72.BÖLÜM

3.6K 136 79
                                    

Bölümü beğenip yorum yapan, sevdiğine tez vakitte kavuşsun. Muah muah muah. İyi okumalar.

🍷🍷🍷

Yemekhaneden çıkıp ders vakti geldiğinde yeniden derslere girmiştik. Arjin'in derslerine girmeyip eve döndüğünü Emira'dan öğrenmiştim. Çünkü evlerimize döndüğümüzde Arjin çoktan eve varmıştı. Eve geldiğimizde hava çoktan kararmıştı.

Sıkkınlıkla elimdeki kitapları yatağıma yığdım. Bu ağır kitapları taşımaktan uyuşan kollarımı ovuşturup yatağıma attım kendimi. Tavanı seyredalmamın daha saniyeler sürmesinin ardından hissettiğim sıcak bir şeyle gözlerimi oflayarak sinirle yumdum.

Banyoya doğru yürürken ayaklarımı halıya sertçe sürtüyordum. Regl olduğumdan emindim ve yanılmış olmam için dualar ediyordum. Sancılardan ağladığım bir haftaya girmek istemiyordum. Kim girmek ister zaten? Erkekler girsin. Evet onlar da regl olsun! Neden her sıkıntıyı biz çekmek zorundayız?.. Regl olmak bizim ders çalışma, yemek yeme, duygusal, akademik tüm düzenimiz etkiliyor, reva mı bu? Her gün pahalanan ve ihtiyacımız olan pedleri hesaba koymak bile istemiyorum. Ha keşke sadece tek sorun pedlerin sürekli zamlanması olsa! Marketten ped alırken sanki marketi silahla basmışız gibi kınayan ve dehşet verici bakışların eşliğinde o kasaya yürümek insanı yeterince sinir ediyordu. Regl olmak doğal bir şey! Artık şunu olmayan beyinlerine kazıyıp anlasalar keşke!

Sinirle banyodaki işlerimi halledip banyodan karın ve bel ağrısı eşliğinde çıktım. Kitaplarımı düzenleyip yatağa uzanıp yorganıma sardım kendimi. O anda kapının tıklanmasıyla yumduğum gözlerimi açtım. Kapının ardından kibar ama bir o kadar da sert bir ses yükseldi.

"Abiciğim, müsait misin?"

Obocoğom, mösoot moson!

Dizlerimi karnıma doğru çekip cenin pozisyonunu aldım. Ağabeyimin sorusuna cevap vermedim. Ona hâlâ çok kırgındım. Bu geçmeyecekti. Bu kırgınlığı unuttuğumu sanıyorsa yanılıyordu.

"Erva, güzel kardeşim. Hadi gel de yemek ye. Güçten düşeceksin."

Gözlerimi kapatıp onun söylediklerine yine aldırmadım. Birkaç dakikalık sessizliğin ardından kapıyı sertçe tıkladı. "Bana inat cevap vermediğini biliyorum. Bu saatlerde asla uyumazsın sen. Uyuduğun için cevap vermiyor da olamazsın öyleyse. Eğer cevap vermezsen senin müsait olduğunu düşündüğüm için odana birazdan gireceğim. Eğer müsait değilsen cevap ver."

İÇİMDEKİ TUTSAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin