'Keşke sen ben olsan; seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan. Keşke ben sen olsam; bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam.'
Özdemir Asaf
SINIR;
• 170 oy
• 450 yorum(Bu bölümde, fazla cinsellik sahneleri bulunacaktır. Hoşlanmayacak olanlar okumasın lütfen!)
Ensesinden kavrayarak onu, kendime daha da çektim. Dudaklarımı sertçe kavrayıp emerken, kendimi geri çekmeye çalıştım ama o, dudaklarıma güçlüce abanarak bunu yapmamı engelledi.
Ya sağlık personellerinden biri içeriye girerse? O zaman ne yapacaktık biz? Bunun için ayrılmamız en iyisiydi.
Yağız'ın omuzlarına ellerimi koyarak onu ittirmeye çalıştım. Biraz dirense de, daha sonra geri çekildi sinirle.
"Ne oldu!" dedi öfkeyle. Sanki elinden şekeri alınmış bir çocuk gibi sinirliydi.
Kapıyı işaret ederek, "Birileri gelirse rezil olacağız!" dediğimde kafasını çevirerek, kapıya oflayarak baktı.
Yeniden bana döndü. "Benim iznim olmadan kimse odaya giremez, merak etme."
Omuz silkerek uzandığım yerde doğruldum.
"Sen rezil mi olmamızı istiyorsun? Hem olmaz, buna izin veremem. İçeriye her an birinin girme ihtimali var." dedim, şehvete aç gözlerine bakarak.
Ellerini saçlarından geçirerek, alt dudağında gezdirdi dilini.
"Kapı kilitli olursa izin vereceksin yani." diye konuştuğunda içimde baş gösteren kadınlık duygularımla, "Kapı kilitli olursa izin vereceğim." dedim gamsızca.
Bana bir hâller olmuştu galiba.
Sinsi bir tavırla gülümseyerek, bakışları dudaklarıma indiğinde alt dudağının üstünde gezdirdi dilini yeniden.
Bir müddet sonra bakışlarını çekerek ayağa kalktı hızla. Kapıya yaklaşarak, kilit yuvasının üstünde duran anahtarı birkaç kez çevirdi.
Bana dönerek, "Kilitledim güzelim." dedi sırıtarak.
Bu yaptığından korkmuyor da değildim. Üstüme atlayacakmış gibi bakıyordu.
Alt dudağımı dişleyerek yanıma gelişini izledim. Direkt üzerime eğildiğinde kendimi geriye attığım için, doğruca kafam yastıkla buluştu.
Üzerimde sirayet eden iri vücudu, beni rahatsız etmiyordu.
Yanaklarımı okşayarak gözlerimin en derinlerine daldı. Dudaklarıma yaklaşarak fısıldadı. "Beni delirtiyorsun."
Ağırca yutkunarak, tıpkı onun yaptığı gibi bakışlarımı dolgun dudaklarına indirdim. İşaret parmağımı uzatarak alt dudağında gezdirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ TUTSAK
ChickLitYaşamını hapishanede tutsak olarak geçirmiş bir adamın ona aşık olması ne kadar büyük bir sorun olabilirdi? (...) Nereye gideceğimi bilmeden koşuyordum. Arkamdan bir silah sesi yükseldi. Lanet olsun! Bulmuştu işte ben...