POV George
Vraceli jsme se z restaurace a povídali jsme si. Na chvíli nastalo takové to trapné ticho, ale Dream ho přerušil.
Dream: ,,Dnes jsme měli odjíždět..."
George: ,,Proboha, já na to úplně zapomněl! Počkat... co? Měli?"
Dream: ,,Jo jo měli, ale neodjíždíme. Víš jak jsem se tě ptal, jestli máš čas pro jistotu tak na měsíc?"
George: ,,N-no vím no..."
Dream: ,,Takže jsme se Sapnapem zařídili, že ve Francii budeme ještě o týden déle!"
George: ,,Vážně?! Jupí!"
Dream: ,,Jo vážně."
Začal se smát mé reakci. Byl jsem opravdu nadšený, protože je to tady vážně super, a když tu budeme o týden déle, bude to ještě lepší. Po dalších několika minutách naší konverzace jsme dorazili do hotelu. Přišli jsme na pokoj k Niki a Wilburovi, protože tam byli i ostatní a my se chtěli zapojit. Seděli jsme na zemi v kruhu a já si připadal jako v debatním kroužku. Řešili jsme to prodloužení o týden. Ti co o tom nevěděli stejně jako já, byli naprosto nadšení. Byli jsme tam minimálně do 16:00, pak jsme šli zpátky do pokojů. Opět jsme nic moc nedělali, já pokračoval ve vytváření toho jednoho videa, protože mi přibyli další záběry a Dream na telefonu na něco koukal, ale zanedlouho jsme začali dělat zase nějaké kraviny. Když nás to přestalo bavit, podívali jsme se na hodiny a následně běželi do jídelny. Na pokoj jsme se vrátili kolem osmé.
Dream: ,,Georgi, nechceš zkouknout nějaký film?"
George: ,,Jo jasně!"
Dream: ,,Chceš vybrat ty?"
George: ,,Ne ne nechám to na tobě, vyber něco ty."
Konstatoval jsem a nechal ho vybírat. Mezitím jsem šel do koupelny se osprchovat. Když jsem vylezl, zeptal jsem se co tedy vybral. Sdělil mi, že vybral horor. Trochu jsem se zděsil, protože já jsem schopný se leknout vážně všeho, ale na druhou stranu mi horory jinak moc nevadí, proto jsem mu to odsouhlasil a on odpochodoval do koupelny. Byl si moc dobře vědom toho, že dostanu infarkt z každé lekačky. Do deseti minut byl zpátky.
Zhasnul jsem světla. Dream seděl na posteli opřený o zeď a já si sedl k němu. Hrábl po dece a oba nás přikryl. Následně zapnul film.
Další kapitola je venku a já doufám, že se vám líbí. 😋 Moc děkuji za aktivitu. Opravdu stoupá neuvěřitelnou rychlostí. ❤ Páčko! ( •_•)>⌐■-■
ČTEŠ
Poprvé a navždy [dnf]
ФанфикMladý youtuber George se vydá s kamarády na dovolenou do Paříže. Splní se fanouškům sen a DreamNotFound se stane skutečností nebo se skupina na prvním společném setkání nepohodne a tím vše skončí ?? ... Chtěla bych dodat, že příběh je LGBT, proto se...