Selamsss....
Jeep'in şöför tarafında ki camdan içeri doğru bakarken cam yavaşça aşağa indi ve o an hayatımda gördüğüm en güzel gözleri gördüm...
Ağzım açık kalmış şekilde sadece bakıyordum, oda bana bakıyordu tam toparlanıp kendime geldiğim sırada, "geldim geldim" diye bağıran bir kız sesi duydum ve sesin geldiği yöne döndüğümde, Başak olduğunu gördüm.
"Selam Feyza kusura bakma aracım bozuldu abime beni almasını söyledim. Tesadüf sanırım senin aracının önünde beklemiş beni,size mani olduk özür dilerim" dedi...Bende, "Başakcığım sen niye özür diliyorsun, aracın içinde oturup korna çaldığım halde biraz geri gidip yolu açması gereken özür dilemeli" dedim...
Hala sesi çıkmamıştı, ne renk olduğunu çözemediğim o güzel gözlerinle bana bakıyordu.
"Başak siz öz kardeşmisiniz canım?" dedim, Başak şaşırmış bir halde "evet" dedi, "bir dost tavsiyesi sen kendine bir DNA testi yaptır yol yakınken gerçeklere alışması senin için kolay olur" dedim. Çağla ve Duru kahkahalarla gülüyorlardı. Başak dudaklarını bir birine bastırmış halde tebessüm ediyordu...
Başak "tekrar kusura bakma Feyza" dedi ve araca bindi, araç hareket edip yanımdan yavaş bir halde geçti ve sonra gaza basıp ilerledi, arkasından "öküz" diye bağırdım ama beni duyduğunu sanmıyordum..Demirkan...
Tam ofisten çıkmış evime gitmek için aracıma binerken, telefonum çalmasıyla ekranıma bakdığımda minik faremin aradığını gördüm."Alo" dememle
"dünyanın en yakışıklı abisi" diye cırlayan minik faremin sesiyle tebessüm ettim, "ağbeyciğim aracım bozuldu servisi aradım aracı almaya geldiler, işin yoksa okuldan beni alırmısın? hem annemlerde seni görmek istiyor, çok çalışıyorsun hiç ailene zaman ayırmıyorsun üzülüyoruz" diye söylenmeye başladı.
" Tamam 30 dakikaya orda olurum" dedim...
Okulun dışında ki otoparka geldiğim zaman park edilecek yer yoktu ve araçların önünde durup, minik faremi arayıp geldiğimi haber verdim. Beklerken telefonumu kurcalıyordum, korna sesinle kafamı kaldırdığında 3 kızın etrafa bakındığını gördüm, aracı çekmek için tam kontağı çalıştıracağım sırada, öküzlüğümden bahsediyordu elimi kontaktan çekip öylece bekledim aracımın yanına gelip oturduğum camdan içeri doğru eğilmiş bakarken düğmeye basıp camı indirdiğim zaman göz göze geldik ne o birşey söyledi, nede ben kelimeler düğümlenip kaldı gözleri okadar güzeldiki aklım başımdan gitti...Hareli mavi gözlerini, koyu yeşil gözlerime dikmiş bakıyordu, ne kadar süre bakışdık zaman durmuşdu...
Başak geldim geldim diye bağırdığında, gözlerini gözlerimden çekti ve ozaman Kasım ayının sert soğunu içimde hissettim. Beni ısıtan gözler benden gittiği an üşümüşdüm. Başak'la konuşurlarken, adının Feyza olduğunu öğrendim.Tabi dilinin sivriliğinide duyuyordum, o an ona ne söylesem etki etmiyecekti ve her zaman ki ben olarak sahnelerdeydim sessiz ve sakin...
Başak ile hal hatır konuşmalarımızı tamamlamış anneme doğru giderken. Başak "abi" dedi, "hımm" dedim, "Feyza'ya ne söyledinde o kadar sinirlendi?"
Başak'a bakıp tebessüm ettim, "hiç bir söz söylemedim siniri o " dedim.
"Bu
arkadaşlarını ne zamandır tanıyorsun? Başak?" diye sordum."Çağla ve Duru'yu yaklaşık 15 gündür tanıyorum, ama Feyza ile bugün tanışdım çok iyi bir kıza benziyor. "
"Ben kötü birisimiyim?Başak anlamadan dinlemeden öküz'den girdi DNA 'dan çıktı gördüm gerçekten çok iyi bir kız"
Yeni bölümler gece gelecek inşallah🙃🙃🙃🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI
Genç KurguHikaye 🔞 İçeriklidir. +18 Yaşını doldurmamış kişilerin okuması tavsiye edilmez. 🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Delirmiş gibiydi, kolumdan çekerek odaya götürdü. Kapıyı kapatıp beni kapıyla bedeni'nin arasına sıkıştırdı. Okşanmakmı istiyorsun dedi. E...