Prej nje jave e gjysme nuk ndihesha aspak mire. Kisha dhimbje te tmerrshme koke. Nuk haja dot asgje pasi e villja menjehere. Me merreshun mendte dhe ndihesha shume e lodhur. Sot e kisha lene qe te mos shkoja ne shkolle sepse nuk kisha fuqi, por edhe sepse sot kthehej xhaxh Franko dhe Arlo. Mezi e kisha pritur kthimin e tyre dhe isha tmerrsisht e lumtur. Me kthimin e tyre sikur nje shkendije lumturi u ndez brenda meje sespse prane tyre ndihesha e sigurt. Nuk kisha shume qe i njihja, por ata te dy me kishin dhuruar sigurine qe s'ma kishte dhene askush.
Une mezi po qendroja ne kembe, por ata pritej te vini nga momenti ne moment. Po qendroja e ulur ne sallon kur dera u hap.
-Ku eshte patriotia ime me e mire? - ishte Arlo i cili u fut me vrull brenda dhe ne dore mbante nje kuti te mbeshtjelle mire.
-Per ty moj cuc shqiptare. -i tha serish ai ne shqip dhe i zgjati kutine qe mbante ne dore.
-A do flisni nje gjuhe te kuptueshme per mua?- u afrua drejt tyre Franko duke qeshur.
Adorit iu mbushen syte me lot gezimi dhe u afrua e i perqafoi te dy njeheresh.
-Wow nese do marr te tille perqafime do udhetoj cdo dy dite. -foli Franko duke qeshur.
Adori shkeputet prej tyre e lumtur dhe ndjen shikimin t'i turbullohet, por nuk e jep veten. Qendron ne kembe teksa shihte Frankon te kerkonte dicka ne valixhen e tij. Trupi i saj keputet dhe asaj i bie te fiket duke rene mbi Arlon i cili po qendronte pa vemendje.
-Ador! Ador! - filluan te therrisnim te dy njeheresh dhe nje nga punonjeset qe ishte aty solli uje.
-Adori nuk ka qene mire prej kohesh zoteri. Vjell cdo dite dhe eshte shume e lodhur. Nuk ha thuajse fare dhe mendtte i merresh shpesh.
-C'po thua?- iu drejtua eger Franko asaj.
-Menjehere ne spital! - dhe bashke me Arlon u nisen per ne spitalin me te afert i cili ishte vetem 30 minuta larg. Sapo futen brenda e marrin infermieret dhe e dergojne ne urgjence dhe pas pak mjekur filloi ta vizitonte.
Pas nje ore asaj i kishin bere te gjitha analizat dhe po qendronte ne dhome duke marre nje serum.
-Atehere?- pyeti Franko drejte mjekut.
-Ju jeni?- i pyeti mjeku te dy.
-Une jam xhaxhai i saj ndersa ai i vellai.- ia ktheu Franko.
-Atehere keto shqetesime jane normale duke para gjendjen ne te cilen eshte mbesa juaj.
-Dhe ne c'gjendje eshte ajo sakterisht?- pyeti i dyshimte Franko.
-Urime! Mbesa juaj eshte shtatzene. Do beheni daje.- iu drejtua Arlos dhe asnjeri as tjetri nuk e fshehen dot habine.
-Mbesa juaj s'duhet te stresohet dhe duhet te jete me e kujdesshme. Si fillim do nise me disa vitamina dhe me vone do vije serish per kontroll. Kalofshi bukur! - tha mjekut dhe u largua ndersa Arlo dhe Franko i sulen te dy ne dhomen e Adorit te cilen e gjeten duke qare pasi mjeku ne fillim kishte biseduar me ate.
-Cdo te thote shtatzene?- pyeti rrepte Franko, por nuk vashdoi me tej kur pa lotet ne syte e saj.
-ATTIKUS! -mermeriti me i acaruar se kurre.
Hajt po ju bej suprize nje pjese qe te zgjoheni me te😂❤ mgjesiiiiii🤍
YOU ARE READING
𝙎𝙩𝙚𝙥𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧
Short Story-Ti? Njerku im? Bruh! - shfryu e inatosur ajo. -Ta shohim sa do te shfrysh me vone. - i tha ai i besdisur _______ __________ Attikus, me i ftohte se akulli, me pervelues se ferri, me djall se djalli... Ador, dashuria e asaj dite te ftohte dimri, asa...