ULYA berjalan dengan kekoknya menuju ke arah katil selepas solat Subuh bersama suaminya, Raiyan. Baru sahaja empat langkah badannya terasa di awangan. Tahulah dia suaminya mencempung dirinya.
"You walk like a penguin, baby." Terletus tawa kecil dari bibir Raiyan.
"Eeeee biee nii!" Geram Ulya. Bukan salah dia, kalau dia jalan macam penguin sekalipun. Bahagian private dia masih sakit. Jadi dia terpaksa jalan perlahan-lahan.
Mengingatkan kembali peristiwa semalam membuatkan dia geram dan malu bercampur menjadi satu.
Dia malu kerana Raiyan telah melihat segala-galanya. Dan dia geram kerana Raiyan dia tidak dapat tidur dengan nyenyak."I didn't expected you can be wild like tiger baby." Ujar Raiyan dengan suara menggodanya dan senyuman sinisnya. Tubuh Ulya diletakkan di atas katil dengan lembut.
Ya. Semalam dia rasakan dia sangat ganas. Habis belakang badan tegap suaminya dicakar. Tidak tahu sama ada mahu kesian atau ketawa apabila melihat belakang badan Raiyan penuh dengan cakarannya ketika dia keluar dari bilik air pagi tadi.
"Errr sakit lagi ke belakang bie?" Soal Ulya.
"The answer is yeah. But You must take responsibility." Hati Ulya mula rasa tidak enak mendengar ayat yang keluar dari bibir seksi Raiyan.
"Emmm kejap lagi la Lya sapu ubat. Lya nak turun tolong mummy masak." Baru sahaja kakinya diturunkan, tubuhnya telah ditolak Raiyan sehingga dia terbaring.
"Not so fast dear. Aku dah bagitahu mummy kau tak turun breakfast. Nanti bibik bawa naik makanan naik atas and..." Sengaja Raiyan menggantungkan ayatnya. Badannya merendahkan badannya. Tangannya berada di sisi kiri dan kanan Ulya. Bibirnya di dekatkan dengan telinga isterinya.
"Mummy faham kenapa kau tak turun breakfast. Mummy pesan supaya bagi kat dia cucu banyak-banyak." Ayat yang dibisikkan ke telinga Ulya membuatkan wanita itu terasa sesak nafas. Mukanya tidak usah diberitahu. Dari awal ayat Raiyan mukanya memang sudah tersedia merah.
"So how baby? Should we continue our activity."
Meremang bulu roma. Itu yang di rasakan Ulya sekarang ini. Tapi untuk sambung aktiviti semalam? Oh tidak. Penat dia belum habis lagi. Ulya yang tidak tahan berada di bawah Raiyan dan diasak dengan ayat yang membuatkan malunya semakin bertambah, terus menolak dada Raiyan ke tepi dan dia menindih Raiyan.
Raiyan yang sememangnya tidak menjangka tindakan Ulya terkaku di bawah Ulya. Tapi hanya untuk seketika. Bibirnya melorekkan senyuman senget melihat Ulya berada diatasnya.
"You more naughty than i thought babyboo." Tangannya dibawa melingkar pinggang Ulya.
"Yeah i more naughty and seducing daddy." Kata Ulya dengan menggoda. Diusap pipi suaminya dengan lembut lalu turun ke leher yang penuh dengan keunguan.
Raiyan yang terbuai dengan belaian isterinya, memejamkan mata menikmatinya. Pelukan pada pinggang Ulya juga mulai longgar.
Ulya yang merasakan sekarang masa yang sesuai untuk melepaskan diri daripada Raiyan, terus bangkit dari tubuh Raiyan dan berdiri menjauhi dari lelaki itu.
"Sayang nak pergi mana." Soal Raiyan dengan suara yang tertekan. Tertekan kerana rasa yang tertangguh.
"I have something to you daddy...just wait and see." Lalu Ulya berjalan dengan perlahan menuju ke pintu. "Tunggu tauu." Dan dia terus keluar dari bilik mereka. Terkekeh Ulya ketawa kerana dapat kenakan Raiyan.
Kadang-kadang manusia tidak selalu bijak dan tidak selalu bodoh. Hahahahahaha
••••••••••••••••••••••
YOU ARE READING
Raiyan's Babyboo [C]
RomanceYou're My Heart ⏩ Raiyan's Babyboo ⚠️RED FLAG HERO🚩 ⚠️CERITA YANG TAK MASUK AKAL *hanya suka-suka