Ndiente nje fryme te ngrohte prane qafes se tij. Nje dore qe mbante te shternguar doren e tij dhe nje ze te embel qe mbushte deren dhomen. Shikimin e kishte te turbulluar dhe e vetmja gje qe shihte ishte bardhesi.
-A mos valle jam ne parajse?- mendoi me vete.
Ndjeu dicka qe i lagu faqen dhe coi syte lart. Syte e tij ndeshen njeriun qe ai donte me shume. Pa ate te qendronte prane tij me sy te skuqur nga lotet dhe e qara e tepert, me fytyre te zbehur. Ndjeu qe koka i ishte renduar dhe nuk i kujtohej se perse ndodhej aty, por ndjeu nje deshire te madhe per t'i puthur buzet e femres qe i qendronte prane. Me veshtiresi u cua dhe i bashkoi buzet e tyre....
*******
1 jave me vone
-Mjeku ka thene qe ti duhet te rrish ne shtrat pa levizuuuuurrrr. Pse je cuar Attttiiiikuuussss? -ishte Adori qe po bertiste.
-Te rri ne shtrat pa ty?! Nah! Eja dhe ti dhe rrime bashke po deshe. - i tha ai djallezisht.
-Harroje Attikus. I ke 2 brinje akoma te pa ngjitura mire, do te t'i thyej serish e?
- Sipas meje mund te thyhet shtrati jo brinjet e mia.- foli akoma me provokueshem ai.
-S'te paskan mjafuar 2 muaj koma ee?
-U doka te biesh ne koma per te degkuar ato fjale nga ti dhe jo fjale te tjera. - tha kete here serioz duke iu referuar fjaleve te te thena nga ajo diten e aksidentin dhe Adorit menjehere i nderroi pamja e fytyres dhe syte iu mbushen me lot.
-Me fal!- tha ajo.- E di se kam thene budallallqe te cilat sollen shume pasoja, por sinqerisht me fal. - tha ajo me ngasherim ndersa Attikusi u cua me veshtiresi nga shtrati dhe e mori ne perqafim duke u penduar qe e kujtoi ate moment i cili donte s'donte i dhimbtte.
-Shhhh beb, kush jam une mos te te fal ty jeta ime. Ti je gjithcka per mua je fryma ime, shpirti im, bota ime, e vetmja ime. Pa ty dhe Norin une jam asgje. Nuk frymoj dot se ju jeni frymemarrja ime. - tha i perlotur kete here Attikusi. Te dua Ador! Te dua me shume se cdo gje.
-Edhe une te dua dashuri! Me kish marre shume malli per ty, zerin tend, syte e tu, buzet e tua......- tha dhe bashkoi byzet e tyre me malle ne nje puthje jeteshtuese per ta.
***********
Ka kaq shume koncepte dhe mendime te ndryshme per dashurine nga njerez te ndryshem. Disa thone se vetem dashuria nuk mjafton. Disa thone se dashuria eshte çelesi i çdo gjeje. Nese do nisja te flisja per dashurine se di se kur do mbaroja. Do thoja qindra argumenta, por nje nder to eshte:
Na ishte nje here e nje kohe, nje ndjenje qe quhej ''Dashuri''.......
.....dhe dashuria jetoi e lumtur pergjithmone ne zemrat e tyre
Perralla e bukur e dashurise. Je me fat nese ke dike qe te do sinqerisht sepse ''Dashuria'' sot eshte e rralle.... teper e rralle, por te mos thene se mund te behet inekzistente.
YOU ARE READING
𝙎𝙩𝙚𝙥𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧
Short Story-Ti? Njerku im? Bruh! - shfryu e inatosur ajo. -Ta shohim sa do te shfrysh me vone. - i tha ai i besdisur _______ __________ Attikus, me i ftohte se akulli, me pervelues se ferri, me djall se djalli... Ador, dashuria e asaj dite te ftohte dimri, asa...