POV George
Sedli jsem si do auta a Dream vyjel.
George: ,,Kam jedem?"
Zeptal jsem se, ale odpovědi jsem se nedočkal.
Dream: ,,Uvidíš..."
Když jsem nevěděl, co má Dream v plánu, těšil jsem se ještě víc. Po necelých dvaceti minutách jsme dorazili do nějakého města. Dream zaparkoval a následně mě někam vedl. Šel jsem poslušně vedle něj a jen nadšeně čekal, až se dozvím, kam tedy jdeme. Zastavili jsme se před nějakou restaurací. Vypadala poměrně draze, ale Dream jen vešel a podržel mi dveře. Děkovně jsem na něj kývl a vešel jsem. Nějaký chlápek nám ukázal náš rezervovaný stůl. Když jsem uvidět ten výhled, myslel jsem si, že se rozbrečím. Z okna bylo vidět moře s nějakým molem a na jedné straně prázdná pláž a na druhé straně kus města. Takhle to zní obyčejně, ale večerní atmosféra s výhledem na brzy zapadající slunce byla opravdu úchvatná. K tomu všemu hrála poklidná tichá hudba.
Dream: ,,Líbí?"
George: ,,Jo! Moc!"
Usmál jsem se na něj. Jemu se v očích objevili jiskry štěstí a na tváři upřímný úsměv.
Dream: ,,To jsem rád...!"
Objednali jsme si něco k pití a následně i něco k jídlu. Položil jsem ruce na stůl a Dream se zadíval na jednu mou ruku. Následně mi ukázal svojí a já to konečně pochopil. Oba dva jsme měli na prstech naše prsteny. Museli jsme se tomu zasmát. Uběhlo několik minut a už jsme měli jídlo na stole. Povídali jsme si, pomalu jedli a čas rychle ubíhal. Byla to opravdu úžasná večeře. Dream se podíval na hodiny a pousmál se, následně se podíval na mě.
Dream: ,,Můžeme jít?"
Trochu jsem nechápal, kam spěchá, ale odkýval jsme mu to. Dream se usmál.
Dream: ,,Dobře... Tak to stihneme ještě jednu věc."
Úsměv jsem mu opětoval. Dream přivolal číšníka a než jsem stihl cokoliv říct nebo udělat, už účet zaplatil a s tím chlápkem se loučil.
George: ,,Také jsem mohl něco zaplatit..."
Dream: Mohl, ale nemusel... Teď už ale ani nemůžeš."
Stále s úsměvem na tváři jsem malinko nadzvedl obočí, ale poděkoval jsem mu. Vyšli jsme ven a mířili si to rovnou k autu. Slunce už skoro zapadlo.
Dream: ,,No... Stíháme to jen tak tak..."
Jeli jsme jen pár minut než jsme dojeli do cíle.
George: ,,T-to... To je ruské kolo?"
Dream: ,,Přesně tak!"
Jeho nápad jsem mu pochválil. Štrádovali jsme si to k pokladně, kde jsme koupili normálně dva lístky. Kabiny byly poměrně veliké, ale my měli štěstí a nikdo v té naší nebyl. Z vrchu vypadalo zapadající slunce ještě lépe. Seděl jsem vedle Dreama a on měl ruku kolem mých ramen. Najednou mě pustil a když jsem se na něj podíval, přistála mi jedna malá pusa na nos, následně jsem dostal další na čelo a až nakonec na rty, ale to jsem se zapojil i já. Úžasná líbačka na ruském kole při výhlednu na zapadající slunce a moře. Do auta jsme se vrátili někdy před půl desátou. Často jsem si zívnul. Po nějaké době se mi povedlo i usnout, i když vím, že pro mě je usnout kdekoliv a kdykoliv jednoduché.
Dream: ,,Georgy... Jsme doma... Vstávej..."
Řekl potichu, ale já jsem to nějak nevnímal, jen jsem měl dále v polospánku zavřené oči. Dream vystoupil, chvíli se nic nedělo, ale po chvíli se otevřeli dveře a Dream mě opatrně odpoutal a vzal mě jako princeznu. Položil mě na postel a lehl si ke mně. Samozřejmě jsem se k němu přitulil. To že jsme se nepřevlíknuli jsme momentálně vůbec neřešili.
To rance se mi opravdu líbilo.
Dnes jsem měla pocit, že to snad nedopíšu, ale zde je další kapitola. 😇 V hlavě mám vymleto, takže kdyby tu byly napsané kraviny, tak to prosím omluvte. 😅 Už jsme tedy překročili hranici 6k přečtení a blížíme se k 900 hvězdičkám. Děkuju moc! ❤ Sayonara! ╰(*°▽°*)╯
ČTEŠ
Poprvé a navždy [dnf]
FanficMladý youtuber George se vydá s kamarády na dovolenou do Paříže. Splní se fanouškům sen a DreamNotFound se stane skutečností nebo se skupina na prvním společném setkání nepohodne a tím vše skončí ?? ... Chtěla bych dodat, že příběh je LGBT, proto se...