Özel bölüm

2.5K 207 182
                                    

Çook uzun zamandır bekletilen bir bölümdü artık yayımlanma vaktidir dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çook uzun zamandır bekletilen bir bölümdü artık yayımlanma vaktidir dedim

Hepinize iyi yıllar dilerim 🖤

Boool yorum bekliyorum 😊

Salondaki koltukta ayaklarımı uzatmış oturuyordum. Brian başını dizime koyarak uzanmış ve karşımızdaki ekranda oynayan çizgifilmi izliyordu. Bende bir elimle onun saçlarını okşuyordum. Artık beş yaşındalardı ve Stark genini taşıdıkları için, yaşıtlarına oranla, çok bilmişlikle ortada geziyorlardı. Henüz tam oturmamış aksanlarıyla bir şeyler anlatmaları sadece onları ısırmak istememize sebep oluyordu.

Bazen Tony'nin zırh parçalarını garajdan alıp oyun oynuyor ve daha sonra kendi odalarına saklayıp Tony'ye vermemeyi planlıyorlardı. Tony ise onlar için zırhın zararsız parçalarını ortalıkta bırakıyor ve çocukların aldığını fark edince bulamıyormuş gibi yapıp onları eğlendiriyordu. Çocukların zırha ilgili olmasını seviyordu ama bunun aşırıya kaçmamasını sağlamaya çalışıyordu.

Brian sakin olan taraftı. Sürekli gülüyor ve eğlenmeye çalışıyordu. Birini sevdiğini belli etmekten hiç çekinmiyordu. Natasha ve Wanda'ya kocaman öpücükler veriyordu. Stark'lığını belli eden bir kıskançlığı vardı. Sevdiği insanları diğerlerinden kıskanıyordu. Ve babasının oğlu olarak kesinlikle şov yapmayı seviyordu. Evden güneş gözlüğünü takmadan çıkmıyordu. Tüm kıyafetlerini kendi seçiyordu ve kesinlikle tarz sahibi bir çocuktu. Bakışları ve gülüşü tıpkı Tony'ye benziyordu. Tam anlamıyla küçük bir Tony'ydi.

Başımı çevirip mutfak masanın üzerinde boya yapan Linda'ya ve onun hemen yanında elindeki çiçekle kendini kızına affettirmeye çalışan Tony'ye baktım. Linda, Tony'ye küsmüştü ve iki gündür onunla konuşmuyordu. Sebebi de Tony'nin dün sabah Linda'yı öpmeden şirkete gitmesiydi.

Linda kesinlikle bir Stark'tı. Son derece gamsızdı ve çevresinde olup bitenler genellikle umrunda değildi. Tony'nin alaycılığını birebir taşıyordu. Hiçkimse Linda'nın umrunda değildi ama Tony'nin, Brian'ın ve Peter'ın ilgisi onun için son derece önemliydi. Bu durumda Tony'nin onu öpmeden işe gitmesi savaş ilanı ya da kendi topuğuna sıkmasıyla aynı şeydi.

"Birtanem özür dilerim. Sen uyuyordun ve seni uyandırmak istemedim. Bak sana çiçek de aldım." Linda gözünün ucuyla Tony'nin elindeki çiçeklere baktı. Dünden beri Tony'yle konuşmuyor oluşu kesinlikle bir rekordu ve bu yüzden barışmaya yakın olduğunu biliyordum. O da Tony Stark'ın yavru köpek bakışlarına kıyamıyordu. Ama inatçı tarafı yüzünden sessizce boya yapmaya devam etti.

"Madem özrümü kabul etmeyeceksin atayım mı o zaman bu çiçekleri? Sana özel almıştım." Linda başta bir şey söylemedi ama Tony mutfaktaki çöpe giderken hızlıca yerinden kalktı.
"Hayır atma!" Tony bunun işe yarayacağını biliyormuş gibi bir sırıtmayla Linda'ya döndüğünde bende güldüm.
"Beni affediyor musun?" Linda kollarını göğsünde birleştirip dudaklarını büzdü ve bir süre Tony'yi izledi. Eğer bir tartışmanın ortasında olmasalardı yanlarına gidip Linda'yı ısırırdım.

The Protector -StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin