•32•

1.3K 74 56
                                    

-Ahhhh dreqinnnnnn!- ndodhej ai ne dhomen e tij duke share dhe mallkuar.

-Attikus?! Shpirt cfare ke?- ishte Izabela e cila sapo kishte hyre ne dhomen e tij dhe perpiqej ta qetesonte.

-Serish ketu tii? Te thashe te ikesh! Ke nevoj per doktor veshesh ti moj? Zhduku!  Ti s'ke pune ketu! Jam i martuar! Do behem baba dhe dashuroj nje tjeter femer!- i bertiste me ton te larte. Syte i ishin skuqur nga zemerimi dhe dukej sikur do merrte flake nga casti ne cast ndersa Izabela po qendronte e mbeshetetur ne mur duke menduar se si e si te dilte e gjalle nga ajo dhome e duke mallkuar veten e saj se pse nuk ishte larguar akoma.

Dikush tjeter.... nje spektator i asaj skene po qendronte ne deren qe qendronte gjysme e hapur. Po shihte dhe po degjonte.... zemra po i gufonte nga lumturia... nga lumturia qe i kishin dhene ato fjale.

-Zhduku dhe mos te te shoh me ketu!- i tha rreptesisht Attikusi dhe ajo u largua si rrufeja, as nuk e vuri re Adorin qe po qendronte ne dere ndersa Attikusi vashdonte te qendronte ne te njejtin pozicion.

Ngadalesisht u afrua dhe po aq ngadale i doli perpara.  Fytyra e tij mori tjeter cehre sapo pa ate.... sapo pa syte e saj ta shihnin butesisht.

-Je mire?- e pyeti embelsisht ajo duke e prekur lehte ne sup ndersa ai nuk fliste. Nuk mund te fliste. Ne mendjen e tij vertiteshin mijera fjale, por ai nuk ishte i zoti te thoshte asnje prej tyre.

-Nuk ka faj dhoma jote dhe asnje nga gjerat qe ke thyer qe te hane inatin tend besoj se e di kete apo jo?- i tha kete here ajo duke u perpjekur t'i ngrinte moralin.

-.......... - serish heshtje nga ai. Serish nuk mund te fliste. Ajo e kishte degjuar ate qe e donte, por donte ta degjonte serish. Donte ta degjonte duke ja thene asaj ne sy.

-Linja per token Attikus. Thirre mendjen se po e kerkojnte ketu ne toke. -dhe kete here e zhvendosi doren nga supi i tij tek dora e tij, por ndjeu ti lagej. Dora e tij ishte gjakosur dhe as ai vete se kishte vene re.

-Po c'dreqin..... Attikus?!- tha e merakosur dhe ai ktheu syte nga ajo dhe e veshtroi. Veshtroi buzet e saj te plota, paksa te hapura... sa te embla duhet te ishin.... veshtroi faqet e saj te cilat kishin nje roze te lehte e cila i jepte hijeshi.... veshtroi syte e saj qe shkelqenin si nje smerald jeshil, e ne fund veshtroi barkun e saj te rrumbullkosur ku rritej nje jete.... nje princeshe qe do i therriste ''BABA''.

Nuk priti me dhe e puthi. Nuk i interesonte se do ta godiste... do ta shante... do te uleriste... do te berstiste.... nuk priti , thjesht bashkoi buzet e tyre. Njeren dore e vendosi pas qafes se saj dhe tjetren tek barku i rrumbullakosur, ndersa buzet e tyre ishin ne harmoni me njera-tjetren. Edhe ajo ja ktheu puthjen. Puthjen qe zemra e saj e kishte pritur kaq gjate. Nje puthje kaq e embel kaq..... nje puthje e cila pritej te ndryshonte dicka nese jo gjithcka.

U nda nga puthja me te duke menduar se kishte bere  gabim qe e kishte puthur pa lejen e saj.

-Me fal! Nuk doja. - i tha ai dhe keto fjale ishin zhgenjyese per te. Mos valle e kishte per dike tjeter kur tha se dashuronte nje femer. Por kjo duhej te ishte e pamundur. Ai s'mund te dashuronte dike tjeter. S'mund ta shkaterronte me teper.

Ne pamundesi per t'i mbajtur me gjate lotet largohet me shpejtesi nga dhoma e tij dhe shkon drejt dhomes se saj qe te qante e qete.

                                  ***

-Te lumte Attikus! Te lumte! Serish e lendove!- filloi t'i thonte vetes teksa i gjuante murit me grusht.

-Gjuaj me koke jo me grusht Attikus. M-E K-O-K-E!- ishte Lida ajo qe i foli qe nga dera e cila vashdonte te qendronte e hapur.

-Nese do thuaje. Nese se do thuaje serish, por mos e li te qendrojte ne gjendje te tille. Bipolar a c'dreqin je ti e marrte e mira? C'jane keto sjellje te tuat? Ne mengjes behesh xheloz e ne darke fut ku*vat ne dhome. Po e lendon se tepermi ate vajze. Ose merre prane vetes ose qendroi larg. 2 zgjidhje ke dhe vendos para se te jete vone. - i tha e vendosor ajo dhe ne forme kercenimi dhe largohet pa i lene mundesi t'i jape pergjigje.

-Pse dreqin nuk arrin ta kuptoje askush? Pse dreqin nuk arrin askush ta kuptoje? Afer dhe larg une jam rrezik per te. Nese nje nga armiqte e mi e merr vesh se kam nje pike te dobet do ta sulmonte pa nje e pa dy. Ajo s'duhet te me dashuroje dhe as une ate. Ah engjell, engjelli supozohet te mbroje dhe jo te shkaterroje me miresine dhe dashurine e tij.


shkrimtaredashurise_  une postova ndersa ti jo, pa postu ti une s'do postoj me😥

𝙎𝙩𝙚𝙥𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧Where stories live. Discover now