•16•

1.3K 61 21
                                    

Cdo gje dukej se po shkonte per se mbari per Adorin. Shkolla e re e kishte mirepritur. E po nuk qenkan te gjithe njerezit te keqinj si duket kishte menduar ajo. Puna nuk ishte e lodhshme, por ishte qetesuese per te. Me Arlon kishte krijuar nje miqesi te vecante.

Po per ate... si ishte Attikusi?

Endej me teper i dehur se sa esell... por i dehuri thot te vertetat....

-Erdha serish tek ti moj Hene, degjuesja ime e vetme, Luna ime. Ti do e kesh marre vesh apo Luna, ndoshta e ke ditur para meje e ndoshta vashdon ta dish se c'me pret. Nje femer me shkaterroi dikur dhe nje femer po me shkaterron serish. Syte e saj te smeralde mashtrojne djall e engjell dhe jo nje njeri. Im ate serish zgjodhi nje femer para meje. Ahhhh dreqi e marrte!  Ahhh syte e saj! Nje shenje paralajmerimi... te lutem Luna... nje shenje... s'dua me te lendohem... s'duroj dot me.... nje shenje dua.....

U zgjua me koken qe i peshonte rende mbi shpatulla.

-C'dreqin....? - por nuk foli me se e pa se c'kishte ndodhur. E kuptoi se kishte tepruar serish me pijen sic bente sa here humbiste dicka. Dhe kete here kishte humbur, por se dinte cfare.

Lokalin jo. Kishte aq para sa te blinte tere qytetin dhe jo nje lokal te ri. Babain jo. E dinte se e donte pavarsisht se nuk e shfaqte. Arlon jo. E dinte se e kuptonte me mire se kush do dhe s'do merzitej kurre me te. Atehere cfare, ke?

-Ado... -nisi te belbezonte, ama arriti ta flakte ate mendim po aq furishem sa i erdhi, dhe u fut ne mendime te tjera.

Zilja e telefonit qe binte e nxorri nga mendimet.

-Po baba!- u pergjigj ai.

-Duhet te vish ne shtepi sepse do bisedojme per ortaket e rinj nga Shqiperia dhe transporti i armeve duhet te behet brenda dy javesh.

-Po baba!- pohoi serish dhe u nis drejt dushit.

''Sot eshte e diele'' mendoi me vete.  ''Edhe ne sere ajo e ka pushim fundjaven''. ''Atehere duhet te jete ne shtepi''.

_________
_____________

Ishte e diele dhe sot ishte rehat. Kishte qendruar mbreme deri vone veten qe te dielen te ishte e lire ta shijonte si te donte. Pa oren e cila ishte 9 e mengjesit. Kishte kohe sa te donte. Paradite do lexonte ndonje roman te cilet tashme i  kishte me shumice dhe pasdite kishte vendosur me Arlon te vizitonte jetimoren e saj te vjeter dhe te dergonte atje disa ndihma. E dinte se Arlo sot kishte ardhur ketu pasi kishin mbledhje, por mbledhja kishte edhe 30 minuta kohe.

-Arlooooo!! - u degjua zeri i saj gazmor qe kumboi ne tere shtepine.

-A nuk u zgjua ca si heret bukuroshja e fjetur?- ja ktheu miqesor ai.

-Jam bukuroshe pa princ une. S'ka princ qe t'me zgjoje me puthje keshtu qe cohem vete.

-Si gjithmone ti di si t'ma mbyllesh gojen. Tani shko mbyll tenden duke ngrene mengjes.

-Patjeter shef. -dhe ajo niset drejt kuzhines.

_______
___________

Zeri i saj acarues u degjua qe nga kati i dyte teksa uleriste.

-Si jeton im ate ne kete shtepi.- pyeti veten dhe ndjeu nje njeri te afrohej prane tij.

Syte e saj plot jete tek ndeshen syte e tij moren tjeter ngjyre. Jeshilja e forte dhe e erret qe ndriconte ato u zbeh dhe u venit. Nuk priste t'i ndeshte syte e tij te zinj  ngjyra e te cileve u be me e forte teksa ndeshi syte e saj. Dukej sikur syte e tij u moren shkelqimin syve te saj. Dukej nje lufte e akullt mes syve te tyre e cila do kishte vashduar derisa njera pale te venitej nese Arlo s'di kishte thirrur Attikusin.

__///______/////_____

-Nese armen dergohen te sigurta ne Shqiperi brenda 2 javesh ortakeria eshte e arritur?- pyeti Franko njeriun perballe tij i cili ishte nje nga personat me te cilet ai donte te lidhte ortakeri.

-Po! -u pergjigj ai.

-Atehere u tha u be. Neser do nisem per ne Shqiperi qe te sigurohem qe armet do mberrijne ge sigurta Arber. - i foli serish djalit perballe i cili quhej Arber.

-Po te iken supermeni engjell im djall!- mendoi djallesisht Attikusi pasi degjoi te atin.

This part is for aureljana7

Uroj te postoj sa me shpesh pasi jam e zene

𝙎𝙩𝙚𝙥𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧Where stories live. Discover now