-C'do te thuash me pranoi? Si pranoi Arlo? -po bertiste ai. Ishte Attikusi i cili po i hakerrehej Arlos nga nervat.
-Pranoi pra. Cfare ka per te mos u kuptuar?
-Ti, si e lejove te pranonte?
-Po ty a s'te erdhi fare keq kur e perdhunove?
-Isha i dehur dreqi e marrte!- bertiti ai me sa kishte ne koke.
-I dehur he?! I dehur ishe kur i perzure rojet dhe punonjeset? Ti e kishe menduar gjithcka.
-Doja ta trembja, jo ta perdhunoja.
-Boll! Te lutem Attikus boll! Nuk e prisja nga ti dicka te tille. Babi yt me tha te behesh gati pasi ne mbremje kemi celebrimin dh me pas nje feste ku jane ftuar te afermit dhe ortaket tane.
-Cfareeeeeeee? Festeeeeee? Ortaket tane??????? Nuk mund ta besoj deri ku paska arritur puna vetem e vetem qe t'me beni te vuaj. Ju lumte! - e tha kete te fundit me ironi dhe nisi te shkaterronte gjithcka qe kish shtepia.
Ai vashdonte te shkaterronte ndersa Arlo ishte larguar. Adori qe pasi kishte ardhur ne shtepi kishte qendruar vetem mbyllur ne dhome. Nje nga punonjeset qe ishte bere shoqja e saj me e mire erdhi t'i sillte per te ngrene dhe fustanin qe do te vishte
-Ador je mire? Cfare ka ndodhur? Si do martohesh me shefin?
-Lidaaa!!! Nuk mund ta besosh se c'ka ndodhur. Jam shtatzene me....me Attikusin. -tha dhe nisi te qante
-Mos! Domethene ai... pa deshiren tende....
-........
-I pafytyri! Si guxoi? Me fal Ador nuk duhet te isha trembur. Duhej te kisha qendruar. Me fal!
-Shhhhhh te kuptoj. -dhe te dyja u perqafuan mes lotesh.
____________
__________________Mbremja po afronte dhe Adorit i duhej te behej gati. Si fillim ben nje dush dhe pastaj vesh fustanin qe i kishte lene ne dhome Lida.
Ishte nje fustan i thjeshte dhe i bukur tamam sic i pelqente asaj. E kishte imagjinuar shpesh here veten te veshur ne te tille menyre per te shkuar drejt altarit me njeriu qe donte, por ja qe paska qene e shkruar per te. Paska qene e shkruar qe sot te behej ligjerisht gruaja e atij qe e shkaterroi si njeri dhe qe shkaterroi edhe shpirtin e saj.
Lekura e saj ezmere e veshur nga e bardha e vellos mbuluar me dantella e bente te dukej nje princeshe moderne. Floket dredha-dredha te zbukuruara nga nje karfice me lule i jepnin nje nur te vecante syte e smeraldte tashme kishin marre serish nje fije jete dhe shprese per hir te atij femije qe mbante ne bark. Ashtu thjesht dhe bukur me nje nur qe i jepte hijeshi nje vajze 17-vjecare zbriti shkallet e vetme per te shkuar kinse e lumtur drejt ''burrit te saj''
_________
______________U detyrua nga Arlo qe kemishen e tij te zeze ta zevendesonte me nje nga kemishat e tij te bardha. Ne nje nga tavolinat e vogla qe mbushnin sallonin qendronte i heshtur bashke me Arlon dhe babain e tij kur e pa ate te zbriste me fustan te bardhe. I shtyre nga i ati u detyrua te stamposte nje buzeqeshje ne fytyre dhe te dilte ta priste ne fund te shkalleve per t'i dhene doren. Kur dora e tij preku doren e saj nje shkendije i percoi te dy trupat e tyre. Per te dy ishte dicka e paprovuar me pare. Ishte nje shkendije te cilen Attikusi e shijoi ndersa Adorit i aktivizoi mijera kujtime. Akoma mund te dalloje shenja nga ajo nate ne dekoltene e saj e hapur te cilat Attikusit nuk i shpetuan edhe pse ajo ishte perpjekur t'i fshihte. Dora e tij mbi doren e saj ishte sikur te ishte mbi nje buton qe i shfaqte cdo gje ne mendje.
-Ashtu engjell bertit emrin tim pa filluar akoma. - i kujtoheshin fjalet e tij ate nate. Buzet e tij tek e puthnin, e kafshonin, e thithnin, gjoksin, qafen, buzet e saj. Dora e tij tek e prekte dhe ferkonte pjesen e intime te saj dhe...... dhe..... ai brenda saj.....
Kishte filluar te djersinte e tera dhe Attikusi e vuri re kete. Nga menyra se si ajo bente grusht doren tjeter e kuptoi se e kishte te veshtire re ecte perdore bashke me te sepse i vinte ndermend cdo gje. Duke bere gjoja se ne sallon ishte ngusht dhe nuk mund te ecnin se bashku ai i leshon doren dhe vete ecen pas saj per te shkuar drejt tavolines ku do te firmosnin dokumentat.
__________
______________Ne duar qe ju dridheshin e kishin leshuar te dy ate firme.
-Te nderuar te aferm dhe ortaket e mi, jam i lumtur qe u bete pjese e gezimit tone familjar, ne martesen e tim biri. Si fillim i uroj jete te lumtur djalit tim, dhe bashkeshortes se tij Adorit. Tani le ta hapim kete feste me nje kercim nga cifti yne. -e mbylli fjalimin e tij dhe ne sfond u vu nje muzike e lehte dhe ritmike tamam per vallezim e dritat u ulen po ashtu. Vendi ishte ne gjysme erresirre gje qe Adorin e bente te ndihej dhe me keq nga c'ishte, por kur dora e tij u vendos ne belin e saj.....
_______________________
Fryma po i merrej nga ajo atmosfere e krijuar aty. S'po ndihej mire. Nje prozhektor krijoi nje rreth drite rreth tyre dhe e gjithe vemendja u fokusua tek ata te dy. Dy duart e tij rrethuan belin e saj dhe dy duart e saj rrethuan qafen e tij. Filluan te leviznin ritmikisht dhe asnjeri se hiqte shikimin nga syte e tjetrit. Syte e tyre po komunikonin bashke:
-Pse ja bere ate gje? -pyesnin syte e saj syte e tij.
-Fale! Ai s'donte! - iu pergjigjen syte e tij, por me shume dukej sikur po fliste zemra dhe jo ai.
-Si ta fale? Ai e ka lenduar? - e pyeten serish syte e saj
-Atehere degjoi zemren... degjoja si rreth.... vetem kur eshte prane saj..... lere zemren tende te flase dhe te zbuse zemren e tij... lere zemren tende ta mposhti krenarine e tij....
-S'mundem sepseee.......
-Puthe! Puthe! Puthe! - u shkeput ai komunikim me sy dhe ne salle filluan te gjithe te bertisnin.
Serish u pane ne sy dhe pa folur ai u afruan te buzet e saj dhe i puthi lehtas vetem per 2 sekonda dhe u shkeput sepse buzet e saj e dogjen.... e dogjen si te ishin zjarri i ferrit...
YOU ARE READING
𝙎𝙩𝙚𝙥𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧
Short Story-Ti? Njerku im? Bruh! - shfryu e inatosur ajo. -Ta shohim sa do te shfrysh me vone. - i tha ai i besdisur _______ __________ Attikus, me i ftohte se akulli, me pervelues se ferri, me djall se djalli... Ador, dashuria e asaj dite te ftohte dimri, asa...