77.Bölüm

3K 145 8
                                    

Demirkan

Saat 1.30 a geliyordu Feyza'yı aradığımda telefonu çalıp çalıp cevap vermiyordu.
Ben de annemin telefonunu aradım Annemin telefonuda cevap vermiyordu beni duymadıklarını düşünerek yola devam ettim.

Telefonum çalmaya başladığında babamın aradığını gördüm herhalde o da arayıp anneme ulaşamadı dedim.

Demirkan annene ulaşamıyorum annenden haberin var mı diye sordu.

Feyza ile birlikte Akasya AVM'de Bahar'a bir şeyler bakıyordu ben de aradım cevap vermedi dediğimde.

Akasya AVM mi iyi de annen sabah arkadaşları ile birlikte Arnavut köye bir arkadaşına geçti pilanmı değiştirdi benimmi haberim yok acaba dedi.
Feyzayı almaya gidiyorum seni aratırım dedim.

Avm önüne geldim arabayı park edip Feyza'nın telefonunu Çaldırdım aramayı kapatmadan içeri girdim ama
Ne annem ne de Feyza cevap vermiyordu bir annemi bir Feyzayı arıyordum annemi aradığımda yabancı bir erkek sesinin bana alo dediğini duydum.
Annemin telefonuna bir erkek çıkmıştı.
Siz kimsiniz annem nerede diye sorduğumda.
Burası Akasya AVM'nin kadınlar tuvaleti ben temizlik görevlisiyim burada yan yana iki tane telefon vardı.
Biri çalınca açtım demesiyle kafamdan kaynar sular döküldü.

Neredesiniz orada bekleyin diyerek adamın yanına koştum aşağı katta AVM'nin kadınlar tuvaletinin peçete kutusuna annemin ve Feyza'nın telefonları atılmıştı telefonları elime alarak önce Kenan abiyi Sonra babamı aradım.
Kenan abi 15 dakika içinde yanındayım diyerek telefonu kapattı danışmaya giderek.

Feyza Mertoğluna anons geçermisiniz telefonunu kaybetmiş burdamı danışmaya gelmesini duyurur musunuz dedim. Danışmadaki kadın Feyza Mertoğlu danışmaya lütfen diye 5 kez anons geçti.
Kenan abi yanıma geldiğinde beraber bekledik.

Babam tekrar beni aradı.
Efendim baba dememle Demirkan diye annemin sesi geldi.
Anne nerdesiniz Feyza nerde dedim.
Annem Demirkan Ben sabah arkadaşımla birlikte başka bir arkadaşıma Arnavutköy'e gittim.
Bir çiçekçiden çiçek alırken çocuğun biri bana çarptı çantam yere döküldü sonra topladı hepsini içine koyup geri verdi biz de arkadaşımıza gittik.
Çantamda telefonumu bulamayınca evde unuttuğumu zannettim ama telefonum evde değil. Sanırım çiçekçide bana çarpan çocuk çaldı.
Baban bana söyleyince şaşırdım Demirkan ben Feyza'yı hiç aramadım bir yere çağırmadım dedi ya.
O zaman kaynar sular başımdan bir kez daha döküldü, kesinlikle Alper Yılmaz Feyza'yı kaçırmıştı hem de planlayarak kaçırmıştı.
Telefonu kapatıp abi polisi ara karımı kaçırdı diye bildim.
Yağız beyi arayıp Feyzanın kaçırılmış olabileceğini Feyza'ya ulaşamadığımızı anlattığımda Tamam toplantı iptal yanınıza geliyorum neler yapabiliriz bir beraber bakalım dedi.
Polisler Yağız Bey herkes AVM'nin kamera kayıt odasına yığılmıştı.

Kenan abinin Feyza'yı bıraktığı saat aralığıyla.
Benim gelme saatim arasındaki tüm kameralara bakılıyordu ve işte oradaydı.
Alper Yılmaz kafasına siyah bir kasket geçirmiş güneş gözlükleri takmış yeşil gömlek kot giymiş Feyza'yı kucağında taşıyarak bir alt kattaki araba garajına götürüyordu, sonra camları siyah bir arabaya koyarak oradan uzaklaştı sinirden ve korkudan ne yapacağımı bilmeden küfürler ederek sağa sola saldırmaya başlamıştım.

