•49•

1K 59 18
                                    

Hap deren e dhomes dhe shikon ate e cila tashme ishte me nje pale pizhama te bardha, te shkurtera dhe te tejdukshme. Floket i kishte zene dy gersheta duke bere qe qafa e saj te ishte teresisht e pambrojtur.

-Te dua!- i tha ai duke iu afruar.
-Te dashuroj! - i tha serish teksa e mori ne krahe dhe ajo rrethoi belin e tij me kembet e saj te zbuluara. Vendosi duart te te pasmet e saj dhe i shterngoi fort.
-Me ke hyre si droge ne venat e mia. Me ke pushtuar mendjen, neuronet dhe s'me le te mendoj per asgje tjeter vec teje. Ke ngulur rrenje te thella ne zemren time Ador. Nese ti do me braktisje nje dite une s'do mund te jetoja. Une pa ty nuk marr dot fryme.

-Behem une fryme per ty, mjafto qe ti te duash. -i peshperiti ne vesh Adori, ndersa ai iu sul qafes se saj.

-Attikus je mire? Po me shqeteson! Po sillesh sikur dicka e keqe do te te ndodhi. - i foli kete rradhe e shqetesuar.

-Shhhh bebja ime, mos mendo per te ardhmen por shijo te tashmen.

******

E hodhi lehtesisht mbi krevat dhe vete ishte siper saj. Po veshtronte fytyren e saj engjellore sepse donte te fiksonte ne memorie cdo milimeter te asaj fytyre. Teksa e shikonte thelle ne sy, humbi ne ato sy jeshil qe e veshtronin me dashuri.
  Buzet e saj te rozta, gjysme te hapura po e ftonin per t'i shijuar. Afrohet prane saj dhe nis ta puthi me butesi, me nje butesi qe dalengadale po kthehej ne pasion dhe  ne ne kerkese per dominance per te dy. Duart e tyre shetisnin ne trupat e njeri-tjetrin dhe preknin cdo milimeter.
  Nisi te puthte dhe ta kafshonte ne pjesen e mbuluar te gjoksit ndersa me duar kerkonte fundit e bluzes. Heq bluzen e saj dhe e sheh qe ishte pa recipeta.
  Sheh gjoksin e saj i cili i ishte fryre pas lindjes se vajzes dhe majat e gjoksit ishin bere me te theksuara dhe me te medha. Me gjuhe pershkon vijen mes gjoksit dhe pastaj afrohet dhe nis te thithe gjoksin  e saj ndersa ajo kishte filluar te nxehej dhe leshonte renkime. Teksa thithte njerin nga gjinjte e saj, tjetrin e masazhonte dhe shterngonte me dore.

-Se dija qe qumeshti kishte shije kaq te mire. - i tha duke qeshur.

Pershkon me gjuhe barkun e saj derisa mberrin te tutat qe mbante veshur duke ja hequr bashke mbathjet. Pas ketij veprimi ajo instiktivisht hap kembet, veprim qe e ben Attikusin te qeshi.

-S'duron dot e? -e pyeti ai djallezor ndersa ajo skuqet.

Me gishtin e tij rreshqet ne organin e saj dhe ajo renkon dhe mbyll syte per te shijuar prekjen e tij.

-Fute! -i thote ajo ndersa ai qesh.

-Vajzat e urta kane dirty mind dhe askush s'ma nderron mendjen. -i foli ai.
-M'u lut sheqerke!

Ajo hap syte dhe e sheh me inat.

-Nah do me lutesh ti qe ta fusesh te une.

Cohet dhe i heq bluzen e pastaj pantallonat bashke me bokset. Me gishin tregues pershkon vijat qe formonin muskujt e tij ndersa ai mbyll syte ler te shijuar prekjen e saj. Ajo zbret poshte e me poshte duke ledhatuar organin e tij. Pozicionet siper tij dhe leviz te pasmet njekohesisht puth Atrikusin.  Me gjuhen e saj zbret poshte ne mjekren, qafen, kraharorin, vijat formuese te muskujve dhe zbret poshte. Kur ndjen gjuhen e saj ne organin e tij renkon teksa shterngonte carcafin. Ajo e sheh se sa ishte eksituar ai dhe pas disa ledhatimesh me gjuhe ndalon dhe cohet ne kulmin e tij.

-Pse ndalove?- e pyet ai.

-Se desha.- ia kthen ajo ndersa ai e kupton qellimin e saj dhe me nje levizje e ve poshte vetes. Ulet dhe nis ta puthe anash kofsheve. Ajo dergon duart tek floket e tij duke ia shternguar gje qe e nxiste me teper Attikusin i cili nis ta puthe me shpejt derisa i afrohet organit te saj. I le disa puthje te vogla si fillim dhe me pas nis te levize gjuhen dhe ta lepije shpejt.

-Ahhhhhhhttikus! -renkon ajo.

-Ashtu beb, renko emrin tim.

-AHHHTTIKUS!- renkon emrin e tij dhe ajo prishet ne gojen e tij.

Ngrihet te buzet e saj te cilat i puth me pasion ndersa ajo ndjeu nje shije ndryshe ne buzet e tij. Gjate puthjes ai futet brenda saj dhe nis te pompoje ngadale, por thelle.

-Ahhhhhhh! -renkon ajo gjate puthjes ndersa ai shkeputet dhe nis ta puthi dhe thithi ne gjoks duke i lene shenja.

-Me shpe....ahhhhh....jt......ohhhhhh Ahhhhhttikus. -belbezon mes renkimesh dhe ai nis te levizi me shpejt dhe thelle brenda saj.

-Je vetem e imja! -i thote ai.

-Jam...ahhhhhh vetem e jooohhhhhtjaa!

-Jam vetem i yti!

-Jehhh vetem i imiiihhhhh!

-Jehhh vetem i imiiihhhhh!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙎𝙩𝙚𝙥𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧Where stories live. Discover now