Ndricimi ne rruge ishte i paket. Xhamat ishin te mbuluar nga piklat e shiu i cili i godiste pa meshire. Zhurma e krijuar nga shiu nuk po e linte te qetesohej. Ngadalesia e makines ishte teper besdisese per ate.
-A nuk ecen dot me shpejt?- pyeti tashme e acaruar ajo qe pas nje ore ndodhej akoma ne Tirane.
-Do te rrezikonim shume zonje. Rruget jane teper te rreshkitshme dhe nje pjese e tyre e pa rikonstruktuar.
-Dreqin.... - mallkoi me te vogel.
Hapi paska xhamin sepse ajri i rende i makines po e bente qe t'i perzihej, por pikat e shiut e lagen menjehere fytyren e saj.
-Jeni mire zonje?- e pyeti i shqetesuar shoferi, por ajo si ktheu pergjigje.
Ngushtesia e makines po i dukej mbytese. Rrahjet e zemres ju rriten dhe fryma filloi t'i merrej.
-Zonje..... por nuk foli me gjate sepse vetvetiu u rrit shpejtesia e makines nga lageshtia ne rruge.
Ajo dalengadale po e humbte vetedijen. E vetmja gje qe pa para se te mbyllte syte ishte nje drite e forte qe i erdhi nga perballe. ''Dritat e Parajses'' mendoi me vete.
Nje zhurme e forte devijimi u degjua.... dritat nuk ishin te parajses, por te nje makine qe erdhi perballe tyre ne pamundesi edhe ajo per te frenuar.
Per te mos u perplasur me shpejtesi ktheu timon e makines, por frenimi me pas ishte i pamundur.
-Zonje nuk punojne frenat!- u degjua kete here shoeferi j frikesuar.
-Zonje.... por ajo nuk pergjigjej.....Nje perplasje u degjua.... nje perplasje qe beri zogjte e nates te mbushnin qiellin me tingujt e tyre...
***
Dritra e zbehte qe leshonte sirena e ambulances ishte e vetmja qe ndriconte qiellin dhe tingulli i saj i vetmi tingull mes territ.
-Aksident me makine. Pacientja eshte rreth 17-vjece dhe eshte shtazene 7 muajshe. Ka hemoragji te bredshme dhe demtime neper trup. Do te pesoje lindje te parakohshme nese jo duhet te linde patjeter sepse femija eshte ne pozicion te keq gje e cila i ndaloi zemren 2 here gjate rruges.
-Ne sallen e operacionit menjehere. Merrni defilibratorin dhe paisjen e bypass-it me vete. Therrisni gjinekologen.
-Ka te lenduar te tjere?- pyeti serish doktori.
-Shoferi qe ishte me te vdiq gjate rruges prej demtimeve te shumta ne koke. Jane perplasur edhe dy makina te tjera bashke me ta. Jane dy femije te lenduar rende nje i vdekur dhe 2 te tjere ne gjendje te qendrueshme.
***
-Arloooooo mos me thuaj qe ndodhet serish ne dhomen tende?- bertiste neper shtepi Attikusi dhe shkon ne dhome duke e gjetur Liden me te brendshme.
-Dreqin!- thote dhe largohet duke u perplasur me Arlon.
-Leri dreqin dhe gruan time rehat po me thuaj cdo?
-Ku eshte Adori?
-Emmmmm besoj se tani duhet te jete ne Shqiperi?- thote duke pare oren.
-C'dreq Shqiperie, c'thua ore?
-Me tha ti prisja bileten per ne Shqiperi dhe me tha se kishte folur me ty, por ti ishe i zene me ballon.
-Ballon? Ku e di...... - ah dreqin ah Ador ah.
-Ore do na ndjellesh dreqin e s'do na lesh te hame darken rehat.
-Me prit bileten per ne Shqiperi me avionin e pare.
Arlo futet te kerkoje online per bilete avioni por s'kishte.
-Shqiperia nuk pret me avione pasi moti eshte i keq dhe cdo fluturim drejt Shqiperise eshte anulluar.
-Lajmero pilotin. Do shkojme me avion privat. - i tha akoma me i acaruar.
-E ku do ta ulesh avionin ti kur aeroporti eshte mbyllur. Maje Korabit apo Tomorit do ta ulesh.... - i tha me ironi ai por nje shikim nga Attikusi dhe e mbylli gojen.
-Merr babain ne telefon dhe pyete nesa ka shkuar atje.
-Po perpiqesha te lidhesha me te, por nuk mundem. Me siguri s'ka drita dhe valet e internetit ne kete mot qe eshte atje jane thjesht te tmerrshme.
-Si s'ka drita ore.
-I thone Shqipri atje mor vlla, toke shqipesh. Ca s'ndodh ne bote ndodh ne Shqiperi.
Attikusi u ngjit i acaruar ne dhomen e tij. Ah Ador ahhhhh!!! Do me cmendesh mua!!!! Do me besh te luaj mendsh per ty! Te kam prane dhe s'te prek dot, s'te perqafoj dot, s'te puth dot!!! Me bere te dashuroj!!! Ah Ador te dashuroj si i marre... Te Dua Ador.... Te Dua!
YOU ARE READING
𝙎𝙩𝙚𝙥𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧
Short Story-Ti? Njerku im? Bruh! - shfryu e inatosur ajo. -Ta shohim sa do te shfrysh me vone. - i tha ai i besdisur _______ __________ Attikus, me i ftohte se akulli, me pervelues se ferri, me djall se djalli... Ador, dashuria e asaj dite te ftohte dimri, asa...