Selamat membaca. Sorry kalau hambar.
MASUK ke dalam rumah Dato' Yusoff dan Datin Najihah, kedengaran suara orang bertengkar. Ulya kenal suara yang sedang menjerit macam kak ponti tengah broken. Dia tahu tak suara dia sumbang?
Baru sahaja Ulya mahu lari ke arah pertengkaran itu berlaku, tangannya ditarik.
"Duduk sini. Biar aku yang uruskan." Muka Raiyan tegang habis.
"Lya nak ikutt." Dia risau dengan mamanya.
"Dengar cakap aku kali ni please, baby. I'll handle this matter. Don't into your pressure cause this matter, ok?" Lembut suara Raiyan memujuk.
Ulya akhirnya akur. Betul apa yang suaminya katakan. Dia tidak boleh berada dalam keadaan tertekan. Nanti akan beri kesannya pada anak-anaknya. Perut besarnya diusap.
Raiyan langkah menuju ke ruangan dapur. Dia boleh dengar sebiji-biji apa yang dikatakan oleh jantan itu pada mak mentuanya.
" Kau dengan abang sendiri pon kedekut ehh? Aku mintak sikit je kann! Dasar pompuan lupa diri! " Jerkah Tuan Zakaria. Puan Najihah hanya meneruskan kerjanya, sumbat inti dalam karipap tanpa menghirau suara 'binatang pink' disebelahnya.
Orang cakap kalau dengar suara pelik-pelik buat tak tau ja. Dan itu yang dilakukan oleh Datin Najihah. Hahahahaha.
"Ehh kau pekak ke pompuan!?"
"Shhhhhh" Datin Najihah meletak jari telunjuk dibibirnya menandakan suruh suara bingit itu diam.
"Hei! Kau diam sat boleh tak? Aku tak nak air liur kau masuk dalam aku punya inti. Nanti habis satu rumah ni keracunan makanan sebab termakan karipap aku yang ada air liur kau. Air liur kau tu dah la toxic. Berasid lagi tu. Bahaya tau dak! Nanti anak menantu aku nak makan macam mana?!" Itu lah orang cakap, jangan pernah kacau air yang tenang kalau tak nak air tu bergelora.
" Hahahahahahahaha" Bergema suara Raiyan dalam dapur itu.
"Mama, you have a spicy mouth. I like it."
"Thank you my lovely son-in-law." Datin Najihah sempat kenyit mata pada Raiyan. Tidak dihiraukan Tuan Zakaria yang melihat mereka dengan hati yang panas.
"Mama tolong tengokkan Ulya kejap. Jantan ni biar Iyan yang uruskan." Tatapan pedang tajam diberikan kepada Tuan Zakaria.
"Ok" Balas Datin Najihah. Kaki melangkah keluar dari dapur.
"And you old man-" Sengaja dibiarkan tergantung. Dipandang Tuan Zakaria dengan pandangan sinis dengan riak mukanya dingin.
"Poor you."
"Biadap kau!" Suaranya naik seoktaf.
"Me? Of course. Sebab aku tak perlukan adab untuk bercakap dengan orang tua macam kau." Senyuman sinis diukir. Seolah-olah mengejek lelaki tua itu.
"Kau nak apa dari aku. Aku tak kacau kau kan!" Kesabaran Tuan Zakaria makin nipis. Raiyan masih dengan senyuman sinisnya. Memang dia sengaja mahu panaskan hati lelaki tua dihadapannya ini.
"Destroy your life." Raiyan melangkah mendekati Tuan Zakaria.
"Kau nak buat apa hah?!" Tuan Zakaria mula merasai aura-aura hitam apabila Raiyan mendekatinya.
"Hapuskan kau." Pistol yang diselit di belakang diambil. Lalu dihalakan muncungnya ke arah Tuan Zakaria. Terkelu lelaki tua itu.
Bang!
Tanpa amaran tembakan dilepaskan.
