Ndodhej e strukur ne nje cep te dhomes dhe vashdonte te ishte e zhveshur. Shkaterruesi i qenies se saj po bente nje gjume te rende ne krevat ndersa ajo qante e pafuqishme per t'ia mbathur. Qante e heshtur. S'donte ta zgjonte. Kishte frike. Kishte frike mos ai i bente serish te njejten gje. Kishte frike mos ai e bente serish te perjetonte te njejtin tmerr qe kishte kaluar nje nate me pare. Ai i kishte marre githcka. Trupin, puthjen e pare, jeten, shpirtin, enderraat, shpresen, gezimin, lumturine, paqen..... cdo gje pa te cilat nje njeri nuk jeton dot. Po atehere a do te jetonte Adori?
Qante dhe mendonte ne heshtje teksa degjon zhurmen qe krevati bente nga leviza e trupit te tij. Pa qe ai po zgjohej ndersa tmerri i asaj i shtohej.
____________
________________Sapo hap syte sheh qe ndodhej ne krevat i shtrire permbys ndersa koka i rendonte mbi supe. Ve re qe ishte pa bluze, por nuk po e kuptonte pse. Veshi i tij ngacmohet nga nje e qare mbytese qe dukej se vinte nga ajo dhome. Kthen koken ne anen tjeter dhe picerron syte per te qartesuar shikimin dhe sheh ate qe ndodhej e strukur ne nje cep ge dhomes dhe..... ishte e zhveshur. Menjehere u lut qe te ishte enderr dhe mbyll syte per t'i hapur serish ama pamja qe kishte para syve nuk ndryshoi. Rrethoi mbulesen e krevatit rreth belit pasi pa qe dhe ai ishte lakuriq dhe sapo cohet syte e tij ndeshin nje njolle te kuqe pafajsie qe kishte njollosur bardhesine e carcafeve. Atehere e kuptoi se c'kishte ndodhur, por jo se si kishte ndodhur. Donte t'i afrohej asaj, por s'donte ta trembte, s'donte as te jepte veten se nuk kishte dashur ta bente dicka te tille keshtu qe u largua nga dhoma, u freksua u vesh dhe mori nje kostum sportiv dhe nje krem nga dhoma e tij dhe u kthye te kerkonte recipeta te mbathura ne dhomen e saj. E gjen ne te njejtin pozicion qe e kishte lene, por sapo ajo e ndjeu qe ai po afrohej u perpoq te levizte ne pozicion mbrojtes pa ekspozuar veten. Attikusi u tmerrua dhe ndjeu neveri nga vetja e tij ama se dha veten, por thjesht u ul ne toke dhe la ato qe kishte sjell per te.
-Te solla rroba dhe nje krem qe do te beje mire. Bej nje dush dhe lyu me te.- i tha ai me gjysme zeri ndryshe nga heret e tjera.
__________
_________________S'dua te jetoj. Dua te zhdukem nga kjo bote. Jooooooooo..... me vjen neveri nga vetja ime, mendonte Adori teksa ishte ne dush dhe po shihte trupin e saj te mbushur me shenja. Shenja qe ja kishte lene ai. Tutori i saj.
Lotet ne syte e saj tani ishin bere njesh me ujin e ngrohte qe dilte nga dushi. Trupi i saj ishte skuqur teresisht dhe dukej sijur lekura do i hiqej pasi uji ishte i nxehte ne maksimum. Donte te zhdukte cdo shenje nga trupi i saj dhe te zhduktte cdo gje qe kishte ndodhur... por ishte e pamundur.
Beri sic i tha ai, dhe doli para pasqyres per te pare veten e saj. Iu neverit, dhe zeri i saj teksa i lutej filloi t'i ushtonte ne koke. Doli nga banjo dhe mori vazon e qelqit me lule e cila ndodhej mbi tavolinen e studimit dhe e perplasi ne mur.
-S'kam pse te jetoj!- i tha vetes dhe mori nje nga copat e xhamit duke e drejtuar drejt damarit te saj.
Attikusi i cili e kishte nje merak te tille kishte qendruar tere kohen pas deres dhe sapo e degjoi zhurmen hap deren dhe tregohet me e shpejte se ajo duke i mberthyer dore .
Forca e tij e detyroi ate ta leshonte copen e xhamit ne dore.
-Cfare ben o e marre?!- pyeti ai i shqetesuar, por ajo s'u pergjigj. Kishte frike.
-Po e di! E shoh friken ne syte e tu. Se di se si apo c'dreqin ndodhin, por mos e lere ate qe ndodhi dje te ndikoje ne ate qe t'i je sot. Po je e shkaterruar dhe une jam askushi, por mos hiq dore.
-Mos me prek! Largohu nga une! E di c'me bere? Me perdhunove! T'u luta! Qajta! Ulerita! Ama ti s'me degjove! Zhduku!
Tani kjo pjese duhet te ishte e lumtur meqe aureljana7 ka ditelindjen por s'kisha si ta beja te tille. Edhe 💯 vite te lumtura Rela ime❤❤ I wish you all the best in your life🎂🤍❤💞
Nese Attikusit i ndodh dicka fajet i ka aureljana7😂😂
YOU ARE READING
𝙎𝙩𝙚𝙥𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧
Short Story-Ti? Njerku im? Bruh! - shfryu e inatosur ajo. -Ta shohim sa do te shfrysh me vone. - i tha ai i besdisur _______ __________ Attikus, me i ftohte se akulli, me pervelues se ferri, me djall se djalli... Ador, dashuria e asaj dite te ftohte dimri, asa...