Me ne fund po beja gjume te qete, por do habitesha po te me linin te flija i qete vetem per nje ore te vetme. Degjoj deren e cila filloi te binte tmerrisisht fort dhe dukej dikur po i binin me grushta dhe donin ta thyenin.
-Baba, po c'dreqin....- tha kur pa qe ne dere ndodhej babai i tij.
-Mos guxo! Mos guxo te me thuash baba dhe mos guxo te flasesh as edhe nje fjale te vetme. Me vjen turp qe kam nje djale si ti. Me vjen turp qe t'i mban mbiemrin tim. Keshtu te kam edukuar une ty e? Te shkosh te perdhunosh vajzat e botes? Te shkosh te perdhunosh ate qe une e kam marre persiper te kujdesem per te dhe ne shtepine time madje. E sikur te mos mjaftonte kjo, e le shtatzene. Le shtatzene nje 17-vjecare. Nje femije do behet me femije. Urime 'bir' do behesh baba!
-C'po thua? Shtatzene? Perdhunim? Ador?
-Shume mire e kuptove!
-Se dua ate femije!- tha ai pasi erdhi ne vete.
-Perserite dhe nje here ate qe the!- foli kete here me eger Franko.
-E the edhe vete baba, ajo eshte femije. Le ta abortoje. Une se dua, ajo se do. Shpetojme te dy. - tha i qete ai.
-Te vras nje jete te pafajashme vetem se keshtu do ti. -foli edhe me eger dhe e qelloi me shuplake.
-Neser ne mbremje do te martohesh me Adorin!
-Te martohem?! Jo! Kurre!- kundershtoi prere ai.
-Le ta heqe femijen dhe te shpetojme te dy nga kjo bela. Po gabova, ama nuk doja te beja femije.
-Attikus, ke dy ore kohe per te nderruar mendje. Pas 2 oresh do nis procedurat qe asnje gje e imja te mos trashegohet te ti dhe harroje mafian.
-Baba nuk jam me femije qe te me denosh e budallalleqe te tilla. E di vet se c'bej.
-Atehere s'po pres dy ore... - dhe nxorri telefonin t'i telefononte avokatit te tij.
-Ne rregull, do martohem me te. - tha i dorezuar, por i bindur se Adori s'do te te pranonte.
._____________
Adori dhe Arlo ndodheshin ne shtepi kur Franki erdhi.
-Arlo, m'i zhduk menjehere te tera truprojat dhe zevendesoi. - tha ai i prere dhe serioz.
-Po punonjeset?-pyeti Arlo
-Jo, ku i dihet me cfare i ka kercenuar ai i marre.
-Bije. E di se eshte e veshtire per ty, por a e do ate femije?- pyeti pastaj butesisht drejt Adorit.
-C'faj ka ai xhaxha Franko? S'ja marr dot jeten akoma pa e nisur. Eshte nje qenie e pafajshme dhe e paditur. Se jeta ime u shkaterrua une nuk shkaterroj dot jetet e te tjereve.
-E dija bije! E dija se keshtu mendoje!- tha Franko i perlotur.
-Shiko tani Ador, ti e di opinionin qe mund te krijojne njerezit per ty, por edhe per femijen qe do te lindi do ishte mire qe t'i dhe Attikusi te martoheshit. - dhe Adori mbeti e shushatur nga keto fjale.
-Mos u shqeteso, jo pergjithmone, derisa t'i te arrish nje moshe me te pjekur dhe femija te jete njohur me babane e tij. Ai s'do te te beje asgje. Do jeni burre dhe grua vetem me letra. Kjo eshte me e mira per ju.-Nese e thoni ju, pranoj!- tha e heshtur dhe e menduar se c'po ndodhte me fatin dhe jeten e saj tashme.
Kjo pjese shkon per shkrimtaredashurise_❤
Ishalla je be me mire me shendet dhe biskotat me kripe ishin efektive❤😂
YOU ARE READING
𝙎𝙩𝙚𝙥𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧
Short Story-Ti? Njerku im? Bruh! - shfryu e inatosur ajo. -Ta shohim sa do te shfrysh me vone. - i tha ai i besdisur _______ __________ Attikus, me i ftohte se akulli, me pervelues se ferri, me djall se djalli... Ador, dashuria e asaj dite te ftohte dimri, asa...