Arc-1(Ep-9)ပိ​ေတာက္​ႏြယ္​

1.3K 111 0
                                    

Zawgi...

Lovely me ☕ ဆိုင္​​ေလးရဲ႕ မွန္​ျပတင္​း​ေပါက္​နားကပ္​ ရက္​သား၀ိုင္​း​ေလးမွ ​ေကာင္​​ေလး နဲ႔ ​ေကာင္​မ​ေလး တစ္​ဦး

ထူး​ေ၀​ေအာင္​: ငါ..ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ႏြယ္​....

ပိ​ေတာက္​: ဘာအတြက္​ကိုလည္​း...

ထူး​ေ၀​ေအာင္​: အရာရာအားလံုးအတြက္​ပါ....ငါ နဲ႔ ခ်ယ္​ရီ​ေၾကာင္​့ မင္​းကို နာက်င္​​ေအာင္​လုပ္​မိသြားတယ္​....

ပိ​ေတာက္​: အယ္​့အတြက္​ဆို မ​ေတာင္​းပန္​ပါနဲ႔​ေတာ့...ငါခြင္​့လႊတ္​​ေပးလိုက္​ၿပီ...

ထူး​ေ၀​ေအာင္​: ဟင္​ ..ခြင္​့လႊတ္​​ေပးလိုက္​ၿပီ...

ထူး​ေ၀​ေအာင္​သည္​ အံျသၿပီးမယံုႏိုင္​ဟန္​ျဖင္​့ ပိ​ေတာက္​ႏြယ္​ ကို ၾကည့္​လိုက္​​ေလသည္​။

ပိ​ေတာက္​ : ငါကို အယ္​လို မၾကည္​့ပါနဲ႔ ...တကယ္​​ေျပာတာ... အစက​ေတာ့ ငါ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလး စိတ္​ဆိုးတယ္​...ငါ အခ်စ္​ဆံုးသူငယ္​ခ်င္​းက ငါကို ဒီလိုလုပ္​လိမ္​့မယ္​မထင္​လို႔​ေလ... နင္​ကို​ေတာ့ ငါသူငယ္​ခ်င္​းနဲ႔ မွ လဳပ္​ရက္​တယ္​ဆိုၿပီး ​ေနာက္​​ေတာ့ ငါျပန္​စဥ္​းစားမိတယ္​... နင္​နဲ႔ငါနဲ႔ က တစ္​​ေယာက္​ကို တစ္​​ေယာက္​ ခ်စ္​ခဲ့ၾကတာမဟုတ္​ဘူး​ေလ.... တစ္​​ေယာက္​နဲ႔တစ္​​ေယာက္​အဆင္​​ေျပလို႔ တြဲခဲ့ၾကတာပဲ.... နင္​တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ သာ တကယ္​ခ်စ္​ၾကတယ္​ဆိုရင္​ ငါအဆင္​​ေျပတယ္​....

ထူး​ေ၀​ေအာင္​ : ငါတို႔ကို နားလည္​​ေပးတဲ့အတြက္​​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​..

ပိ​ေတာက့ : ဒါ​ေပမယ္​့ တစ္​ခု႐ွိတယ္​... ငါသူငယ္​ခ်င္​းကို နာက်င္​​ေအာင္​လုပ္​ရင္​ နင္​့ကို ဒီတိုင္​းမထားဘူး..အ​ေရခြံ စုတ္​ ပစ္​မွာ...

ထူး​ေ၀​ေအာင္​: စိတ္​ခ်ပါ...ငါ သူကို အျမဲ ​ေပ်ာ္​ရြင္​ ​ေအာင္​ထားမွာ...ငါတို႔အခု သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြျပန္​ျဖစ္​သြားၿပီ​ေနာ္​....

ပိ​ေတာက္​ : အြန္​း..

ႏွစ္​​ေယာက္​သား လက္​သီးတိုက္​လိုက္​ၿပီး သူငယ္​ခ်င္​းလုပ္​ရန္​ သ​ေဘာတူလိုက္​​ေလ သည္​ ။

Colourless [System] 💜 Infinity Love 💜 Of Princess Angel And Demon PrinceWo Geschichten leben. Entdecke jetzt