40. SEXY

4.6K 160 4
                                    

ULYA terjaga dari tidurnya. Mahu sahaja dia menangis sekarang ni. Panasss! Remote air cond yang berada di atas night stand dicapai. Suhu diturunkan.

Merasakan tak puas hati, night gownnya dicabut. Hanya tinggal pakaian yang menutup bahagian privasinya sahaja terlekap di badan.

Bantal untuk ibu-ibu mengandung yang mengelilingi dirinya diperbetulkan untuk keselesaan. Semakin besar perutnya, semakin banyak benda yang tidak kena dengan dirinya. Contohnya seperti sekarang, tidurnya memerlukan bantal yang selesa untuk ibu hamil sepertinya. Tambah-tambah anak di dalam perutnya kembar.

Kini kandungannya sudah masuk 7 bulan. Dan Raiyan sudah berhenti dari menghisap jari ketika tidur. Dia akan merindukan moment Raiyan menghisap jari waktu tidur itu.

"Heyy are you ok?" Suara serak basah Raiyan yang baru bangun dari tidur menyoal Ulya.

"Ok. Just rasa panas je. Takpe kan Lya turunkan suhu air cond? Tak ganggu bie tidurkan?" Soal Ulya yang merisaukan keselesaan suaminya. Yelah, Raiyan tidur hanya pakai boxer saja. Dia takut bangun-bangun esok Raiyan dah beku.

"Ok. Selagi kau selesa aku ok je. Come tidur balik." Ditarik tangan isterinya untuk kembali baring.

••••••••

Raiyan yang sedang membaca buku dikatil ditenung sebelum Ulya nembuat keputusan berjalan ke arah suaminya.

Perut yang besar membuatkan dia berjalan sedikit perlahan dari biasa. Katil dipanjat lalu punggung dilabuhkan dipeha Raiyan yang melunjur kaki di atas katil sambil perut besarnya disentuh.

"Why babyboo? You want something?" Soal Raiyan. Buku telah tutup dan diletakkan disebelahnya. Perut isterinya yang tidak dilapisi apa-apa diusap dan dikucup.

"Nothing. Saja nak attention."

Petang itu Ulya hanya memakai crop top tanpa lengan bewarna merah hati bersama seluar fit, sangat mengancam iman seorang Raiyan.

Mahu sahaja Raiyan menarik tali ditengah-tengah itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Mahu sahaja Raiyan menarik tali ditengah-tengah itu. Tapi disabar hatinya. Hari masih panjang.

"Why u wearing like this baby?"

"Awat? Lya panas la." Bibir dicebik.

" You look very sexy with this outfit, baby." Jari telunjuk Raiyan bermain dengan tali ditengah dada Ulya.

Kaca mata Raiyan ditarik oleh Ulya lalu diletakkan di atas meja sebelah katil mereka. Jangan sampai dia yang terkam Raiyan. Raiyan dengan kaca mata terlalu hots untuk dipandang.

"Kenapa tarik spek mata aku?"
Soal Raiyan. Kening kanan terjungkit ke atas hairan.

"Bie nampak hot bila pakai spek mata." Jujur Ulya. Tangannya dimainkan dijawline suaminya.

Raiyan's Babyboo [C]Where stories live. Discover now