1. CARUT

11.4K 256 7
                                    

Yusuff Restaurant

"Kenapa Iyan nak jumpa Lya kat sini?" Tanya Lya sambil memerhati pakaian yang dipakai oleh Raiyan. Kemeja? Baru balik dari office ke?

"Saja. Kenapa tak boleh ke aku nak jumpa kau?" Jawab Raiyan sambil tidak lepas dari memandang Ulya yang bertudung bawal hijau labuh melepasi dadanya. Lega hatinya apabila aurat perempuan itu tidak terdedah kepada sesiapa. Kalau tidak memang dia kurung Ulya di mansionnya.

"Kenapa Iyan pandang Lya macam tu? Tudung Lya senget ke?" Ulya menanya kerana dia berasa tidak selesa apabila Iyan memandangnya macam nak tembus dan menghiraukan soalan yang diajukan oleh Iyan tadi.

"Nothing. Cuma..." Iyan sengaja menggantungkan ayatnya.

"Cuma?"
"Cuma kau makin cantik sekarang ni."

Tiba-tiba Ulya berasa panas di mukanya. Ulya blushing! Aaaaa!! Kenapa dia puji aku pulak ni. Tak pernah-pernah dia nak puji aku selama ini , hari ni entah jembalang merah ka hitam ka rasuk dia tiba-tiba puji aku.

"Lya! Are you ok? Kenapa muka kau merah ni? Kau demam ke? Jom aku bawak kau pergi klinik!" Raiyan sudah bangun dari kerusinya dan duduk disebelah Ulya. Tangannya melekap di dahi Ulya. Bertambah merah muka Ulya apabila kulit tangan Raiyan menyentuh kulitnya.

'Huhuhuhu mummy!! Kenapa dengan anak mummy nii!!' Teriak Ulya di dalam hati.

"Ta-tak! Ulya ok je" ujar Ulya sambil menepis perlahan tangan Raiyan yang masih berada di dahinya. Dan Ulya menolak sedikit dada Raiyan untuk menjauhinya sedikit kerana kedudukan mereka begitu rapat.

"Are you sure?

"Yes"

Selepas 2 minit berlalu, pelayan retauran itu menghidangkan makanan yang di'order' oleh Raiyan.
Ulya nak order makanan? Memang dilarang keras oleh Raiyan apabila bersama dengan lelaki itu.

"Eat and we'll go somewhere " arah Raiyan apabila melihat Ulya tidak menyuap lagi makananya.

"Iyan nak bawak Ulya pergi mana?"

"Makan jelah. Nanti kau tahu lah and aku dah message mama kata kau tak balik malam ni" Beritahu Raiyan dengan datar dan mengabaikan soalan Ulya.

"Tapi Iyan nak bawa Lya pergi mana?" Tanya Ulya sekali lagi dengan suara yang kedengaran gelisah.

Raiyan merenung wajah Ulya dengan tajam dan membuatkan Ulya menundukkan kepalanya serta terdiam.Tidak berani bersuara apabila Raiyan sudah memandangnya sebegitu.

Usai sahaja makan Raiyan membawa Ulya ke tempat yang mahu ditujuinya.

Sampai sahaja ditempat itu, membuatkan Ulya sudah tidak tenang. Ulya terus menoleh memandang wajah Raiyan disebelahnya.

"Iyan...kenapa bawa Lya ke sini"

"Saja" sepatah saja perkataan yang keluar dari mulut Raiyan.

"Tapi Lya tak nak...Lya nak balik" Mengadu Ulya sambil membuat muka simpati.

"Nope! you have to stay here! At my mansion with me tonight!"

"No?! I don't want to stay here! I want to back home!" Suara Ulya sedikit meninggi apabila membangkang kata-kata Raiyan.

Raiyan tersenyum sinis apabila mendengar suara Ulya yang meninggi kepadanya.

'Huhh! Dah berani tinggikan suara depan aku sekarang' bisik hati Raiyan.

"Ouhh my baby.. kau dah berani ehh tinggikan suara kau pada aku. Kau tak ingat ehh rules aku dulu hmm?"
Tanya Raiyan dengan suara yang perlahan tapi mendalam menandakan dia sedang menahan amarah dari menghamburkan kepada babyboo dia.

Ulya terus menundukkan kepalanya apabila mendengar kata-kata Raiyan sebentar tadi. Dia tahu, dia telah melebihi had yang telah Raiyan letakkan. Tapi dia tidak sanggup untuk menetap di mansion lelaki itu.

Ulya tahu apa akan terjadi sekiranya dia tidur di mansion Raiyan malam ini.

"But Iyan.. Lya tak bawak sehelai baju pon. Macam mana Lya nak tidur sini?"

"Don't worry baby. Aku dah sediakan semuanya untuk kau. Termasuklah...."

Raiyan mendekatkan dirinya dengan Ulya. "....termasuklah your panties and bra" beritahu Raiyan sambil tersenyum sinis melihat muka kaku babyboo nya.

Terasa darah menyerbu ke mukanya. Bukan setakat muka, sekali dengan kepala darah serbu. Ulya tidak tahu mahu membuat apa, jadi dia terus keluar dari kereta mewah Raiyan.

"Ohhhh shittt" gumam Ulya tapi sempat didengari oleh Raiyan.

"Your language baby! I'll punish you cuz of that and sebab kau tinggikan suara kau pada aku!" Ujar Raiyan dengan suara yang dikeraskan memberi amaran kepada Ulya lalu lelaki itu terus masuk ke dalam mansion nya.

Raiyan cukup pantang apabila gadisnya mencarut di depannya.

'Habislahh akuu...mummy daddy help me from your son ' teriak hati Ulya kerana punishment Raiyan tidak dapat dijangkakan. Sebab itu dia cukup berhati-hati apabila hendak bercakap dengan Raiyan. Tapi tidak hari ini. Dia terlalu geram dengan Raiyan yang membawa dia ke sini tanpa memberi tahunya.

Masuk sahaja ke dalam mansion Raiyan dia dikejutkan dengan maids yang ramai di kedua-dua belah tepi pintu.

"Selamat datang cik Ulya" ucap maids itu semua. Ulya membalas ucapan dan memberikan senyuman yang manis kepada mereka.

Ini kali ketiga dia datang ke sini.Ulya pernah pesan pada maids di sini, jangan panggil Ulya dengan 'cik' di depan tapi rata-rata maids di sini beritahu benda yang sama. Contohnya, " ini arahan tuan, cik Ulya", "nanti kami kena marah cik Ulya" , dan sebagainya. Ulya hanya mampu pasrah dalam tak rela.

"Tercegat apa kat situ! Come here! I want to punish you now!"

Gulp

'Mamaaaa!!!!'

23 December 2020

Nak tahu apa yang Raiyan punish ulya...Sila komen 'yay'...kalau tak nak sila komen 'nay'

Raiyan's Babyboo [C]Where stories live. Discover now