"Arghhhh!" Tuan Zakaria menjerit tetapi jeritannya terhenti apabila tidak merasakan kesakitan.
"Huh penakut." Ejek Raiyan. Sinis.
"Kau ingat aku takut ke hahh! Aku boleh buat repot la. Dan aku akan sebarkan dekat media sosial tentang perangai kau yang sebenar!" Tuan Zakaria melangkah ingin keluar dari dapur.
Bang!
Bang!"Go on Zakaria. Go on. Fikir aku takut? Of course not. But remember this, semua rahsia kau dari 20 tahun lepas sampai sekarang ada dalam genggaman aku." Tuan Zakaria yang mengerang kesakitan kerana kedua-dua pehanya ditembak tidak dihiraukan.
"Bie!" Dikalih menghadap isterinya.
"Why baby?" Senyuman sinis terukir.
•••••••••••••••••••♥••••••••••••••••••
"Kenapa buat Pakcik Zack macam tu!" Marah Ulya. Kaki ditujukan ke arah Raiyan yang sedang bermain telefonnya.
Pap
Lengan Raiyan ditampar. Geram kerana dipalau oleh suaminya. Telefon Raiyan dirampas dan diletakkan di atas meja sebelah katil mereka.
Selepas kejadian tadi, anak-anak buah Raiyan membawa Tuan Zakaria ke hospital. Selepas diberitahu pada papa dan adik beradiknya tentang kejadian tadi, mereka segera pulang mejenguk Datin Najihah. Risau berlaku sesuatu pada mama mereka.
"Jangan marah-marah sayang. Tak elok untuk anak-anak kita." Perut Ulya diusap. Tangan wanita itu ditarik lembut, disuruh baring sebelahnya. Baju mengandung yang dipakai isterinya ditolak keatas.
"Lya marah laa. Kenapa bie tak tembak tangan dia sekali. Geram tau dak dia buat mama macam tu. Kalau boleh Lya nak jahit mulut dia sekali. Eeeeee!" Raiyan tertawa kecil.
That's my girl."Alright I'll do it for you." Dicium seluruh perut Ulya. Tak cukup dengan itu, dijilat pula permukaan perut isterinya.
" Heyyy. Apa ni jilat-jilat." Tidak dihiraukan teguran itu.
Jilatan Raiyan makin lama, makin ke atas membuatkan Ulya kegelian.
" I think i want you now. I can't hold myself. Kau seksi sangat dengan perut besar macam ni. Lepas ni aku nak kurung kau kat rumah. Jangan sesekali keluar dari rumah. " Pandangan menggoda dan penuh dengan nafsu cinta Raiyan membuatkan Ulya terpukau.
Bibir nipis itu diragut. Diperdalamkan ciuman mereka. Tangan Raiyan tidak duduk diam.
Pap
"Emph"
Punggung Ulya ditampar.
"This will be our long night. I will return your slap just now in this sexy memory night. " Bisik Raiyan penuh dengan godaan. Ulya tidak mampu mengatakan apa-apa lagi kerana dia sendiri sudah terpukau dengan godaan suaminya.
Suis lampu berdekatan katil ditekan dan bilik yang bakal menjadi saksi keasmaraan mereka bertukar malap.
"And I'm sorry if you not enough sleep today, baby." Disambung ciumannya sehingga membuatkan Ulya terlupa tentang dunia dan hanya merasakan kenikmatan.
Tbc
28 OGOS 2022
Hi koranggg..serius saya rinduu dekat korang. Dan disebabkan itu saya perawalkan beberapa hari dari tarikh yang saya ckp haritu.
Selamat membaca. Sorry kalau hambar.
YOU ARE READING
Raiyan's Babyboo [C]
RomansaYou're My Heart ⏩ Raiyan's Babyboo ⚠️RED FLAG HERO🚩 ⚠️CERITA YANG TAK MASUK AKAL *hanya suka-suka