*4*

960 71 13
                                    

POV George

Opět jsme se všichni těšili do postele. Bylo něco kolem 19:00 hodil, ale mi prochodili celý den.

Ráno probíhalo jako to předchozí a mi se dohadovali o tom, kam pojedeme. Chtěli jsme tentokrát jet někam mimo Paříž. Sapnapa napadlo jet na Zámek ve Versailles. Všichni jsme souhlasili a krátce po snídani jsme vyrazili na cestu. Jeli jsme autem, ve kterém bylo přesně sedm míst, ale i tak pořád nechápu, jak jsme se tam všichni vešli. 

Na zámku to bylo opravdu nádherné. Vešli jsme dovnitř a procházeli pokoj po pokoji. Občas jsme něco obdivovali, ale většinou nás nic moc nezaujalo. Po krátkém průzkumu jsem si vyrazili projít zahradu kolem. Úplně jsme zapomněli na oběd, a proto jsme se kole čtvrté hodiny vydali do blizoučké restaurace. Po pozdním obědě jsme projížděli okolí. Další opravdu skvěle prožitý den.

Po příjezdu jsem se chtěl jít projít, ale všiml jsem si, že u Niky a Wilbura se hraje nějaká hra. Nakoukl jsem do dveří a viděl je, jak hrají karty. Přidal jsem se k nim a nelitoval jsem toho, byla to zábava. Hráli jsme prší, žolíky a dokonce někdo přinesl i uno. Prostě všechny možné karty. Hráli jsme dlouho do noci. Kolem 1:00 ráno jsem začínal být opravdu unavený a usínal jsem. Zavíral jsem oči a nevědomky se opřel o Dreamovo rameno. 

Dream: ,,Georgi, jsi hodně unavený?" 

George: ,,hmm..."

Vnímal jsem už jen tak napůl. Jeho otázka byla to poslední co jsem si pamatoval.

Dream se rozloučil s ostatními a vzal mě do náručí, aby mě nevzbudil a celkem pohodlně odnesl. Položil mě na postel, přikryl mě a lehl si na svojí půlku. 

Ráno jsme se všichni domluvili, že dnes žádný výlet podnikat nebudeme.  Den byl pohodový, občas jsme si zase něco zahráli, šli se projít nebo jen tak relaxovali. 

Když jsem večer jen tak ležel, napadlo mě... Proč jsem vždy ten, kdo je nejvíc unavený a chovám se jak kdyby mi bylo kolem 17?

Nebojte, brzy se dočkáte toho, na co většina čekáte. 😉 Omlouvám se, že je dnes ten příběh tak krátký, ale bylo vysvědčení, proto jsem měla mnohem méně času než jsem předpokládala a také se omlouvám za chyby. 😅 Moc děkuji za aktivitu. ❤ Snažím se vydávat kapitoly denně, ale ne vždy mi to musí vyjít... HEZKÉ PRÁZDNINY !!! ( •_•)>⌐■-■





Poprvé a navždy [dnf]Kde žijí příběhy. Začni objevovat