Kenan abi Mehmet abim Yağız bey Levent babam hepsi.
Sakin olmam için beni dur duruyordu görüntüleri alıp karakola gittik.
Karakolda incelemelerde Feyza'nın baygın halde arabaya taşındı görünüyordu kapı güvenlikleri sorgulanmışdı eşim bayıldı kapıyı açın diyerek güvenlikten çıktığının bilgisi dışında bilgi yoktu.
Acaba nasıl bayılttı hamile olduğunu biliyor muydu ya ona yaptığı şey çocuğumuzu kaybetmemize sebep olursa gözümden yaşlar İlk defa bu kadar şiddetli akıyordu.
Mehmet abi ve babam yanıma gelip.

Sakin olmam gerektiğini Metanetimizi kaybedersek umudumuzu da kaybederiz dediğinde.
Sadece kafamı sallaya bildim polisler arabayı mobeselerden takip edeceklerini ve nereye gittiğini bulmaya çalışacaklarını söylediler Mehmet abi Yine polis arkadaşlarını devreye soktu Babamlar Ben Aklımızın geldiği her yere saldırmaya başladık.
Karım ne durumdaydı ona ne yapmışdı aklımı kaçırmak üzereydim.
Polisler karakolda beklememize gerek yok.
Haber alır almaz size haber vereceğiz dediğinde hep beraber çıkarak bizim eve gittik.
Başak Bahar'la ilgileniyordu Annem gözleri yaşlı bir şekilde benim yüzümden oldu ben telefonumu çaldırmasaydım bunlar olmayacaktı diye ağlıyordu.
Ben de anne.
Senin telefonun olmasaydı benimki benimki olmasaydı babamın ki Başağın ki fark etmez.
Sonuçta o planlı olarak bunu yaptı en kötüsü Sana da zarar vererek bunu yapabilirdi diyerek anneme sarıldım.
Saatler geçmişdi bekleme sürüyordu Mehmet abi Levend başka ne yapabilirz diye düşünüyorduk.
Yağız Beyi Başakla birşeyler konuşurken gördüm daha önce hiç tanışmamış iki insan bu şekilde ne konuşuyorlardı.
Sonra Yağız bey bana bakarak yanıma geldi.
Demirkan bey benim bir arkadaşımın tanıdığı serseri gurubu var onlar bu tarz kaçaklara evrak falan yapıyolar sana sormadan hareket etmek istemedim istersen bir yoklatalım kaçak köçek birşey yaptırıyorsa onlar bilir elleri uzın dedi.
Mehmet abiye baktığımda sen bilirsin hareketi yaptı.
Levend sordurmaktan ne zarar gelecek dedi.
Sicilimizde serseriye kaçak sordu yazmıycak ya dedi.
Başımla onayladım tamam baktıralım dedim.
Yağız bey telefon etmek için dışarı çıktı.
Mehmet abim kim bu dedi ben de yeni çalışmaya başladığımız bir şirketin sahibi.
Delikanlı iyi birine benziyor dedi.
Tüm iş anlaşmalarının hukuk işlerini biz yapıyoruz.
Bugün de onunla toplantımız vardı oraya gidecekken olay oldu ben de arayıp haber verince sağ olsun geldi dedim.
Yağız bey gelip aradım Demirkan bey bu adamın eşkali işi tam adı tipi nedir nerden buluruz dedi.
Bende tüm bilgileri verdim resminide verdim.
Olay olalı tam 19 saat geçmişti hala hiç bir haber yoktu korkuyormuydu üşüyormuydu bu onun yaşadığı 2. Travmaydı Okandan kurtulduk derken başımıza Alper çıkmıştı.
Ona her hangi bir tacizde bulunmuşmuydu gözlerim yanıyordu aksi gibi Baharda Feyzayı görmediği için sürekli ağlıyordu.
Anneme yalvaran gözlerle bakarak ne olur anne Baharı uyutmayı dene Başak başa çıkamıyor dedim.
Sabah saat 8.30 gibi kapı çaldı Başak açtı ve Yağız beyi gördüm bana parlak gözlerle baktı.
Ayağa fırlayıp kapıdan çıktım bahçede konuşduk. Hızla eve geri girip üzeeimi değişdim. Mehmet abimde uyanmış beni bekliyordu yüzüme bakıp sanırım buldular dedim evden çıktık......

SAPLANTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin