•Epilog•

1.4K 68 48
                                    

Flladi i lehte mengjesor i perkedhelte fytyren. Ajri i fresket i mbushi mushkerite duke i shkaktuar kraharorit te saj ulje e ngritje te theksuara. Kemishe nata e bardhe qe mbante veshur e bente te dukej si ato perendite e Olimpit duke soditur nje mengjes te bukur vjeshtarak,  njerezit nga lart.  Hijeshia qe i kishte dhene vjeshta vendit duket se kishte pushtuar edhe Adorin e cila nuk ngopej se shijuarit ate pamje.

    Ndjeu dy duart t'i  rrethonin belin hollak dhe nje pale buze te ngrohta mbi qafe.

- E kam enderruar gjithmone kete cast. - foli e qete Adori.

-Une te enderroj cdo moment. - ia ktheu Attikusi.

-Ca do beja une pa ty? - foli serish ai ndersa Adori u kthey drejt tij duke i kenduar.

"Pa ty pa ty krejt shpirti mu ka thy
Pa ty pa tyyyyyy
Pa ty pa ty pa tyyyyyyy pa ty pa ty
Une sonte spo muj pa ty pa ty pa ty pa ty....''

Attikusi e pa e habitur.

-Mos kendo me shqip te lutem. - i tha ai me ze lutes.

''So love me like you do, lo-lo-love me like you do
Love me like you do, lo-lo-love me like you do
Touch me like you do, to-to-touch me like you do
What are you waiting for''? - kendoi serish ajo dhe kete here ai e ktheu nga vetja dhe e puthi tere pasion derisa dera u hap.

-Booooo o ma o ba po na e shpifet ore. Pufeni ne kuzhine ne vomen tuaj ne vomen time pfffffffff. - shfryu e inatosur nje vajze e vogel 4 vjece e cila akoma nuk i thonte te sakta te tera fjalet.

-Aw xhani babit ti, e bukra e babit.

-Ik o ba ti. O ma a dukem butul se do luaj me Elosin sot?- e pyeti ajo e lumtur 

-What? Kush na qenka ky Eljosi?- pyeti kureshtar dhe i acaruar Attikusi ndersa Adori shijonte ate skene.

-Nje cun qe e dua cum. - tha pafajsisht Nori ndersa Attikusi u mat te fliste, por Adori se la.

-Princesha e mamit shume e bukur je.- i tha dhe u afrua dhe e puthi ne faqe.

****

-E vogla daja-xhaxhit ti.-tha Arlo kur i pa te zbrisnin te 3, ndersa Lida hante pite me barkun e rrumbullakosur qe se shpejti do t'i dhuronte Norin nje vella te vogel. Nori menjehere iu hodh ne krahe Arlos te cilin e donte pa mase.

-Daja- xhaxhi a do me dergosh ne shkolle me ate makinen tende te butul. - e pyeti ajo me sy lutes ndersa Arlo pohoi me koke duke i dhene nje puthje me faqe.

-Yeyyyy, tani dua nje peqafim ne familje.- tha ajo dhe te gjitje u mblodhen se bashku.
-Une ju dua cum cum cum juve.- tha embelsisht Nori.

-Me shume se Eljosin?!- pyeti Attikusi.

-Me cum se gjifckaa!

-Jam me fat qe iu gjeta juve. - tha e perlotur Adori.

-Jam une me fat qe hyre ne jeten time. - i tha Attikusi duke i dhene nje puthje ne balle.

-Jemi me fat qe kemj njeri-tjetrin dhe do e kemi deri ne PAFUNDESI!

FUND

...ky pra ishte dhe libri im i trete
'' Stepfahther''. Uroj t'iu kete pelqyer dhe ju falenderoj te gjitheve per votat, komentet dhe leximet.💕💕💕💕💕💕 faleminderit nga zemra per mbeshtetjen tuaj💕


𝙎𝙩𝙚𝙥𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧Where stories live. Discover now