POV Dream
Otočil jsem se a v tu chvíli na mě skočila nějaká ženská. Teprve po pýr vteřinách mi i podle jejího hlasu došlo kdo to je. Byla to moje bývalá přítelkyně Sofie. Pustila mě a zadívala se na George, který stál poblíž a koukal na nás. Zeptala se kdo to je, jenže používala přezdívky jako 'Dreamík' a 'zlatí'. George stál jako opařený. Když jsem se vzpamatoval, chtěl jsem něco říct, ale George nás oba přerušil.
George: ,,Kdo jsi ty...?"
Sofie se ke mně zpátky přitočila a já se od ní naopak snažil dostat co nejdál. Ona se jen škodolibě usmála a s klidným povrchním výrazem odpověděla.
Sofie: ,,Já jsem jeho přítelkyně."
Tohle jsem opravdu nečekal. Vykulil jsem na ní oči a hned na to jsem se podíval na George. Do očí se mu začali hrnout slzy, ale snažil se to nějak zakrýt. Podíval do země a pak na mě. Jen smutně pokýval hlavou a následně se otočil, že půjde pryč.
Dream: ,,Počkej! Není to tak jak si myslíš!"
Chtěl jsem se za ním rozeběhnout, ale Sofie se mi postavila do cesty a nehodlala mě za ním pustit. George na mé volání nereagoval, zašel za roh, a když jsem jí konečně proklouzl, George jsem už nenašel. Stratil se v davu... Vrátil jsem se k Sofii a ona se jen usmívala jako kdyby se nechumelilo.
Dream: ,,Můžeš mi říct co zase vyvádíš?! Však jsme se asi dva roky dozadu rozešli!"
Sofie: ,,Ale Dreamíku..."
Dream: ,,Žádný 'ale Dreamíku'! Teď... teď jsi to vážně podělala Sofie...! Nemáš ani ponětí co jsi udělala!"
Sofie: ,,Vím moc dobře co jsem udělala. Zbavila jsem tě toho podivína co na tebe tak divně čuměl... ale... ty jsi na něj volal ne? Znáš ho? Kdo to je? Vypadá příšerně..."
Dream: ,,To byl George a žádný podivín to není, vypadá skvěle! Kvůli tobě mě teď nenávidí...!"
Sofie: ,,George... hm... to mi něco říká... Jo! To je jeden z těch co s tebou natáčí... Teď už mi to dává smysl. Jen závidí, že máš přítelkyní a ještě k tomu tak krásnou. Ubožák jeden...! Není schopnej si najít vlastní."
Krev se ve mně doslova vařila a já měl pocit, že snad vybouchnu zlostí, ale na druhou stranu jsem se chtěl rozbrečet. Chystal jsem se jí něco říct, ale v tu chvíli se za ní ozval a následně i objevil Sapnap. Sofie znala z mých přátel vlastně jen Sapnapa...
Sapnap: ,,Sofie?! Co tady proboha děláš?!"
Sofie: ,,Co tebe to zajímá?! Huh?! Ale... je mi tě líto, takže ti odpovím... Jsem tady na dovolené, protože sem jezdím každý rok."
Nechápu, jak jsem s někým takovým mohl někdy chodit. Ta snad nemá city ani samotné srdce.
Sapnap: ,,Boha... Nicméně... co se tady děje?!"
Sofie: ,,Ale... Ten váš George mě Dreamíkovi závidí...! Divím se, že se s ním bavíš Dreamíku.!
Sapnap: ,,Jsi schopná pochopit, že už nejsi Dreamova přítelkyně?! Ty přezdívky si laskavě odpusť!"
Sapnap to začal řešit místo mě a já za to byl rád, protože jsem na to neměl chuť a ani sílu. Ti dva tam začali diskutovat a mezi tím se v dálce objevili i ostatní. Sapnap se mě chtěl na něco v zápalu konverzace zeptat, ale když se na mě podíval, ztichl. Sofie se zarazila a otočila se mým směrem.
Sofie: ,,Zlatí... Proč brečíš?! To tě tak můj zájem o tebe dojal nebo co? Huh?!"
Pomalu jsem zvedl hlavu a podíval jsem se na ní. Všechno tohle se odehrálo tak strašně rychle... Zrovna mi po tváři stekla slza.
Dream: ,,Nechápu... Jak můžeš být tak bezcitná a sebestředná..."
Sofie: ,,Co...?"
Dream: ,,George... George je můj přítel..."
No... Doufám, že se vám tohle drama zamlouvá. 🙃 Moc děkuji za ta všechna přečtení a hvězdičky. Pomalu se blížíme k 5k a 700 hvězdičkám! ❤ Mějte se fanfárově! ( ^_^)> <3
ČTEŠ
Poprvé a navždy [dnf]
FanfictionMladý youtuber George se vydá s kamarády na dovolenou do Paříže. Splní se fanouškům sen a DreamNotFound se stane skutečností nebo se skupina na prvním společném setkání nepohodne a tím vše skončí ?? ... Chtěla bych dodat, že příběh je LGBT, proto se...