II -38-KALPLERİN SAVAŞI

1.6K 44 55
                                    

Merhaba 🔥
Bu bölümde Uzay ailesinin yerine önce toplantıya katılacak sonra da verdikleri baloda onları temsil edecek. Lal de Uzay'ı yalnız bırakmıyor tabii ki.
Peki, Lal'in olduğu yer olaysız olur mu dersiniz. Olmaz elbette. O zaman şimdi ne mi olacak? Hadi hep birlikte okuyup görelim.
Bu arada duyduğum kadarıyla Uzay da Lal'e bir sürpriz hazırlamış😉
Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar.
Oy ve yorumlarınız bekliyorum 💌
Alevimizin her daim yolunuzu aydınlatması dileğiyle...🕯

Okurken sizin için seçtiğim şarkıyı dinleyebilirsiniz🎵🎶🎵🎶

MULTIMEDIA:  Ruelle, War of Hearts

II -38. BÖLÜM: KALPLERİN SAVAŞI
"Neden o mutlu olduğunda ben de oluyordum..? Sadece mutlu olduğunu görmek miydi bunu sağlayan yoksa neden onu mutlu eden şeyin kendisi mi?"
~~~~~~~~~~🕯

Hayatım birbirine girmiş yün yumakları gibiydi. Daha ben farkına bile varmadan iç içe geçmiş, kördüğüm olmuştu her şey. Ne kesip atabiliyordum ne de uğraşacak gücüm vardı. Fakat yine de sebepsizce mutluydum bugün. Nedenini bilmediğim şekilde bir yerlerden gelip üzerime yapışmıştı sanki. Belki de gerçekten mutluluk hastalığı diye bir şey vardı ve ona yakalanmıştım. Kim bilir..? Acaba bu şey bulaşıcı mıydı? Bana ondan mı bulaşmıştı yoksa başkasından mı kapmıştım virüsü? Peki ya tedavisi var mıydı ki..? Üzerinde bir süre düşündükten sonra bu ve benzeri uzayıp giden yüzlerce soru kafamın içinde gezinirken dönüp şöyle dedim kendime sonra...

"Tedavisi var ya da yok kimin umurunda ki artık? Onun mutluluğuna ortak ol ve çıkarabildiğin kadar keyfini çıkar çünkü eğer şimdi yapmazsan başka bir gün bu anı her hatırladığında keşke diye dövünmekten öteye gidemezsin."

...

Buraya geldiğim günden beri kaldığım odadaki gardıropta duran kocaman boy aynasının karşısında dikelmiş kendime bakıyordum. Giydiğim koyu mavi elbise vücut hatlarımı belli edecek kadar çok oturmuştu ve yere kadar inen uzun dar eteğinin sağ tarafındaki derin yırtmacı normalde asla tercih etmeyeceğim kadar cüretkardı. Üst kısmı kolsuzudu ve göğüs dekoltesi yetmezmiş gibi ön ve arka parçası birbirine iki yanımı açıkta bırakan çapraz şeritlerle bağlanıyordu. Ayağımdaki yüksek topuklu siyah stilettolar aynı renk küçük el çantasıyla birlikte kıyafetimi tamamlıyordu. Takı olaraksa sadece gösterişli bir küpe tercih etmiştim. Odadan az önce çıkan kız iyi iş başarmıştı doğrusu. Uzun dalgalı saçlarımı açık bırakmış, kıyafete ve geceye uygun bir makyaj yapmıştı. Tırnaklarıma sürmesi için kırmızı rengi seçmiştim. Sanırım artık akşamki parti için hazırdım.

Buraya gelmeden önce Uzay'la birlikte otelin barında oturup toplantıdaki büyük zaferini kutlamış, birbirimize o adamın yaptıklarını anlatıp neşeyle gülmüştük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buraya gelmeden önce Uzay'la birlikte otelin barında oturup toplantıdaki büyük zaferini kutlamış, birbirimize o adamın yaptıklarını anlatıp neşeyle gülmüştük

MUM KOKUSU 🕯 [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin