Arc-4(ep-10) a idol's lover

701 79 4
                                    

Zawgi

'ကြၽန္​​ေတာ္​နာမည္​က ပတ္​ဂ်ယ္​​ေယာင္​း ပါ..'

ပတ္​ဂ်ယ္​​ေယာင္​းတဲ့လား မင္​ညီ​ေလး နာမည္​က မင္​ဂ်ယ္​​ေယာင္​း..မ်ိဳး႐ုိးနံမည္​သာကြာတာ နာမည္​တူတူပဲ တိုက္​ဆိုင္​တာမ်ားလြန္​းတယ္​..ဒီ​ေကာင္​​ေလးက မင္​ညီ​ေလး ျဖစ္​ဖို႔မ်ားတယ္​..

ဆယ္​ဂန္​း ထို​ေကာင္​​ေလးကို ​ေသ​ေသခ်ာခ်ာ အကဲခတ္ျ​ကည္​့မိ​ေလသည္​..

'ဂ်ယ္​​ေယာင္​း shii..'

တံခါး​ေပါက္​၀မွ ၾကည္​လင္​​ေသာ အသံ.. အားလံုးရဲ႕ အာ႐ုံက အျပင္​က၀င္​လာတဲ့ သူဆီ အာ႐ုံ​ေရာက္​သြား​ေလသည္​..

မြန္​း႐ွစ္​ အျပင္​က​ေန ကိစၥ႐ွင္​းျပန္​လာၿပီး နား​ေနခန္​းမွာ​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​့သူ​ေလး​ေၾကာင္​့ စိတ္​ထဲ အထင္​မွားသလို​ေတာင္​ျဖစ္​သြား​ေလသည္​.. ​

မီးနားရြက္​ ဘီးကုတ္​​ေလး တပ္​ထားၿပီး လက္​ထဲတြင္​​ေတာ့ မြန္​း႐ွစ္​ ႐ုပ္​​ေသး​ေသး​ေလးကိုင္​ထား​ေလသည္​..ၿပီး​ေတာ့ outfit နဲ႔ လူငယ္​ဆန္​​ဆန္​ ပံု​ေလး..

ဒါ​ေတြက ဂ်ယ္​​ေယာင္​းနဲ႔ အရမ္​းကို sweet ျဖစ္​လြန္​း​ေနသည္​.. ထို​ေၾကာင္​့ အျမင္​မွားသည္​လားဆိုကာ နာမည္​​ေခၚၾကည္​့​ေတာ့ ကိုယ္​ကိုယ္​ျပန္​ၾကည္​့ကာ အံႁသ သြားသည္​့ဟန္​​ေလးပင္​..

မြန္​း႐ွစ္​ ဂ်ယ္​​ေယာင္​းနားကို သြားလိုက္​ကာ ဂ်ယ္​​ေယာင္​း​ေဘးနား ကပ္​ရပ္​မွာ႐ွိ​ေနတဲ့ မရီးကို သူ႔​ေယာက်ာၤးဆီ ပို႔​ေပးလိုက္​ကာ မရီး ​ေနရာ ကို ၀င္​ယူလိုက္​​ေလသည္​...

[😻~အ​ေရာက္​ပို႔​ေလသူႀကီး ဂြၽန္​မြန္​း႐ွစ္​ ✌​မြန္​း႐ွစ္​လို ​ေနရာယူတတ္​ပါ​ေစ ]

'ဒီကိုဘယ္​လိုလုပ္​​ေရာက္​လာတာလည္​း.. ကိုယ္​ရဲ႕ concert လာၾကည္​့တာလား...'

ဂ်ယ္​​ေယာင္​း​​ေဘးနား အလြန္​နီးကပ္​စြာ ​ေနရာမွ ၾကည္​လင္​တဲ့အသံနဲ႔ ​ေမး​ေနသူ​ေၾကာင္​့ ဂ်ယ္​​ေယာင္​းအနည္​းငယ္​႐ွက္​သြားၿပီး နားရြက္​​ေလးမ်ားပင္​ရဲသြား​ေလသည္​..

'ငါက ဒီ..ဒီတိုင္​း ပါပဲ...'

ႏွစ္​​ေယာက္​ သားရဲ႕အ​ေျခအ​ေန​ေတြ​ေၾကာင္​့ ​ေဘးဘက္​က သူ​ေတြက​ေတာ့ စပ္​စပ္​စုစု နဲ႔ ၾကည္​့​ေနၾက​ေလသည္​..

Colourless [System] 💜 Infinity Love 💜 Of Princess Angel And Demon PrinceWhere stories live. Discover now