklar kalkmadan keyif yapıyorum çok güzel yağıyor baksana dedim o sırada Bahar anne baba diye bağırdı hişttt yavaş ol.

Ardayı uyandıracaksın dedik sessizce ıy tamam annecim diye bana sarıldı. Ve içerden Arda beyin mızmızlanması duyuldu Demirkan ben alır gelirim sen çayını iç acıkmıştır obur diyerek gitti. Bahara koş bakalım Nevin teyze kahvaltıyı hazırlamaya başlamış mı dedim. Bahar koşarken.
Camdan dışarı bakıp çok şükür diye gökyüzüne baktım döne döne düşen kar tanelerini izlerken. Annne anne diye babasının kollarından benim boynuma sarılan oğlumu alıp günaydın aşkım diye öptüm. Demirkan bu oğlana uyuz oluyorum benden çok ona aşkım diyorsun diye ikimize kafasını sürtüyordu.

Zaman acıları üzüntüleri unutdurmuştu. Kötü hatıraları Ardanın sağlıklı doğumu, Başak ve Yağızın düğünü Başak'ın hamile haberi, annemlerin torun hasretinle bize yakın taşınmaları, Duru ve Serdarın Düğünleri Çağlanın tam olmasada iyileşerek ailesine kavuşması derken zaman uçup gitmişti.
İşim ve evim arasında mekik dokuyordum.
Demirkan bana çok yardımcı oluyor ara ara hafta sonları için şehir dışı yada ülke dışına süpriz kaçamaklar yapıyorduk.
Anlıyacağınız çalkantılı geçen 5 yılımın ardından sukunete ermişdim...

Son

Takip eden siz, okuyan gözleriniz beğenen elleriniz dert görmesin. Yeni hikayelerde görüşmek üzere.
Şimdi 2. Kitabım RU-BANU yu bitirmek için çalışmalarıma başlıyacağım. Güzel günlerde görüşmek üzere.....

Mislina Q
❤️

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin